تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برآورد اعمال در شب نوزدهم انجام مى‏گيرد و تصويب آن در شب بيست ويكم و تنفيذ آن در شب بي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819627315




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راهپیمایان ساروی: 22 بهمن روز تجدید میثاق ملت با انقلاب و اسلام است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

راهپیمایان ساروی: 22 بهمن روز تجدید میثاق ملت با انقلاب و اسلام است ساری - ایرنا -شماری از راهپیمایان عظیم روز 22 بهمن در ساری ضمن تجدید میثاق مجدد با آرمان های حضرت امام خمینی (ره) ، شهیدان و رهبر معظم انقلاب اظهار داشتند: راهپیمایی روز 22 بهمن امسال روز تجلی اقتدار ملی، تجدید میثاق مجدد مردم ولایتمدار با انقلاب اسلامی ایران و اسلام است .


به گزارش خبرنگار ایرنا، آنان در حاشیه برگزاری راهپیمایی عظیم ضد استکباری روز 22 بهمن مرکز مازندران به خبرنگار ایرنا، گفتند: دستاوردهای انقلاب و ارزش های نظام اسلامی در سطح جهان به اسلام و مسلمین عزت و افتخار بخشیده است.
این عده که در جهت تحقق سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب مبنی بر حضور گسترده ملت متدین ایران در سالروز گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد جشن انقلاب اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن شهرستان ساری شرکت کردند، بیان داشتند: حضور گسترده مردم در این راهپیمایی با رمز وحدت کلمه و انسجام ملی همه مستکبرین جهان از جمله آمریکا، انگلیس و صهیونیستها را همانند گذشته مبهوت و حیرت زده کرده است.
ˈآرمان زارعیˈ دانشجوی ارشد رشته عمران دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه حفظ وحدت و اتحاد ملت ولایتمدار ایران رمز موفقیت در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بوده است، گفت: حضور گسترده ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن قطعاً یأس و ناامیدی برای دشمنان به دنبال خواهد داشت.
وی که به اتفاق همسر خود در راهپیمایی 22 بهمن شرکت نمود، افزود: این انقلاب با اتکاء به خداوند متعال و با رهبری امام راحل (ره) و همت والای مردم به پیروزی رسید و تاکنون هیچگونه سلطه پذیری و وابستگی به اجانب شرق و غرب نداشته و نخواهند داشت.
یکی دیگر از راهپیمایان روز 22 بهمن مرکز استان، علت حضور خود را در این حماسه ملی یک نوع وظیفه دینی و ملی دانست و اظهار داشت: گرامیداشت سالروز 22 بهمن یک نوع شکرگزاری به درگاه خدواند منان است و به همین خاطر هر ساله ایرانیان این روز عظیم را جشن می گیرند و از طرفی با حضور در راهپیمایی، نفرت و انزجار خود را به دشمنان نظام اسلامی اعلام می کنند.
ˈفریده نوروزیˈ که خود را از فرهنگیان اداره کل آموزش و پرورش مازندران معرفی کرد، افزود: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان با ترفندهای مختلف قصد تضعیف و براندازی نظام اسلامی را داشتند اما به خواست خداوند تبارک و تعالی و با هوشیاری خردمندانه رهبر معظم انقلاب و بیداری ملت ایران ترفندهای مزدوران داخلی و خارجی وابسته به استکبار جهانی نقش بر آب شد و مردم ولایتمدار ایران اسلامی امروز با راهپیمایی میلیونی خود نفرت و انزجارشان را نسبت به فتنه گران و نیز وفاداری مجدد به انقلاب و نظام اسلامی به دنیا نشان دادند.
ˈعلی اکبر رضاییˈ یکی از بازنشتگان نیروهای مسلح مازندران، روز 22 بهمن را نمادی از پایبندی مردم ایران به آرمان های انقلاب اسلامی دانست و بیان داشت: 22 بهمن متعلق به همه وفاداران به نظام اسلامی است و این روز باید تجلی وحدت، همدلی، عشق و وفاداری به انقلاب، اسلام، قرآن و ایران باشد.
وی اظهارداشت: آنچه حوادث جریان فتنه را بعد از انتخابات در کشور رسوا و خنثی کرد وحدت کلمه و اتحاد بین مردم و مسئولان نظام و نیز پشتیبانی امت با ولایت بوده است.
ˈمونس حیدریˈ وکیل پایه یک دادگستری ساری، روز 22 بهمن را تجلی وحدت و جشن ملی اعلام و گفت: در چنین روزی ملت بیدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی، وحدت و صلابت خود را به نمایش می گذارند.
وی اضافه کرد: دشمنان انقلاب اسلامی از وحدت، اتحاد و انسجام ملت ایران وحشت دارند و تا زمانیکه انسجام ملی بین مردم و مسئولان وجود داشته باشد هرگز شکاف و تفرقه بین آحاد مردم و مسئولان ایجاد نخواهد شد.
وی ادامه داد: جشن ملی 22 بهمن نمایش وحدت ایرانیان است و این بار نیز ملت ایران در روز 22 بهمن به صحنه آمدند و نشان دادند تحت هیچ شرایطی دست از انقلاب نخواهند کشید و به دشمنان اجازه نخواهند داد در امور داخلی ایران اسلامی دخالتی داشته باشند.
یکی از اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی مازندران که در راهپیمایی 22 بهمن شرکت داشت، روز 22 بهمن را عظمت و هیبت ملت ایران توصیف کرد و گفت: بار دیگر حضور ملت ایران با یک دلی و برادری در راهپیمایی عظیم 22 بهمن همچون سالهای گذشته، یأس استکبار جهانی و دشمنان فتنه گر را به دنبال داشت.
ˈدکتر حامد جعفریˈ افزود: 22 بهمن امسال از حساسیت ویژه ای برخوردار است از همین رو، مردم باید با بصیرت و احساس مسئولیت بیشتری نسبت به حفظ و حراست از دستاوردها و ارزش های انقلاب و نظام اسلامی گام بر دارند.
وی بیان داشت: خوشبختانه امسال توسط دانشمندان ایرانی گام های مؤثری در زمینه شکوفایی علم و دانش و فنآوری در کشور برداشته شد و این امر باعث گردید تا عظمت و اقتدار نظام اسلامی، دشمنان را عصبانی و جهانیان را شگفت زده کند.
این عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی استان از همه احزاب و گروه های سیاسی خواست از هر آنچه موجب اختلاف و تفرقه و تشنج در کشور می شود جداً اجتناب کنند و در کمال وقار و صمیمیت و برادری عزت و اقتدار و همبستگی خود را به جهانیان نشان دهند .
نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری در حاشیه راهپیمایی روز 22 بهمن در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، شرکت در راهپیمایی را وظیفه شرعی و ملی دانست و گفت : ملت ولایتمدار ایران اسلامی در آخرین روز از گرامیداشت دهه مبارک فجر در راهپیمایی روز 22 بهمن وحدت، همدلی و وفاق ملی را به نمایش گذاشتند.
، آیت الله ˈ نورالله طبرسی ˈ حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن را نمادی از وحدت و انسجام و وفاداری مردم به ارزش های انقلاب اسلامی و آرمان های امام خمینی (ره) و شهدا عنوان کرد و افزود : دشمنان انقلاب اسلامی و حاکمیت اسلامی از وحدت و انسجام مردم ایران اسلامی وحشت دارند .
وی ادامه داد : مردم ولایتمدار مازندران با حضور حماسی در راهپیمایی روز 22 بهمن همپای دیگر هموطنان، نشان دادند که همچنان پشتیبان ارزش های انقلاب، امام راحل (ره) و رهبری معظم انقلاب اسلامی هستند و هرگز به دشمنان اجازه نخواهند داد کوچک ترین خدشه ای به حاکمیت اسلامی وارد شود.
فرمانده سپاه ناحیه ساری هم در این راهپیمایی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی، ابهت کاذب استکبار جهانی را در هم شکست، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی اقتدار و عزت را برای ملت ایران اسلامی به ارمغان آورد.
سرهنگ پاسدار ˈ غلامرضا شریعتی ˈ افزود: امروز سپاهیان و بسیجیان همپای ملت ولایتمدارمان با شرکت در راهپیمایی روز 22 بهمن وحدت، انسجام ، همت، عزت و ولایتمداری خود را برای جهان به نمایش گذاشتند و نشان دادند همچنان وفادار و دلسوز انقلاب اسلامی هستند .ک/4
609/402
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




22/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن