تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):کسی که از روی بی میلی،بدون عذر و علت نمازجماعت را که اجتماع مسلمانان است ترک کند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819173190




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تخریب ۱۰ تا ۷۰ درصدی منازل مسکونی بستک/ توزیع چادر و بسته‌های غذایی برای ۵ هزار خانوار


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز:
تخریب ۱۰ تا ۷۰ درصدی منازل مسکونی بستک/ توزیع چادر و بسته‌های غذایی برای ۵ هزار خانوار

تخریب ۱۰ تا ۷۰ درصدی منازل مسکونی بستک/ توزیع چادر و بسته‌های غذایی برای ۵ هزار خانوار
سازمان امداد و نجات هلال احمر اعلام کرد که زلزله بستک تا کنون ۳۰ مصدوم و یک نفر کشته داشته و تعداد مصدومان در حال افزایش است.
به گزارش نامه نیوزف حسین درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: اکنون تعداد تیم های امدادی به 15 تیم افزایش یافته و جستجو در شهر بستک برای افرادی که زیر آوار مانده‌اند همچنان ادامه دارد.

وی ادامه داد: تا کنون 30 مصدوم داشته ایم که 16 نفر از طریق اورژانس به بیمارستان انتقال یافته اند و بقیه سرپایی مداوا شدند.

وی در مورد خسارت وارده به شهر بستک گفت: منازل مسکونی بین 10 تا 70 درصد تخریب شده اند.

به گفته درخشان روستاهای اطراف بستک نیز تحت بررسی است و احتمال خسارت در این روستاها نیز وجود دارد ولی تا این لحظه گزارشی نرسیده است.

به گزارش فارس، زلزله‌ ای به بزرگی 5.5 ریشتر صبح امروز ساعت 6 و 43 دقیقه بستک در استان هرمزگان را لرزاند. این زلزله تا این لحظه 5 پس لرزه داشته است.

توزیع چادر و بسته‌های غذایی برای ۵ هزار خانوار

همچنین مرتضی مرادی‌پور در گفت‌وگو با  فارس در مورد آخرین جزئیات امدادرسانی به زلزله‌زدگان بستک در استان هرمزگان خاطرنشان کرد: طبق ارزیابی‌هایی که تاکنون توسط امدادگران انجام شده، بیشترین خسارت مربوط به بافت شهری بستک است و 20 روستای اطراف که ارزیابی شده‌اند خسارت در حد ترک خوردگی دیوار بوده است.

وی ادامه داد: پیش‌بینی ما این است که 5 هزار خانوار از این زلزله آسیب دیده باشند که طی آن استان‌های فارس، بوشهر، کرمان، چهار محال و بختیاری و اصفهان با پشتیبانی سازمان امداد و نجات تیم‌های جست‌وجوی خود را اعزام کرده‌اند.

مدیر کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات تاکید کرد: علاوه بر 15 تیم ارزیابی 2 فروند بالگرد از استان سیستان و بلوچستان به منطقه اعزام شده که یک تیم 10 نفره امدادی برای جست‌وجو از استان سیستان به همراه بالگرد به منطقه بستک اعزام شده‌اند.

وی گفت: چادر، پتو، موکت و بسته غذایی برای 5 هزار خانوار تهیه و به منطقه ارسال شده است.

مرادی‌پور همچنین از اعزام تیم ارزیاب ستادی با حضور رئیس سازمان امداد ونجات هلال‌احمر به منطقه برای بررسی کارشناسانه خبر داد.





1392/10/12





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن