تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان بايد براى آخرتش از دنيا، براى مرگش از زندگى و براى پيرى‏اش از جوانى، توشه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818893631




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دانشگاه علوم پزشکی مشهد پنج هزار میلیارد ریال بدهی دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دانشگاه علوم پزشکی مشهد پنج هزار میلیارد ریال بدهی دارد مشهد- ایرنا- معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مشهد از بدهی قریب به پنج هزار میلیارد ریالی این دانشگاه به اشخاص حقیقی و حقوقی خبر داد.


دکترˈسیدمحمدحسین بحرینیˈ روز یکشنبه در جمع خبرنگاران در مشهد افزود: بررسی های انجام شده نشان داده است که هم اکنون تمام واحدهای زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد اعم از شبکه های بهداشت و درمان، دانشگاه ها و دانشکده ها بدهکارند.
وی اظهار داشت: جمع بدهی های دانشگاه علوم پزشکی مشهد چندین برابر مطالبات هزار و 200میلیارد ریالی این دانشگاه از بیمه ها است.
به گفته وی، به طور مثال اکنون بدهی دانشگاه علوم پزشکی مشهد به شرکت آب و فاضلاب 78 میلیارد ریال است به طوری که مسوولان این شرکت بتازگی گفته اند که اگر بدهی خود را نپردازید، آب مراکز بهداشتی را قطع می کنیم.
بحرینی ادامه داد: از سوی دیگر با سازمان های بیمه برای گرفتن مطالبات خود صحبت کردیم، آن ها نیز می گویند که بیمه ها هم وضعیت خوبی ندارند و روی بیمه ها حساب نکنید، زیراکه تا وقتی که ما خواسته باشیم مطالبات شما را پرداخت کنیم به همان میزان دوباره بدهکار می شوید.
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مشهد در ادامه گفت: به طور قطع ما دنبال این هستیم که حق و حقوقات دانشگاه را از مقامات استان و کشور مطالبه کنیم و رایزنی هایی تاکنون انجام شده است و چشم امید ما به معاونت راهبردی ریاست جمهوری می باشد.
7487/659/330
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




20/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن