تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 31 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، آن است كه قابل فهم و روشن و كوتاه باشد و خستگى نياورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801500826




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مروری بر مهمترين اخبار سياسي دوشنبه


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
مروری بر مهمترين اخبار "سياسي" دوشنبه
مهم ترین عناوین خبری گروه "سياسي" که در روز يكشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: فريادهای "الله اکبر" در سراسر ايران طنين‌انداز می‌شود ، اختصاص 150 میلیارد ریال به بحران برف 1700 میلیاردی استان‌های شمالی ، امروز صف‌بندی ملت‌های مظلوم در دفاع از انقلاب و مبارزه با دشمنان روشن‌تر از گذشته است و.... است
مهمترین عناوین خبری گروه سياسي باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

اختصاص 150 میلیارد ریال به بحران برف 1700 میلیاردی استان‌های شمالی


http://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/11/21/2010066_420.jpg



 پس از اینکه بحران برف در استان‌های شمالی به وقوع پیوست، معاون نظارت راهبردی رئیس جمهور از اختصاص تنخواه 150 میلیارد ریالی خبر داد.

هیچ سایت هسته‌ای تعطیل نخواهد شد
معاون اروپا و آمریکای وزارت خارجه گفت: هفته آینده برای شروع مذاکرات مرحله نهایی به وین خواهیم رفت و قصد داریم این مذاکرات را هم مانند مرحله قبل با جدیت و حسن نیت انجام دهیم و امیدواریم طرف مقابل نیز حسن نیت لازم را داشته باشد.

فريادهای "الله اکبر" در سراسر ايران طنين‌انداز می‌شود
در شامگاه 21 بهمن سال 1392 و همزمان با غریو فریادهای بانگ "الله‌اکبر" ملت حق‌طلب، آزاده و سربلند ایران اسلامی و به مناسبت ورود به سی و ششمین سال تولد انقلاب اسلامی آسمان سراسر کشور نورباران می‌شود.

ما در مردم‌سالاری پیشرو هستیم
 قاضی بن صالح سفیر جدید تونس صبح امروز(دوشنبه) با رئیس‌جمهوری دیدار و استوارنامه خود را تقدیم کرد.

"محمدجواد لاریجانی" ابعاد انقلاب اسلامی را بررسی می‌کند
محمدجواد لاریجانی کارشناس ارشد مسایل استراتژیک امشب در گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما در آستانه 22 بهمن ابعاد انقلاب اسلامی را مورد بررسی قرار می‌دهد.

انتصاب اعضای هیأت امنای کتابخانه‌های عمومی کشور
 رئیس‌جمهوری طی احکام جداگانه‌ای، پنج عضو هیأت امنای کتابخانه‌های عمومی کشور را منصوب کرد.

توسعه روابط نزدیک و گسترده ایران با کشورهای آمریکای لاتین و مکزیک
 اولیسیس کانچولاگوتینرز سفید جدید مکزیک صبح امروز(دوشنبه) با رئیس‌ جمهوری دیدار و استوار نامه خود را تقدیم کرد.

دست برتر نیروهای مسلح، هراس در دل دشمنان و امید در دل دوستان انقلاب ایجاد کرده است فرمانده کل ارتش در پیامی با تبریک 22 بهمن،گفت: بی شک معجزه انقلاب اسلامی که به واسطه اندیشه و هدف والای امام راحل محقق شد، رویای آرام استکبار را به لرزه در آورد.

امروز صف‌بندی ملت‌های مظلوم در دفاع از انقلاب و مبارزه با دشمنان روشن‌تر از گذشته است بسیج دانشجویی ضمن دعوت مردم همیشه در صحنه و دانشجویان انقلابی ایران اسلامی به حضور حماسی، انقلابی و دشمن شکنانه در صحنه نمایش حماسه حضور و وحدت ملی در راهپیمایی مردمی یوم اله 22 بهمن، و تجدید میثاق با آرمان های فراموش نشدنی معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و تبعیت از فرامین و منویات مقام معظم رهبری مژده ی نابودی و نقش بر آب توطئه های متعدد دشمنان قسم خورده اسلام و نظام اسلامی در آینده ای نزدیک را می دهد

فريادهای "الله اکبر" در سراسر ايران طنين‌انداز می‌شود
 در شامگاه 21 بهمن سال 1392 و همزمان با غریو فریادهای بانگ "الله‌اکبر" ملت حق‌طلب، آزاده و سربلند ایران اسلامی و به مناسبت ورود به سی و ششمین سال تولد انقلاب اسلامی آسمان سراسر کشور نورباران می‌شود.





تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۱:۰۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن