تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هر كس به خدا توكل كند، مغلوب نشود و هر كس به خدا توسل جويد، شكست نخورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819353664




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استقلال صدرنشین ماند/امیدهای پرسپولیس کمرنگ شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استقلال صدرنشین ماند/امیدهای پرسپولیس کمرنگ شد تهران بزرگ- ایرنا- در بیست و ششمین ایستگاه لیگ برتر فوتبال تیم استقلال تهران با برتری مقابل سایپای البرز صدرنشین باقی ماند اما امید واری تیم پرسپولیس تهران برای قهرمانی با تساوی مقابل فجرسپاسی شیراز کمرنگ شد.


آبی پوشان پایتخت این هفته هم طعم پیروزی چشیدند و موفق شدند جایگاه صدرجدولی خود را در چهار هفته پایانی رقابت ها حفظ کنند.
شاگردان ˈ امیر قلعه نوییˈ با دو گل موفق شدند سایپای البرز را در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی تهران شکست دهند تا این تیم به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به فولاد خوزستان همچنان در صدر باقی بماند.
گل های استقلال را در این مسابقه ˈ آرش برهانی ˈ و ˈبوبکر کبهˈ به ثمر رساندند تا امیدهای قهرمانی استقلال در لیگ برتر زنده بماند.
اما تیم بحران زده پرسپولیس تهران در ورزشگاه حافظیه شیراز مقابل تیم قعر جدولی فجر سپاسی شیراز متوقف شدند تا امیدهای این تیم برای قهرمانی کم رنگ شود.
شاگردان دایی که به دلیل مشکلات مالی چند روزی در اعتصاب به سر بردند در این بازی نمایش قابل قبولی ارائه نکردند.
قرمزپوشان ابتدا توسط مدافع تیم حریف به گل رسیدند اما در ادامه حملات تیم شیرازی جواب داد و تیم فجر توسط ˈجلال الدین علی محمدی ˈ به گل تساوی دست یافت.
این تساوی دردی از دردهای دو تیم دوا نکرد و به نظر می رسد تیم پرسپولیس را از قهرمانی دور کرد و تیم فجر سپاسی را همچنان در انتهای جدول جای داد.
در دیگر بازی های امروز ( دوشنبه) هفته بیست و ششم لیگ برتر تیم فولاد خوزستان در لحظات پایانی مقابل ملوان بندر انزلی به پیروزی رسید و این تیم همچنان با استقلال تهران در کورس قهرمانی باقی ماند.
اما شاگردان ˈ یحیی گل محمدیˈ نتیجه قابل قبولی گرفتند و در تهران تیم تراکتورسازی تبریز را با سه گل شکست دادند.
بنظر می رسد با این نتیجه تیم نفت تهران هم می تواند در کورس قهرمانی با تیم های استقلال تهران و فولاد خوزستان رقابت کند.
در ادامه بازی های لیگ برتر فوتبال تیم انتهای جدولی مس کرمان هم در تبریز مقابل گسترش فولاد تبریز به تساوی بدون گل رسید تا تیم های مس کرمان و فجر سپاسی شیراز مدعیان اول سقوط به لیگ دسته اول باشند.
با این نتایج به نظر می رسد تکلیف قهرمانی میان دو تیم تهرانی استقلال و نفت تهران و فولاد خوزستان باشد و در ادامه اگر این سه در مقابل حریفان خود متوقف شوند شاید پرسپولیس تهران و فولاد مبارکه سپاهان در صورت پیروزی بتوانند به این تیم ها برسند.
فقط چهار هفته به پایان رقابت ها باقی مانده اما به نظر می رسد استقلال تهران و فولاد خوزستان از اقبال بیشتری برای قهرمانی برخوردار باشند.
در هفته بیست و هفتم استقلال در انزلی میهمان ملوان بندر انزلی خواهد بود.
فولاد خوزستان در دیداری شش امتیازی در تهران به مصاف نفت تهران می رود.
به نظر می رسد با توقف این دو سه تیم صدر جدولی پرسپولیس با پیروزی مقابل داماش گیلان و سپاهان اصفهان با پیروزی مقابل مس کرمان به جمع تیم های مدعیان قهرمانی اضافه شوند.
به نظر می رسد در دو هفته پایانی رقابت ها مصاف برای قهرمان شدن و مصاف برای بقا در لیگ برتر توسط تیم های بالانشین و قعرنشین به اوج خود برسد.
تهرام/7243/564
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




20/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن