تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشان منافق سه چیز است: 1 - سخن به دروغ بگوید . 2 - از وعده تخلف کند .3 - در اما...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818730095




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری هفته سوم از دور برگشت سوپرلیگ کاراته درسالن شهید افراسیابی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

پنجشنبه 24 بهمن ماه؛ برگزاری هفته سوم از دور برگشت سوپرلیگ کاراته درسالن شهید افراسیابی تهران-ایرنا-هفته سوم از دور برگشت رقابت های سوپر لیگ کاراته پنجشنبه 24 بهمن ماه در سالن شهید افراسیابی مجموعه ورزشی شهید شیرودی برگزار می شود.


به گزارش ایرنا از فدراسیون کاراته؛ هفته سوم از دور برگشت سوپر لیگ کاراته باشگاه های ایران با برگزاری 15 دیدار طی سه مرحله پی گیری می شود.
طبق برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ فدراسیون کاراته در مرحله نخست، شهید داورزنی قرچک به مصاف تیم آوای رزم می رود، لوله سبز آسیا(پایتخت) با فولاد مبارکه سپاهان دیدار می کند، برق هرمزگان با باشگاه پرهام مبارزه خواهد کرد، جندی شاپور شیراز به مصاف تیم آذر خودرو نوین قم می رود و مناطق نفت خیز جنوب رودرروی تیم دانشگاه آزاد اسلامی قرار خواهد گرفت.
درمرحله دوم لوله سبز آسیا و آوای رزم با هم مبارزه خواهند کرد، برق هرمزگان درمقابل شهید داورزنی قرچک قرار می گیرد، جندی شاپور شیراز به مصاف فولاد مبارکه سپاهان می رود، مناطق نفت خیز جنوب و باشگاه پرهام مقابل هم صف آرایی می کنند و در یک دیدار حساس دو تیم دانشگاه آزاد اسلامی و آذرخودرو نوین قم مقابل هم قرار خواهند گرفت .
این دیدار می تواند قهرمان فصل جاری سوپر لیگ را مشخص کند. در دیدار رفت این دو تیم که در قم برگزار شد و طی آن تیم دانشگاه آزاد در رقابتی دیدنی و نزدیک برابر آذرخودرو به پیروزی رسید.
در مرحله سوم هم برق هرمزگان با تیم آوای رزم مبارزه دارد، تیم جندی شاپور شیراز با تیم لوله سبز آسیا رقابت می کند، مناطق نفت خیز جنوب با شهید داورزنی قرچک دیدار خواهد داشت، دانشگاه آزاد اسلامی مقابل تیم فولاد مبارکه سپاهان قرار می گیرد و آذرخودرو نوین قم و باشگاه پرهام مقابل هم صف آرایی می کنند.
همچنین، یک دیدار معوقه هم بین تیم های مناطق نفت خیز جنوب و برق هرمزگان برگزار خواهد شد.
برنامه هفته سوم از دور برگشت درحالی امروز اعلام شد که مسوولان فدراسیون و سازمان لیگ امروز (دوشنبه)در خصوص غیبت دو تیم آذرخودرو نوین قم و باشگاه پرهام در هفته دوم سوپر لیگ کاراته باشگاه های کشور، پس از بررسی مدارک و مستندات تصمیم گیری خواهند کرد.
ورزشی.(1)**9144**1440
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




21/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 108]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن