تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند از آدم بد اخلاق توبه نمى‏پذيرد. عرض شد: اى رسول خدا، چرا؟ فرمودند: چون ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803215257




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ریزش سقف دانشکده و بلاتکلیفی دانشجویان +عکس


واضح آرشیو وب فارسی:سیمرغ: ریزش سقف دانشکده و بلاتکلیفی دانشجویان +عکس

ریزش سقف دانشکده و بلاتکلیفی دانشجویان +عکس

حدود ۶۰۰ دانشجوی چاپ مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد شماره 5 تهران به دلیل ریزش برف در روزهای اخیر دچار بلاتکلیفی شده‌اند که وزارت ارشاد درصدد پیدا کردن مکانی مناسب برای آنها است.

مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد شماره 5 تهران وابسته به اداره کل امور چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال 1381 فعالیت خود را آغاز کرده است و جزو تنها مرکز آموزشی کشور است که به صورت خاص در رشته‌های مرتبط با صنعت چاپ فعالیت می‌کند و ارائه دهنده مدرک کارشناسی ناپیوسته حرفه‌ای ترمی 3 گرایش و کاردانی ناپیوسته حرفه‌ای ترمی 3 گرایش است.روز گذشته مطلع شدیم که سقف دانشکده علمی کاربردی واحد 5 چاپ فروریخته است و هنوز پوشش شیروانی این دانشکده به دلیل مشکلات به وجود میان این مرکز و سازمان اوقاف ترمیم و مرمت نشده است.


 به همین منظور به سراغ محمدحسن فکری، رئیس مرکز علمی کاربردی واحد 5 تهران رفته و دباره مشکلات به وجود آمده برای این مرکز، به گفت‌وگو نشستیم که وی می‌گوید: واقعیت این است که سقف این دانشکده به دلیل ریزش برف و باران طی روزهای اخیر نم داده است و به نوعی سقف فرو نریخته و تنها گج‌های آن ریخته است و ما اکنون در حال جمع‌آوری وسایل و پیدا کردن مکانی برای انتقال این دانشکده هستیم.


وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه ملک دانشکده چاپ متعلق به اوقاف است شما تا چه زمان باید این ملک را به صاحبش برگردانید، می‌افزاید: قبلاً هم برای تخلیه دانشکده به اوقاف با مشکلاتی مواجه بودیم منتها ما به دنبال مکانی مناسب برای انتقال آن بودیم ولی مکان مناسبی پیدا نشد و در نهایت سقف دانشکده چاپ به دلیل ریزش برف، نم داد.فکری در پاسخ به این پرسش که دانشجویان این دانشکده معتقدند که سقف این دانشکده توسط اوقاف کنده شده است، آیا این موضوع حقیقت دارد، ادامه می‌دهد: واقعیت امر بنده از این موضوع بی‌اطلاع هستم چراکه طبقه فوقانی ساختمان دست اوقاف است و از اینکه آنها باعث ریزش سقف شده‌اند یا نه، بی‌اطلاع هستم.


وی بیان می‌کند: علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدعباس صالحی معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و در نهایت محمودرضا برازش مدیرکل دفتر امور چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از هشدارهای داده شده اوقاف مبنی بر تخلیه ساختمان دانشکده مطلع هستند و به دنبال مکانی مناسب برای دانشجویان می‌گردند.رئیس مرکز علمی کاربردی واحد 5 تهران در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه ثبت‌نام از دانشجویان ترم جدید چگونه صورت می‌گیرد، می‌گوید: انشاءالله اگر تا پایان هته جاری مکان مناسبی برای این دانشکده پیدا شود، ثبت‌نام‌ها هم آغاز خواهد شد چراکه انتهای ثبت‌نام ترم تابستان است دانشجویان با مشکل ثبت‌نام، مواجه نخواهند شد.


بر مبنای این گزارش، مرکز علمی کاربردی واحد 5 دارای حدود 600 دانشجو در رشته چاپ است که به دلیل نداشتن مکانی مناسب برای ادامه تحصیل، در بلاتکلیفی به سر می‌برند که امیدواریم دولت تدبیر و امید هر چه زودتر تدابیری را برای رفع مشکلات این دانشجویان بیاندیشد.



1392/11/20





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سیمرغ]
[مشاهده در: www.seemorgh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن