تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):کم گویی ، حکمت بزرگی است ، بر شما باد به خموشی که آسایش نیکو و سبکباری و سبب تخفی...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819238154




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرانه فضای ورزشی جنوب غرب تهران کمتراز 29سانتی مترمربع است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

سرانه فضای ورزشی جنوب غرب تهران کمتراز 29سانتی مترمربع است تهران بزرگ -ایرنا -رییس اداره ورزش و جوانان جنوب غرب تهران گفت: این سرانه فضای ورزشی نمی تواند پاسخگوی نیازعلاقه مندان به ورزش رادراین منطقه برطرف کند.


حسین خبیری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر درحوزه جنوب غرب تهران هفت مجموعه چند منظوره ،120باشگاه خصوصی ،15مجموعه ورزشی به آموزش و پرورش ، 48مجموعه ورزشی شهرداری به توسعه ورزش کمک می کنند.
رییس اداره ورزش وجوانان جنوب غرب تهران خاطرنشان کرد:هم اکنون بیش از18هزارورزشکار سازمان یافته (بیمه شده)و بیش از 30هزار ورزشکار غیر سازمان یافته در این حوزه به ورزش می پردازند.
وی ادامه داد:مهمترین هدف اداره ورزش وجوانان توسعه و رشد ورزش بین جوانان و نوجوانان ورزشکار می باشد.
وی با بیان اینکه به اذعان مسوولان ادارات جشنواره فرهنگی ورزشی فجرجنوب غرب تهران با شور ونشاط خاصی برگزارشد اظهارداشت: دراین جشنواره ورزشی بیش از سه هزارورزشکار، پیشکسوت وعلاقه مندان به ورزش شرکت کردند.
خبیری افزود: 408 ورزشکاراز 13بهمن به مدت یک هفته در مسابقات تنیس روی میزفجر با هم به رقابت پرداختند که که20نفر برگزیده در این مسابقات دررده های نونهالان، نوجوانان ،جوانان ، بانوان ، آزاد،جانبازان ومعلولان ، پیسکسوتان ،بزرگسالان و دررده دوبل معرفی شدند.
رییس اداره ورزش و جوانان جنوب غرب تهران از حضور باشکوه ورزشکاران درمراسم راهپیمایی یوم الله 22بهمن خبرداد و گفت:مدیران و ورزشکاران این حوزه با مشت های گره کرده همگام با مردم انقلابی کشورمان فردا ازمسیر دانشگاه شریف تا میدان آزادی راهپیمایی خواهند کرد.
تهرام564/7247
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




21/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن