تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هيچ شفيعى براى زن نزد پروردگارش نجات بخش تر از رضايت شوهرش نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818841182




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لیگ برتر فوتبال؛ استقلال به صدرنشینی کوتاه مدت فولاد پایان داد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

لیگ برتر فوتبال؛ استقلال به صدرنشینی کوتاه مدت فولاد پایان داد تهران - ایرنا- تیم فوتبال استقلال تهران با برتری مقابل سایپای البرز به صدرنشینی کوتاه مدت فولادخوزستان در صدر جدول رده بندی لیگ برتر باشگاه های ایران پایان داد.


به گزارش ایرنا، آخرین دیدار هفته بیست و ششم لیگ برتر باشگاه های کشور عصر امروز (یکشنبه) در ورزشگاه آزادی بین تیم های استقلال تهران و سایپای البرز برگزار شد.
در پایان این دیدار شاگردان امیر قلعه نویی به برتری 2 بر صفر دست یافتند تا با 50 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به فولادخوزستان درصدر جدول رده بندی جا بگیرند. سایپا نیز 31 امتیاز در جایگاه نهم ماندگار شد.
آرش برهانی و بوبکر کبه در این دیدار برای استقلال گلزنی کردند تا آبی پوشان پایتخت دوباره مدعی نخست قهرمانی لقب بگیرند.
امیر قلعه نویی در این دیدار تیمش را با ترکیب سیدمهدی رحمتی، حنیف عمران زاده، امیرحسین صادقی، هاشم بیک زاده، مجید غلام نژاد، آندرانیک تیموریان، سیاوش اکبرپور، آنتونیو کاروالیو، محمد قاضی، محمدمهدی نظری و آرش برهانی به میدان فرستاد.
عملکرد نه چندان مطلوب استقلالی ها سبب شد تا در آغاز نیمه دوم پژمان نوری جانشین کاروالیو شود تا آبی پوشان در میانه میدان جنگندگی بیشتری داشه باشند.
در دقیقه پنجاهم حرکت تیمی بازیکنان استقلال توپ را در محوطه جریمه به آرش برهانی رساند که این مهاجم باتجربه با ضربه ای مهارنشدنی توپ را به تور دروازه سایپا دوخت.
در دقیقه هفتادم، بوبکر کبه جایگزین محمدمهدی نظری شد.همین مهاجم سه دقیقه بعد گل دوم استقلال را به نام خود ثبت کرد و در آغوش امیر قلعه نویی جای گرفت.
سایپا نیز در نیمه دوم فرصت های خوبی برای گلزنی داشت که کاوه رضایی در دو نوبت نتوانست دروازه سیدمهدی رحمتی را باز کند.
در نهایت این دیدار با برتری 2 بر صفر به سود استقلال پایان پذیرفت تا حدود 3 هزار تماشاگر حاضر در ورزشگاه آزادی با شادمانی بارها به تشویق امیرقلعه نویی بپردازند.
ورزشی(2)**3783**
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




20/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 182]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن