تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مشورت با عاقلِ خيرخواه، خجستگى، بركت، رشد و توفيقى از سوى خداست. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802519801




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

میزان و کاله مغلوب شدند/ جواهری و زاهدان از صعود به پلی آف بازماندند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

هفته بیست و یکم لیگ برتر والیبال؛ میزان و کاله مغلوب شدند/ جواهری و زاهدان از صعود به پلی آف بازماندند تهران - ایرنا - هفته بیست و یکم لیگ برتر والیبال، عصر امروز (یکشنبه) با شش بازی پیگیری شد و شکست تیم های میزان مشهد و کاله مازندران از شگفتی های این هفته از رقابت ها بود.


به گزارش ایرنا، هفته دهم دور برگشت لیگ برتر والیبال، عصر امروز (یکشنبه) با شش بازی در شهرهای کرج، ورامین، تهران، آمل، تبریز و ارومیه پیگیری شد و تیم های سایپا، متین، باریج اسانس، المهدی، شهرداری تبریز و ارومیه در برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند.
قبل از دیدارهای این هفته حضور تیم های باریج اسانس ، متین ورامین، میزان خراسان، کاله مازندران و پیکان تهران در مرحله پلی آف قطعی شده است و در امروز حضور تیم شهرداری تبریز نیز در مرحله پلی آف قطعی شد و از سوی دیگر تیم های شهرداری زاهدان و بازرگانی جواهری گنبد نیز از صعود نا امید شدند.
تیم والیبال میزان مشهد در هفته بیست و یکم لیگ برتر والیبال در برابر شهرداری ارومیه مغلوب شد و با 40 امتیاز در رتبه سوم ماند.
شهرداری ارومیه که تلاش خاصی برای صعود به مرحله پلی آف داشت در این دیدار سه بر یک میزان مشهد را شکست داد تا همچنان امید به صعود به مرحله پلی آف داشته باشد.
شاگردان یدالله کارگر پیشه سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه در این دیدار در ست های اول، دوم و چهارم با امتیازهای 25 بر 16، 25 بر 20 و 29 بر 27 به پیروزی رسیدند و تنها در ست سوم 25 بر 22 مغلوب میهمان خود شدند.
شهرداری ارومیه با کسب سه امتیاز این بازی 27 امتیازه شد تا در رتبه هشتم جدول باقی ماند.
تیم والیبال شهرداری تبریز با شکست بازرگانی جواهری گنبد در هفته بیست و یکم لیگ برتر والیبال مجوز حضور در مرحله پلی آف را به دست آوردند.
تیم والیبال بازرگانی جواهری گنبد که با 23 امتیاز در رتبه نهم لیگ برتر والیبال قرار داشت، امروز یکشنبه در چارچوب هفته دهم دور برگشت به مصاف شهرداری تبریز رفت.
شهرداری تبریز در این بازی سه بر یک میهمان خود را شکست داد تا با با 31 امتیاز در رتبه ششم قرار گیرد و صعود خود به مرحله پلی آف را قطعی کند.
شاگردان حسین معدنی در ست های دوم تا چهارم با امتیازهای 25 بر 18، 30 بر 28 و 25 بر 21 به پیروزی رسیدند و تنها در ست اول 25 بر 19 مغلوب میهمان خود شدند.
جواهری گنبد با پذیرش این شکست از صعود به مرحله پلی آف بازماند ودر حال حاضر با 23 امتیاز در رتبه دهم جدول قرار دارد.
تیم والیبال کاله مازندران در هفته بیست و یکم لیگ برتر والیبال در برابر نماینده بندرعباس در سالن پیامبر اعظم (ص) آمل مغلوب شد.
تیم والیبال آلومینیوم المهدی بندرعباس در هفته دهم دور برگشت لیگ برتر والیبال در سالن پیامبر اعظم (ص) آمل به مصاف کاله مازندران رفت و سه بر دو این تیم را شکست داد تا شگفتی این هفته را رقم زند.
کاله مازندران که حضورش در پلی آف مسجل شده است، در ست های اول و چهارم با امتیازهای 25 بر 12 و 27 بر 25 به پیروزی رسید اما در ست های دوم، سوم و پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 23، 25 بر 18 و 15 بر 11 مغلوب میهمان خود شد.
شاگردان ناصر شهنازی برای جبران شکست دور رفت به میدان رفتند و به رغم پیروزی در برابر مدافع عنوان قهرمانی و کسب 25 امتیاز حضور خود در مرحله پلی آف را به اما و اگر ها موکول کردند.
تیم والیبال متین ورامین در هفته دهم دور برگشت لیگ برتر والیبال با شکست شهرداری زاهدان رتبه دومی جدول این رقابت ها در دور مقدماتی را یک هفته زودتر از پایان آن به نام خود ثبت کرد.
شهرداری زاهدان در این بازی که در سالن شهید گل عباسی ورامین برگزار شد سه بر یک مغلوب میزبان خود شد. میتن ورامین در ست های دوم تا چهارم با امتیازهای 27 بر 25، 25 بر 18 و 25 بر 20 در برابر شهرداری زاهدان به یپروزی رسید تا با 48 امتیاز رتبه دومی دور مقدماتی را به نام خود ثبت کنند.
شهرداری زاهدان در ست اول این بازی 25 بر 23 به پیروزی رسید اما نتوانست این روند را در سایر ست ها حفظ کند.
تیم والیبال پیکان تهران در هفته دهم دور برگشت لیگ برتر والیبال در برابر سایپا مغلوب شد.
دو تیم سایپا و پیکان در این هفته از رقابت های لیگ برتر در سالن انقلاب کرج به مصاف یکدیگر رفتند و سایپا سه بر سفر میهمان خود را شکست داد.
تیم والیبال سایپا در این دیدار در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 20، 25 بر 21 و 25 بر 21 پیکان را از پیش رو برداشت تا ششمین پیروزی خود را به دست آورد. سعید جواهری و حامد تاری وردی از بازیکنان تاثیر گذار این بازی بودند.
تیم والیبال پیکان با پذیرش این شکست با 32 امتیاز در همان رتبه پنجمی باقی ماند و سایپا نیز با 16 امتیاز تغییری در جایگاه قعرنشینی اش ایجاد نشد.
تیم والیبال باریج اسانس کاشان با شکست نوین کشاورز در تهران علاوه بر ماندن در صدر جدول، شانزدهمین پیروزی خود در لیگ برتر والیبال را در هفته بیست و یکم این رقابت ها تجربه کرد.
در آخرین بازی هفته بیست و یکم لیگ برتر والیبال که در خانه والیبال شهر تهران برگزار شد، شاگردان مسعود آرمات سرمربی نوین کشاورز در برابر باریج اساسن کاشان به میدان رفتند.
مصطفی کارخانه و بازیکنان باریج اسانس با کسب پیروزی در برابر نوین کشاورز 49 امتیازه شدند و همچنان در صدر این مسابقات باقی ماندند.
نوین کشاورز در ست نخست این بازی 25 بر 22 به پیروزی رسید اما در ست های دوم تا چهارم با امتیازهای 25 بر 17، 25 بر 22 و 27 بر 25 مغلوب میهمان خود شد تا با همان 27 امتیاز در رتبه هفتمی جدول این رقابت ها باقی بماند.
نتایج دیدارهای هفته بیست و یکم لیگ برتر والیبال به این شرح است:
سایپا البرز 3 – پیکان تهران صفر
(25 بر 20، 25 بر 21 و 25 بر 21 )
متین ورامین 3– شهرداری زاهدان یک
(23 بر 25، 27 بر 25، 25 بر 18 و 25 بر 20)
نوین کشاورز یک – باریج اسانس کاشان 3
(25 بر 22، 17 بر 25، 22 بر 25 و 25 بر 27)
کاله مازندران 2 – المهدی بندرعباس 3
(25 بر 12، 23 بر 25، 18 بر 25، 27 بر 25 و 11 بر 15 )
شهرداری تبریز 3– بازرگانی جواهری گنبد یک
(19 بر 25، 25 بر 18، 30 بر 28 و 25 بر 21)
شهرداری ارومیه 3 – میزان مشهد یک
(25 بر 16، 25 بر 20، 22 بر 25 و 29 بر 27)
ورزشی (2). ** 1379 ** 1589
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




20/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن