تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):توكل بر خداوند، مايه نجات از هر بدى و محفوظ بودن از هر دشمنى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819187205




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضور پرشور ملت ایران در راهپیمایی ها پاسخ کوبنده به زیاده خواهی دشمنان است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

حضور پرشور ملت ایران در راهپیمایی ها پاسخ کوبنده به زیاده خواهی دشمنان است ساری- ایرنا- نماینده مردم قائمشهر ، سوادکوه ، سوادکوه شمالی ، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی با قدردانی ازملت فهیم و با بصیرت و حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن امسال ، ازاین حضور بعنوان پاسخ کوبنده به زیاده خواهی دشمنان یاد کرد .


به گزارش خبرنگار ایرنا ، ˈکمال علیپورخنکداریˈ روز سه شنبه درسخنرانی راهپیمایی 22 بهمن شهرستان قائمشهر ، گفت: ملت ایران امروز با حضورشان در راهپمیایی 22 بهمن ثابت کردند که تا وقتی دنیای غرب و آمریکا دست از شیطنت برندارند در مقابل خواسته های نامعقول آنان ایستادگی خواهند کرد.
وی غیرت، هوشیاری و بیداری را نماد حضور ملت ایران در این راهپیمایی دانست و افزود:درحالی دشمنان هر روز بعد از تشکیل نظام جمهوری اسلامی ایران بدنبال تغییر نظام هستند که به حضور و پشتیبانی ملت ایران از نظام را هنوز باور ندارند.
این نماینده مجلس شورای اسلامی یادآور شد : با گذشت 35 سال از انقلاب اسلامی ایران ، ملت همچنان با پیروی از ولایت فقیه پشتیبان نظام هستند و ازاین نظام دست نمی کشند.
وی با اشاره به تاکید برخی عوامل داخلی مبنی بر ایجاد ارتباط با آمریکا ، گفت: دنیای غرب و آمریکا نشان داده اند که مجموعه ای نیستند که بتوان به حرفها و قولهایشان اعتماد کرد.
علیپور خنکداری مدل نظام ایران رامتفاوت از مدل انقلابهای دیگر دنیا دانست و گفت: انقلاب اسلامی بدون وابستگی به نظام سرمایه داری و کمونیسم تنها با شعار استقلال ، نظام جمهوری اسلامی را تشکیل داد .
وی ادامه داد: تاکید بر حفظ استقلال ایران به معنای قهر و دشمنی با کشورهای دنیا نیست بلکه جلوگیری از سیاه کاری و شعارهای ازادی دنیای غرب در مقابل استقلال کشورهای آزادی خواه است .
نماینده مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنانش رمز موفقیت انقلاب اسلامی ر ا برشمردو گفت:پیروی از رهبری رمز ماندگاری و موفقیت این نظام با گذشت 35 سال از تشکیل آن است .
وی داشتن رهبری واحد و حرکت یکپارچه به سمت هدفی واحد را عاملی برای جلوگیری ازتفرقه و آسیب رساندن به نظام دانست .
علیپور خنکداری وحدت و همبستگی را عامل دیگربرای انسجام بخش ملت در برابر دشمنان یاد کرد و گفت: ملت ایران به خوبی از این عامل برای موفقیت انقلابشان استفاده کردند که مقاصد شوم اختلاف اندازی دشمنان منتج به شکست شد .
وی ازتیم مذاکره کننده هسته ای ایران خواست تا برای احقاق حق ملت ایران با شجاعت بر سر میز مذاکره بنشینند و ادامه داد: دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه علمی ، هسته ای و سیاسی ارزشهای نظام هستند و هیچگاه از این ارزشها عقب نشینی نخواهیم کرد ./ک/2
7329/402
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




22/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن