تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هرگاه صبح مى‏شد پيامبر صلى‏الله‏عليه‏و‏آله دست نوازش بر سر فرزندان و نوه هاى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819050772




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رفسنجانی:60 سال است که با رهبر معظم انقلاب،صمیمی؛همکار؛ همسنگر و همراهم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رفسنجانی:60 سال است که با رهبر معظم انقلاب،صمیمی؛همکار؛ همسنگر و همراهم تهران -ایرنا - در مطلبی که سایت «انتخاب» از مصاحبه خود با آیت الله هاشمی رفسنجانی منتشر کرد آورده است:60 سال است که با رهبر معظم انقلاب، صمیمی؛ همکار؛ همسنگر و همراهم همیشه رفاقت داشته و داریم، ایشان در همه احکام که بعد از 5 سال می دهند؛ می گویند فلانی رئیس بماند.


در ادامه این مطلب می خوانید: آیت الله هاشمی رفسنجانی در بخش دیگری از مصاحبه با پایگاه خبری «انتخاب»، از رابطه خود با رهبر معظم انقلاب می گوید.
«انتخاب» پرسید: می خواهم سئوالی در مورد روابط جنابعالی با رهبر معظم انقلاب بپرسم. لطفاً بفرمایید که این رابطه که سال ها پیش از انقلاب و پس از آن وجود داشته، اینک چگونه است؟
● آیت الله هاشمی: الان 60 سال است که با هم صمیمی ؛ همکار ؛ همسنگر و همراه هستیم و همیشه هم با رفاقت عمل کرده ایم و الان هم همان گونه است.زمانی من مسئولیت اجرایی داشتم که لازم بود در خیلی از تصمیمات با ایشان مشورت می کردم.
○ انتخاب: الان هم اینطور است؟
● آیت الله هاشمی: الان در مجمع تشخیص مصلحت نظام وظیفه قانونی من و دیگر اعضا بر اساس قانون اساسی تعریف شده است.
ایشان موضوعات را مشخص می کنند و ما روی آنها به عنوان مشاور سیاست می نویسیم و به ایشان می دهیم و نظر نهایی را ایشان می دهند. لذا نیاز به آن روابط فعال روزانه نیست. ولی رفاقت ما برقرار است.
از طرفی ایشان رهبر هستند و اگر نظری داشته باشند و دستوری بدهند ؛ ما باید اجرا کنیم. این حالت باقی است و اصلاً مشکلی با ایشان نداریم. بالاخره مجمع یکی از مراکز مهم کشور است و ایشان مرا در اینجا گذاشتند.
معمولاً در این گونه نهادها رئیس؛ انتخابی است. یعنی جمعی را می گذارند و خودشان انتخاب می کنند. ولی ایشان در همة احکام که بعد از 5 سال می دهند؛ می گویند فلانی رئیس بماند.
○ انتخاب: پس آن روابطی که قبلاًٌ اشاره کرده بودید «برادرانه است»؛ الحمدلله همچنان تداوم دارد؟
● آیت الله هاشمی: همینطور است و همیشه باید همین گونه باشد. از طرف من که اصلاً با ایشان معنا ندارد. ایشان مطاع است و ما هم باید پیروی کنیم.
اول**1104
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




20/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن