تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):براستى كه اين زبان كليد همه خوبيها و بديهاست پس سزاوار است كه مؤمن بر زبان خود م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803967188




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شکوه راهپیمایی 22 بهمن/شرح این عاشقی و حضور مردم ننشیند در سخن


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فجر 92، حماسه وحدت و امید/ شکوه راهپیمایی 22 بهمن/شرح این عاشقی و حضور مردم ننشیند در سخن تبریز - ایرنا - شرح و توصیف حضور گسترده و پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن در سخن نمی گنجد و قلب شهر تبریز در میدان نماز نمود عینی این واقعیت است.


به گزارش ایرنا، شریان گسترده مردم که از ساعت 10 صبح امروز از کوچه و پس کوچه ها و خیابان های شهر تبریز آغاز شده چون سیلی خروشان به سمت میعادگاه عاشقان در میدان نماز جاری است و هر لحظه بر حجم این جمعیت افزوده می شود.
یک شهروند تبریزی به خبرنگار ایرنا گفت: 35 سال از نظام و انقلاب حفاظت کرده ایم و با حضور در جشن طلیعه سی و ششمین سالگرد این انقلاب میثاق خود را با اهداف نظام اسلامی و بنیانگذار جمهوری اسلامی تجدید می کنیم.
حسن کوه اسدی اظهار کرد: با اطاعت از ولی فقیه از آرمان های مقدس جمهوری اسلامی دفاع خواهیم کرد و این حضور گسترده مردم در راهپیمایی به خوبی این مطلب را ثابت می کند.
عضو تشکل های کارگری استان گفت: وفاداری مردم به نظام ثابت شده است و انسجام و شرکت گسترده مردم همیشه انرا به دشمنان نشان داده است، اما دشمنان همواره با تفکر ایجاد تفرقه و جدا کردن مردم از صفوف انقلاب دست از توطئه بر نمی دارند و مردم با این حضور می گویند که تا زمانی که دشمنان انقلاب افکار پلیدی دارند مردم نیز بیدارند.
علی فراقی افزود: پرچم در دست مردم نماد وفاداری آنان به نظام و همراهی همیشگی در حمایت از حکومت اسلامی است و بر این اساس هم از مذاکرات هسته ای مسوولان که با حفظ عزت نظام همراه بوده حمایت می کنیم.
دانشجوی مکانیک دانشگاه تبریز نیز گفت: جوانان این مرز و بوم با بصیرت همواره از ولی فقیه تبعیت خود را اعلام می کنند و امروز از آن روزهایی است که ولایت مداران و علاقمندان انقلاب با بینش عمیق خود پیام خاصی را به سردمداران تحریم های ایران دارند.
امیر زارع دیبا اظهار کرد: گزینه مردم ایران همیشه طرفداری از نظام و صلح و آرامش در جهان است و فن آوری صلح آمیز هسته ای را نیز با این هدف دنبال می کند، اما دشمنان انقلاب آن را طور دیگری به افکار عمومی جهان نشان می دهند.
پیرمرد 78 ساله تبریزی هم گفت: به همراه خانواده و نوه های خود به این راهپیمایی آمده ام تا بگویم که ایرانیان از پیر و جوان و نسل قدیم و جدید در خصوص صیانت از انقلاب از جان خود می گذرند و اتفاق نظر دارند.
محمدتقی ایزدی افزود: مردم همچنان به آرمان های انقلاب اسلامی وفادار هستند و از آن کوتاه نمی آیند و با اعتقاد به صلح آمیز بودن فعالیت های هسته ای ایران از تیم مذاکره کننده هسته ای دفاع می کنیم.
دیگر شهروند تبریزی گفت: حضور مردم در راهپیمایی به گونه ای حمایت از دیپلماسی تیم هسته ای کشور است که این شور و شوق حضور هم پشتوانه سیاسی برای آنهاست و دلگرم کننده برای تلاش بیشتر برای دستیابی به موفقیت های بیشتر در صحنه های بین المللی است.
علی حق پرست با اشاره به حجم بالای حضور مردم در راهپیمایی امسال، اضافه کرد: شرکت گسترده مردم در راهپیمایی ها در مقاطع مختلف انقلاب همواره موجب حمایت از نظام بوده که عقب نشینی دشمنان را به دنبال داشته است.
7223/587
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




22/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن