تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مهدى امت من كسى است كه هنگام پر شدن زمين از بيداد و ظلم، آن را پر از قسط و عدل ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818912117




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تيم‌ملي‌شمشيربازي اسلحه‌سابر دوازدهم شد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: تيم‌ملي‌شمشيربازي اسلحه‌سابر دوازدهم شد
تيم ملي شمشيربازي اسلحه سابر ايران در رقابت هاي گرندپري اسپانيا به مقام دوازدهم دست يافت.

مسابقات شمشيربازي گرندپري اسلحه سابر اسپانيا که با حضور 198 بازيکن از 32 کشور از روز جمعه آغاز شده بود، روز گذشته با برگزاري ديدارهاي بخش تيمي در مادريد پيگيري شد.

به گزارش فارس، تيم ملي شمشيربازي اسلحه سابر ايران هم که با ترکيب مجتبي عابديني، علي پاکدامن، محمد فتوحي و محمد رهبري در اين رقابت ها شرکت کرده بود، در نهايت در رده دوازدهم ايستاد.

تيم ملي کشورمان کار خود را در جدول 32 تيمي و در رقابت با 26 تيم ديگر آغاز کرد. اين تيم در نخستين ديدار خود ژاپن را با نتيجه 45 بر 25 شکست داد، اما در ديدار دوم با نتيجه 45 بر 35 مغلوب تيم دوم جهان يعني ايتاليا شد.

بلاروس حريف سوم تيم ملي شمشيربازي اسلحه سابر در مسابقات گرندپري اسپانيا بود. اين تيم سال 2013 در مسابقات قهرماني جهان به عنوان چهارم دست يافت با اين اوصاف شمشيربازان کشورمان موفق شدند در رقابتي پاياپاي بازيکنان اين تيم مدعي را با نتيجه 45 بر 44 شکست دهند.

آنها در چهارمين ديدار خود مقابل روماني، داراي مدال نقره المپيک متحمل شکست شدند تا بدين ترتيب براي کسب عنوان يازدهم يا دوازدهم مسابقات گرند پري اسپانيا به مصاف تيم لهستان بروند.

ملي پوشان کشورمان در اين ديدار با نتيجه 15 بر 13 شکست خوردند و به عنوان دوازدهم دست يافتند.

در رقابت‌هاي تيمي 27 تيم حضور داشتند.

دوشنبه 1392/11/21 11:00





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن