تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى خواهد دعايش مستجاب و اندوهش برطرف شود، به تنگدست مهلت دهد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802955430




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دانشگاه آزاد اسلامی معضل اصلی ترافیک ورودی ارومیه/ کاهش تلفات تصادفات رانندگی


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > آذربایجان غربی سعیدی اعلام کرد:
دانشگاه آزاد اسلامی معضل اصلی ترافیک ورودی ارومیه/ کاهش تلفات تصادفات رانندگی
ارومیه - خبرگزاری مهر: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه را معضل اصلی ترافیک ورودی این شهر از محور سلماس دانست.



به گزارش خبرنگار مهر، علی سعیدی ظهر یکشنبه در جلسه شورای ترافیک آذربایجان غربی با بیان اینکه تردد بیش از حد ظرفیت و محل نامناسب ورود و خروجی این سایت به یکی از معضلات اصلی ترافیکی ارومیه تبدیل شده است، افزود: مسئولان دانشگاه فضای سبز مقابل محوطه اصلی دانشگاه را به پارکینگ  تغییر کاربری داده ولی باز هم مشکل همچنان لاینحل باقی است. وی با اشاره به رایزنیهای انجام شده با مسئولان این دانشگاه و ارائه راهکارهای کاهش ترافیک و پیشگیری از وقوع تصادفات غیر قابل جبران، اظهار داشت: مسئولان این دانشگاه به توصیه های پلیس در این راستا بی اعتنا بوده و با وجود گذشت بیش از 2 سال از افتتاح این سایت گره مشکل تردد و ترافیک روز به روز کورتر می شود. وی عدم وجود پارک سوار، خطر برخورد خودروهای عبوری با عابرین پیاده و خودروهای در حال خروج از پارک را عامل اصلی بروز این مشکل دانست و ادامه داد: نبود پل مکانیزه، لزوم ساماندهی پارک سوار، نبود نرده کشی در بین جاده و نبود ناوگان حمل و نقل عمومی دانشجویان نیز از دیگر کمبودها و مشکلات ساختار ترافیکی این سایت است. رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان غربیبا بیان اینکه مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه برای رفع مشکل خواستار حضور پلیس راهنمایی و رانندگی در محل اصلی ورود و خروج این سایت هستند، گفت: مشکل موجود در این نقطه زیرساختی بوده و با حضور پلیس نیز رفع نمی شود. سعیدی با بیان اینکه زمین پشتی سایت شماره 3 دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه متعلق به جهاد کشاورزی بوده و با برداشتن دیوار حائل بین دو ساختمان دانشجویان از مسیر فرعی برای رفت و آمد استفاده می کنند، اضافه کرد: با وجود هماهنگی با این نهاد هنوز اقدامی برای تخریب دیوار انجام نشده است. وی عنوان کرد: تلاش‌های زیادی توسط پلیس راهنمایی و رانندگی برای ساماندهی وضعیت موجود انجام و جلسات متعددی با دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه برگزار شده تا فضاسازی لازم برای پارک خودرو دانشجویان انجام شود، اما این دانشگاه زیر بار نمی‌رود و اعلام می‌کند که این مساله هیچ ارتباطی به ما ندارد. وی از اجرای طرح برخورد با نقص فنی و معاینه فنی خودروها در ایام عید سال آینده  با هدف کاهش میزان وقوع تصادفات رانندگی خبر داد و گفت: برخورد با موتور سیکلت سواران متخلف، نبستن کمربند ایمنی، استفاده از تلفن همراه هنگام رانندگی و عدم استفاده از گذرگاه عابر  پیاده از جمله طرحهای لازم برای کاهش تصادفات است. رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی آذربایجان‎غربی با بیان اینکه تصادفات فوتی درون شهری نسبت به سال گذشته 13 درصد کاهش یافته، افزود: تصادفات جرحی و خسارتی به ترتیب 6 و 11 درصد و مجموع تصادفات در استان نیز به میزان 8 درصد نسبت به زمان مشابه در سال گذشته کاهش پیدا کرده است. سعیدی با بیان اینکه  تعداد متوفیان در تصادفات درون‌شهری ارومیه با کاهشی 48 درصدی نسبت به سال گذشته از 52 نفر به 27 نفر کاهش یافته، ادامه داد: بیشترین آمار تصادفات در روزهای هفته با به ترتیب 15.46 و 15.45 درصد متعلق به روزهای چهارشنبه و شنبه است.


۱۳۹۲/۱۱/۲۰ - ۱۷:۱۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن