تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات دانش، آموزش به كسانى كه شايسته آن‏اند و كوشش در عمل به آن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819422777




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارائه جدیدترین تجهیزات پزشکی


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
ارائه جدیدترین تجهیزات پزشکی
ساخت ربات مموری شکل برای تصویربرداری از بدن کونولوسکوپی یک روش ناراحت کنند برای بیمارانی است که به مشکلات گوارشی دچار هستند اما سازمان غذا و دارو یالت متحده در حال حاضر یک دستگاه تصویربرداری را به جای کونولوسکوپی ابداع کرده است.


به گزارش خبرنگار بهداشت ودرمان باشگاه خبرنگاران pillcom؛ نام دستگاه تصویربرداری است که با هدف بررسی سرطان روده و دستگاه گوارش در بیش از 80 کشور جهان هم اکنون در دسترس است. بررسی‌ها نشان می‌دهند؛ این دوربین که در مقعد قرار داده می‌شود از لگن و روده بزرگ و سایر اعضای بدن تصویربرداری می‌ کند و با اسکن تصاویر مشکلات و بیماری‌های موجود در بدن را به طور واضح نشان می‌دهد. نتایج مطالعات نشان می‌دهند؛ دانشمندان با توسعه این دوربین امیدوارند تا گام‌های فوق العاده‌ای در تحول ساخت دستگاه‌های پزشکی بردارند و یک دوربین جامع برای تصویر برداری از تمام قسمت‌های بدن حتی جمجمه به وجود بیاورند.


تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۳:۴۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 161]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن