تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):درهاى آسمان در اولين شب ماه رمضان گشوده مى‏شود و تا آخرين شب آن بسته نخواهد شد. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819354466




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضور دروازه بان سابق استقلال درهمدان ونگرانی تماشاگران ازنتایج الوند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

حضور دروازه بان سابق استقلال درهمدان ونگرانی تماشاگران ازنتایج الوند همدان- ایرنا- تیم فوتبال الوند همدان در حالی از هفته نوزدهم رقابت های لیگ دسته یک کشور مقابل میهمان خود شهرداری یاسوج به تساوی دو بر دو دست یافت که تماشاگران همدانی از نتایج این تیم ابراز نگرانی کردند.


به گزارش عصر یکشنبه ایرنا در این دیدار که در هوای سرد زمستان و با حضور حدود 300 تماشاگر در ورزشگاه شهدای قدس همدان برگزار شد، نتیجه شکست را با تساوی تغییر داد اما این تساوی هم باعث خوشحالی تماشاگران نشد.
تماشاگران همدانی در حالی دقایق پایانی بازی در حال ترک ورزشگاه بودند که قاسم اکبری مهاجم الوند در دقایق 85 و 89 گلزنی کرد تا تیمش از این وضعیتی که هست بدتر نشود.
تیم الوند با وجود این تساوی همچنان با 17 امتیاز در رده دوازدهم جدول سیزده تیمی گروه الف لیگ دسته یک فوتبال کشور قرار گرفت تا همچنان هواداران نگران اوضاع این تیم باشند.
سیدˈهادی طباطباییˈ دروازه بان سابق تیم استقلال از جایگاه ویژه نظاره گر این بازی بود و گفته می شود وی از سوی یکی از مربیان سرشناس فوتبال کشورمان ماموریت یافته تا ضمن بررسی شرایط تیم الوند باب مذاکره با این تیم را انجام دهد.
این بازی با پنج دقیقه تاخیر آغاز شد و الوند نسبت به بازی رفت تغییرات گسترده ای را داده بود، الوندی ها در این بازی با سیستم 2-4-4 لوزی شکل در این دیدار ظاهر شده بود و شاگردان رحمان احمدی در تیم شهرداری یاسوج نیز با سیستم 1-3-2-4 گام به میدان گذاشته بودند.
الوند همدان که از هفته سیزدهم تاکنون موفق به گلزنی نشده بود، امروز با گلزنی قاسم اکبری طلسم شکنی کرد.
رحمان احمدی پس از این تساوی نسبت به عملکرد بازیکنانش در دقایق پایانی بازی انتقاد داشت و معتقد بود با کم تجربگی شاگردانش پیروزی در این بازی تبدیل با تساوی شد.
7520/551
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




20/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن