تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آگاه باشيد كه دانش آينده، اخبار گذشته و درمان دردهايتان و نظم ميان شما در قرآن است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815467649




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کفاشیان: به سرخابی ها کمک می‌کنیم


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
کفاشیان: به سرخابی ها کمک می‌کنیم




رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد این فدراسیون و وزارت ورزش به مدیریت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس کمک می‌کنند تا هزینه‌های خود را تامین سازند.





خبرگزاری تسنیم: رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد این فدراسیون و وزارت ورزش به مدیریت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس کمک می‌کنند تا هزینه‌های خود را تامین سازند.

علی کفاشیان در گفت‌وگو با سایت وزارت ورزش و جوانان ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: بعد از بازی‌های جام جهانی خیلی دیر است که دنبال مربی بگردیم. اگر کی‌روش تمایل داشته باشد و بر سر هزینه‌ها و دستیارانش به تفاهم برسیم اولویت‌مان این مربی خواهد بود و اگر تفاهمی حاصل نشود با بهره‌گیری از تجربیات او و شناختی که از فوتبال ایران دارد، بهترین گزینه را انتخاب می‌کنیم.

وی در ادامه از تعهد فدراسیون نسبت به 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس یاد کرد و گفت: تمام افرادی که در این 2 باشگاه فعالیت می‌‎کنند باید مسئولیت‌های خود را مدیریت کرده و وقت بگذارند. فدراسیون نیز در قبال هزینه‌ها و باقی موارد بر تعهد خودپایبند است اما کمیته انضباطی با کسانی که تهدید به ترک تیم و یا هر تهدید دیگری می‌کنند به شدت برخورد خواهد کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان همچنین خاطر نشان کرد: در این مقطع 2 باشگاه پرطرفدار ما به خاطر ساختار خود مشکلات مالی داشته‌اند اما این ساختار به طور حتم  تغییر خواهد کرد و ما و وزارت ورزش و جوانان به مدیرت آنها کمک می‌کنیم تا از منابع قانونی هزینه خود را تامین کنند.

کفاشیان از جوسازی علیه بازیکنان فوتبال گلایه کرد و گفت: گاهی این فضاسازی‌ها ناعادلانه است. در خصوص دستمزد آنها نباید با بی‌انصافی قضاوت کنیم.

وی در ادامه و در خصوص استفاده ملی‌پوشان از توپ‌های جام جهانی 2014 اظهار داشت: برای استفاده از توپ‌هایی که در جام جهانی استفاده می‌شود به فیفا درخواست دادیم که به زودی در اختیار تیم ملی فوتبال قرار خواهد گرفت.

رئیس فدراسیون فوتبال در پایان پیامی به جامعه ورزش برای حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن امسال گفت: 22 بهمن یکی از محورهای انقلاب است و عزم و اراده مردم را به استکبار جهانی نشان می‌دهد. ملت ما به طور حتم امسال کوبنده‌تر از همیشه در صحنه ظاهر می‌شوند، چراکه تجربه 35 ساله نشان می‌دهد مردم ما برابر ظلم و فشار مستحکم‌تر خواهند شد.






تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن