تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر جوانى كه در سن كم ازدواج كند ، شيطان فرياد بر مى آورد كه : واى برمن ، واى بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803172620




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ملت ایران در راهپیمایی 22بهمن پیام خود را به گوش بدخواهان رساندند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فجر 92 ، حماسه وحدت و امید ملت ایران در راهپیمایی 22بهمن پیام خود را به گوش بدخواهان رساندند جیرفت- ایرنا- امام جمعه جیرفت گفت: مردم با حضور و شعارهای خود در راهپیمایی 22 بهمن، پیام خود را به گوش تمامی بدخواهان این نظام رساندند.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام اصغر عسکری روز سه شنبه در جمع راهپیمایان 22بهمن در جیرفت افزود: خداوند می فرماید مومنان را یاری می کند و در سال 57 این وعهده الهی محقق شد و انقلاب اسلامی ایران به ثمر نشست.
وی ادامه داد: ملت ایران در طول 35 سال از پیروزی انقلاب اسلامی با همه توطئه های دشمن و استکبار در تمامی صحنه ها حضور حماسی از خود به نمایش گذاشتند و امروز نیز با حضور پرشور خود این حماسه را تکرار کردند.
حجت الاسلام عسکری بیان کرد: امروز ملت مسلمان ایران در ماه های پایانی سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن حماسه ای سیاسی دیگر خلق کردند و به ندای رهبر معظم انقلاب اسلایم لبیک گفتند.
وی ادامه داد: شما مردم با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل به دنیا اعلام کردید که این شعار یعنی مرگ بر ظلم و ظالم و کسانی که به دنیا ظلم می کنند.
امام جمعه جیرفت خاطرنشان کرد: مرگ بر آمریکا یعنی مرگ بر اشغالگر، مرگ بر تجاوز گر و کسانی که به اشغال کشورهای دیگر می پردازند.
وی ادامه داد: مرگ بر آمریکا یعنی مرگ بر متجاوزان حقوق ملت ها که با زندان های مخوف خود حقوق مردم را ضایع می کنند و دم از حقوق بشر می زنند.
حجت الاسلام عسکری تصریح کرد: مرگ بر آمریکا یعنی مرگ بر تحریم ها و تهدید ها آنهایی که می گویند تمام گزینه ها روی میز است.
وی بیان کرد: آمریکا مظهر تمام این فساد هایی است که در دنیا وجود دارد.
امام جمعه جیرفت خاطرنشان کرد: مرگ بر آمریکا یعنی مرگ بر همه بدی ها و پدیده های شوم که یکی از این پدیده های شوم، اسرائیل است و امریکا هم آن را ایجاد و حمایت می کند .
وی تصریح کرد: امروز ملت ایران سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را در حالی جشن می گیرد که مقابل همه تهدید ها ایستاده اند.
امام جمعه جیرفت با اشاره به تهدیدات نظامی علیه ایران اسلامی توسط امریکا، خاطرنشان کرد: آیا تاکنون آمریکا ما را تهدید نظامی نکرده است؟ مگر با حمله به هواپیمای مسافربری این ماهیت خود را نشان نداد.
وی ادامه داد: ملت ایران بر کدامین جبهه دشمن شکست خورد که در مقابل تحریم ها شکست بخورد! آنها کور خوانده اند! زیرا این تحریم ها را ملت به فرصت تبدیل کرد و در مقابل تمایم توطئه ها سربلند بیرون آمد.
امام جمعه جیرفت گفت: مستکبران بدانند که اگر کمترین تجاوزی صورت گیرد ملت ایران تمامی منافع شوم اسرائیل و امریکا را به زباله دان تاریخ می ریزند.
وی تصریح کرد: امروز ملت ایران را تهدید می کنند، ملتی که در مقابل تحریم ها مقاومت کرد، امروز مسوولان پنتاگون به قدرت ایران پی برده و می گویند باید با ایران مذاکره کنیم.
حجت الاسلام عسکری ادامه داد: هر انقلابی که می خواهد پیروز شود و ماندگار باشد باید سه رکن داشته باشد، یکی مردمی بودن آن که انقلاب اسلامی از پشتوانه مردمی برخوردار است، دوم رهبری واجد شرایط، خردمند و دشمن شناس، شجاع و باصلابت است که انقلاب اسلامی این نعمت نیز برخوردار است.
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی از ابتدا با رهبری امام راحل و اکنون هم از رهبری رهبر معظم انقلاب اسلامی برخوردار است.
وی بیان کرد: سومین رکن، برخورداری از اهداف انقلاب اسلامی است چرا که اگر بهترین رهبر در یک انقلابی وجود داشته باشد و از پشتوانه مردمی هم برخوردار باشد اما آرمان های آن انقلاب مقدس نباشد آن کجروی ها باعث نابودی انقلاب می شود.
امام جمعه جیرفت تصریح کرد: امام حسین (ع) هم برای اصلاحات و امر به معروف قیام کرد.
وی تصریح کرد: ملتی که برای احیای حق قیام کند، خداوند آن را یاری می کند و خداوند خود وعده داده که شما پرچم حق را بلند کنید و وظیفه ما است تا مومنان را یاری کنیم.
امام جمعه جیرفت خاطرنشان کرد: در جمهوری اسلامی از نعمت رهبری برخوردار هستیم که در چند روز گذشته فرمودند باید با صراحت موانع جمهوری اسلامی را بیان شود و ملتی می تواند با صراحت حرف بزند که شجاعت داشته باشد.
در پایان قطعنامه پایانی قرائت و راهپیمایان با تکبر الله اکبر خامنه ای رهبر بند بند این قطعنامه را مورد تایید قرار دادند.ک/2
7444/2624
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




22/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن