تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  ghhhhhh
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818864469




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دووميدانى كاران معلول در مسابقات بين‌المللى تونس شرکت می‌کنند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


ورزشی > سایر حوزه ها
دووميدانى كاران معلول در مسابقات بين‌المللى تونس شرکت می‌کنند
تيم‎هاى ملى دووميدانى مردان و زنان معلول با 20 ورزشكار در مسابقات بين‌المللى تونس شركت می‎كنند تا تركيب نهايى این تيم‎ها برای بازی‎هاى پاراآسيايى اينچئون 2014 شناخته شود.



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک، اولين نشست هماهنگى مسئولان هيأت‌هاى دو و ميدانى و مربيان ملى استانى روز یکشنبه با شركت 30 نماينده از 18 استان در محل فدراسيون جانبازان و معلولان برگزار شد و مسئولان انجمن دو و ميدانى به تشريح برنامه ‌هاى تيم ملى جهت آماده سازى و يكسان سازى برنامه‌هاى تمرينى ملى پوشان در استان‌هاى كشور پرداختند.

على اصغر هادى زاده، ناظر فنى و رئيس انجمن دو و ميدانى جانبازان و معلولان، در خصوص برپايى این نشست هماهنگی گفت: براى حضور ملى پوشان در پاراآسيايى اينچئون سه رويداد در نظر گرفته‌ايم كه شامل دو دوره مسابقه داخلى و حضور در يك دوره مسابقه معتبر بين‌المللى خواهد بود. وى همچنين ادامه داد: در اين راستا خرداد ماه 93 مسابقات قهرمانى باشگاه‎هاى كشور زير نظر ناظران كميته بين‌المللى پارالمپيك (IPC) و در رشته پرتاب‌ها برگزار می‎شود. پس از آن مسابقات قهرمانى كشور مرداد ماه سال آينده در تمام رشته‌ها و زير نظر ناظران IPC برپا خواهد شد. وی تصريح كرد: اين مسابقات مطابق قوانين جديد دو و ميدانى كه از ابتداى سال 2014 لازم الاجراست برگزار خواهد شد.

رئيس انجمن دو و ميدانى پيرامون اردوهاى برون مرزى گفت: تيم‌هاى ملى دو و ميدانى آقايان و بانوان تيرماه سال آينده با تركيبی 20 نفره در مسابقات معتبر بين‌المللى تونس حضور خواهند داشت. اين رقابت با شركت بهترين دو و ميدانی‎كاران جهان برگزار می‎شود و يك اردوى بسيار مؤثر در روند آمادگى ملى پوشان دو و ميدانى خواهد بود.

 تيم دو و ميدانى معلولان مردان و زنان ایران در اولين دوره بازی‎هاى پاراآسيايى 2010  گوانگجو پس از چين به مقام دوم دست يافت.


۱۳۹۲/۱۱/۲۱ - ۱۶:۵۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن