تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس براى خدا دانش بياموزد و به آن عمل كند و به ديگران آموزش دهد، در ملكوت آسمانها ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818995508




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نبی: تیم ملی در آفریقای جنوبی 4 مسابقه برگزار می کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فجر92، حماسه وحدت و امید؛ نبی: تیم ملی در آفریقای جنوبی 4 مسابقه برگزار می کند تهران - ایرنا - دبیرکل فدارسیون فوتبال گفت: تیم ملی در اردوی آمادگی آفریقای جنوبی چهار بازی دوستانه باتیم های باشگاهی این کشور برگزار خواهد کرد.


مهدی محمد نبی در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در گفت و گوی با ایرنا افزود:حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن بیانگر آن است که ملت همیشه برای دفاع از نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه های بین المللی آماده است.
وی اظهارداشت:این حضور نشان می دهد که مردم ایران هوشیارانه مسائل منطقه ای و بین المللی را رصد می کنند بطوری که امروز گزینه های روی میز خود را با حضور پرشور و گسترده به جهانیان نشان دادند.
دبیرکل فدارسیون فوتبال ادامه داد: جامعه ورزش هم با حضور خود در صحنه ها نشان دادند که نسبت به مسائل سیاسی اهمیت خاصی قائل هستند و بدون شک هدف آنان موفقیت ایران در مجامع بین المللی است تا اقتدار ایران روز به روز مستحکم تر شود.
نبی دربخش دیگری از این گفت و گو حضور موفق ورزشکاران در بزرگترین جشنواره فوتبال یعنی جام جهانی را مهم ترین برنامه های این فدارسیون برشمرد واظهار امیدواری کرد که تیم ملی فوتبال ایران بتواند حضور موفقی از خود در جام جهانی برزیل به نمایش بگذارد.
**حامی مالی تیم ملی فوتبال معرفی می شود
دبیرکل فدارسیون فوتبال درباره معرفی حامی مالی تیم ملی فوتبال ایران گفت: طی دوهفته آینده حامی مالی اصلی تیم ملی معرفی خواهد شد.
نبی درباره دیدارهای دوستانه تیم ملی فوتبال ایران درآفریقای جنوبی و اروپا برای کسب آمادگی جهت شرکت در جام جهانی 2014 گفت: تیم ملی در اردوی آفریقای جنوبی چهار بازی دوستانه با تیم های باشگاهی این کشور برگزار خواهد کرد.
وی ادامه داد: همچنین ملی پوشان در اردوی اروپا دیدارهایی را با تیم های ملی فوتبال بلاروس ،ترینیداد و توباگو و گنگو برگزار می کنند.
وی در مورد سفر رییس فدراسیون فوتبال به مقر فیفاگفت: علی کفاشیان به دلیل عضویت در کمیته فوتسال فیفا در سوییس راهی این کشور شده تا در جلسات این کمیته شرکت کند.
ورزشی**9250**9122**1590
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




22/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن