تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): بهشتى‏ها چهار نشانه دارند: روى گشاده، زبان نرم، دل مهربان و دستِ دهنده.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818966263




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سخنرانی روحانی در جمع راهپیمایان تهرانی


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: سخنرانی روحانی در جمع راهپیمایان تهرانی


رئیس‌جمهور در جمع راهپیمایان تهرانی به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: امروز روز جشن ملی ایرانیان سراسر جهان و همه آزادی‌خواهان جهان است. امروز روز پیروزی اسلام در برابر کفرجهانی، روز پیروزی استقلال و روز پیروزی حاکمیت ملی است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسان شبکه خبر،  مشروح سخنان حسن روحانی در این مراسم به شرح ذیل است:

 بسم‌الله الرحمن الرحیم.  امروز روز جشن ملی ایرانیان سراسر جهان و همه آزادی‌خواهان جهان است. امروز روز پیروزی اسلام در برابر کفرجهانی، روز پیروزی استقلال و روز پیروزی حاکمیت ملی است.

 22 بهمن‌، روز اتحاد ملت، وحدت ملی، و ائتلاف ملی است. سی‌وپنج سال پیش در چنین روزی مردم ایران به رهبری فقیه اندیشمند روشن ضمیر، حضرت امام رضوان‌الله تعالی علیه، در برابر اختناق، در برابر دیکتاتوری، در برابر آنهایی که می‌خواستند کشور ایران را در سلطه خود نگهدارند پیروز شدند. پیروزی در 22 بهمن سال 57 پیروزی یک طایفه، یک قبیله، قشر یا جناح نبود بلکه پیروزی همه مردم ایران بود.

امام حتی در ورودش به ایران، وارد خانه خاصی نشد. در جمع حزب و جناح خاصی وارد نشد. امام در کنار شهیدان زنده و مردمی که از سراسر ایران اجتماع کرده بودند حضور پیدا کرد. هر زمان که ما همه دست به دست هم دادیم، هر زمان که بحث حزب و جناح و گروه خاص مطرح نبود، ملت ایران به صحنه آمد، ما پیروز شدیم. پیروزی 22 بهمن پیروزی وحدت یک ملت است. اتحاد یک ملت است. بعد از پیروزی انقلاب هم در هر صحنه‌ای که همه با هم بودیم، دست به دست  هم دادیم، پیروز آن صحنه بودیم.

 در دفاع 8 ساله اگر رقابتی در انتخابات داشتیم، در صحنه دفاع مقدس همه دست به دست هم دادیم. همه در کنار یکدیگر در سنگرهای مقاومت در برابر متجاوزین ایستادگی کردیم.  آنگاه هم که بعد از جنگ نوبت صلح فرارسید، همه پشت سر حرکت صلح آمیز بودیم. امام بزرگوار ما فرمود همانطوری که در جنگ جدی بودیم، در صلح هم جدی هستیم. به گزارش تسنیم، روحانی افزود: پیروزی ما در سایه وحدت و اتحاد، پشت سر فقیهی عادل بود که هر زمان اینچنین شد نصرت الهی نیز ما را در برابر همه قدرتها پیروز کرد. 22 بهمن 57 روز پیروزی حرکت اعتدالی مردم سراسر ایران بود. می‌دانید در انقلاب ما شمشیر بر شمشیر پیروز نشد. تکمیل می شود
 


سه شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن