تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):راست ترين سخن و رساترين پند و بهترين داستان، كتاب خداست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803265687




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ذوب آهن برنده دربی در وقت اضافه/ درگیری در تهران و اصفهان


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: هفته پایانی سوپرلیگ بسکتبال؛
ذوب آهن برنده دربی در وقت اضافه/ درگیری در تهران و اصفهان
هفته پایانی فصل عادی سوپرلیگ بسکتبال با آرامش سپری نشد و تیمهای پتروشیمی بندرامام و ذوب آهن برنده دیدارهایی بودند که برخوردهایی به همراه داشت.
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تیمهای صدرنشین در هفته آخر فصل عادی سوپرلیگ بسکتبال بدون یار خارجی به مصاف هم رفتند و در نهایت پتروشیمی با پیروزی راهی خانه شد. هر چند تیم ماهشهری در تهران هم چندان احساس بازیهای خارج از خانه را نداشت و صدای تماشاگران این تیم که از ماهشهر به تهران آمده بودند، بیشتر از تهرانی ها در سالن شنیده می شد.

مهرامی ها در این دیدار هم اوشین ساهاکیان را در اختیار نداشتند اما تا پایان کوارتر اول با 10 امتیاز و نتیجه 23 بر 13 پیش افتادند.

پتروشیمی در اواخر نیمه اول با دو پرتاب پنالتی موفق به جبران اختلاف و تساوی 31-31 شد اما یک گل از سجاد مشایخی نتیجه نیمه اول را 33 بر 31 به نفع مهرام تغییر داد. مسعود سلیمانی بازیکن پتروشیمی در ثانیه های آخر فرصت جبران این دو امتیاز را هم داشت اما درست مانند چند دقیقه قبل تلاش این بازیکن برای گل زدن با یک حرکت نمایشی نتیجه نداد.

3 تکنیکال بعد از سه کوارتر کم خطا

تا کوارتر سوم بازی تعداد خطاهای هر دو تیم بسیار پایین بود و تنها آرمان زنگنه بازیکن مهرام در اواسط کوارتر سوم چهار خطایی شد که همین موضوع هم با توجه به غیبت اوشین ساهاکیان و بازیکنان کم در زیر حلقه مهرام، کار را برای این تیم سخت کرد.

اما تمام دقایق بدون خطا با برخورد میان محمد اوجاقی و حامد سهراب نژاد و ورود موسی نبی پور به ماجرا تمام شد.

نبی پور برای حمایت از هم تیمی خود به سمت سهراب نژاد رفته و این بازیکن را هل داد و برای لحظاتی فضای میان زمین پرتنش شد. بعد از این صحنه نبی پور و اوجاقی از مهرام در کنار سهراب نژاد از پتروشیمی با خطای تکنیکال جریمه شدند و برخی اعضای تیم مهرام هم ناراحت بودند که چرا سهم تیم آنها دو تکنیکال و سهم حریف یک خطای تکنیکال بود.

پتروشیمی بعد از این ماجرا 41 بر 39 پیش افتاد.

برخوردهای کامرانی و تیم سابق

کوارتر سوم تا دقیقه آخر هم آرامش نداشت. در شرایطی که آرمان زنگنه روی نیمکت نشسته بود با مهدی کامرانی در زمین وارد بحث شد و داوران موضوع را میان دو بازیکن خاتمه دادند.

در پایان بازی هم در ادامه همین ماجرا میان صمدزاده سرپرست مهرام و کامرانی درگیری لفظی پیش آمد و زنگنه هم با مهدی اسماعیلی بازیکن حریف درگیر شد.

اوشین ساهاکیان که قبلا هم تذکر گرفته بود، در کوارتر سوم بار دیگر به خاطر رفتن کنار خط از ناظر مسابقه تذکر جدی گرفت و به این تذکر هم اعتراض کرد! 

در نهایت اتفاق بد دیگری برای مهرام با مصدومیت مچ پای سعید داورپناه در ثانیه های آخر کوارتر طولانی سوم افتاد و وی دیگر موفق به ادامه بازی نشد. داورپناه که با دررفتگی مچ پا مواجه شده  طبق تشخیص اولیه به 5 تا 10 روز استراحت کامل نیاز دارد.

پتروشیمی کوارتر سوم بازی را با نتیجه 27 بر 20 برد و در کوارتر آخر بعد از رسیدن به اختلاف 10 امتیاز، با نتیجه 20 بر 8 برنده شدند. 

نتیجه نهایی هم 78 بر 61 به نفع این تیم بود. 

بعد از اتمام بازی موسی نبی پور از تیم مهرام و وحید حاجیان از پتروشیمی تست دوپینگ دادند.

هاشمی: اختلاف امتیاز کاذب بود

مصطفی هاشمی سرمربی مهرام بعد از اتمام بازی گفت: پیش از بازی تصورمان این بود که تا پایان هم دو تیم مساوی پیش بروند اما اختلاف در نهایت زیاد شد. پتروشیمی بازی خود را انجام می داد اما اشتباهات ما ویرانگر بود. البته اختلاف 10 امتیازی دو تیم را کاذب می دانم همانطور که اختلاف 10 امتیازی ابتدای بازی به نفع تیم ما کاذب بود.

حاتمی: هر کسی می بازد تقصیر را گردن داور می اندازد

مهران حاتمی سرمربی پتروشیمی هم بعد از بازی با تاکید بر اینکه مربی حق صحبت در مورد داوری را ندارد، گفت: متاسفم که هر کسی می بازد، تقصیر را گردن داوری می اندازد.  
وی ادامه داد: تیم ما فصل خوبی را گذرانده اما هنوز صحبت در مورد قهرمانی زود است.

برترین های آماری بازی

مهرام: موسی نبی پور 15 امتیاز و 12 ریباند؛ آرمان زنگنه 11 امتیاز و 8 ریباند؛ سعید داورپناه 12 امتیاز و فرید اصلانی 13 امتیاز

پتروشیمی: ارسلان کاظمی 20 امتیاز و 8 ریباند؛ حامد آفاق 14 امتیاز؛ وحید حاجیان 12 امتیاز و حامد سهراب نژاد 10 امتیاز و 5 ریباند

مجموع 10 امتیاز در کوارتر اول دربی اصفهان

دو تیم ذوب آهن و فولاد ماهان در کوارتر اول دربی اصفهان در مجموع تنها 10 امتیاز رد و بدل کردند و تیم ماهان این کوارتر را با نتیجه 6 بر 4 برد. ماهانی ها در بیشتر دقایق بازی هم از میزبان پیش بودند اما ذوب آهن در دقایق آخر بازی را گرفت.

پرتاب محمدرضا اکبری در انتهای بازی، تساوی 56- 56 را رقم زد و بازی به وقت اضافه کشیده شد. ذوب آهن در پایان وقت اضافه با نتیجه 69 بر 60 برنده شد.

اخراج جابر روزبهانی و شلوغ شدن بازی

جابر روزبهانی بازیکن فولاد ماهان در جریان بازی ابتدا یک خطا از داور دریافت کرد که واکنش این بازیکن به داور که با توهین همراه بود به اخراج وی منجر شد. جابر بعد از اخراج خود حاضر به ترک زمین نبود و مسئولان تیم به زحمت بازیکن 223 سانتی متری خود را به سمت رختکن فرستادند که در این میان درگیری لفظی هم میان جابر و تماشاگران پیش آمد.

مجموع این اتفاقات باعث توقف 3 تا 4 دقیقه ای بازی شد.

اسلاوکو ورانز با 22 امتیاز و 18 ریباند بهترین بازیکن زمین بود.







تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۳:۴۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن