تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه زهرا (ع):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819632925




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عرضه رایگان داروهای بیماران ام اس در داروخانه هلال احمر اصفهان


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > اصفهان مومنی خبر داد:
عرضه رایگان داروهای بیماران "ام اس" در داروخانه هلال احمر اصفهان
اصفهان - خبرگزاری مهر: مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت : از ابتدای سال جاری داروهای ایرانی بیماران ام اس به صورت رایگان در این داروخانه عرضه می شود.



به گزارش خبرگزاری مهر، محسن مومنی اظهار داشت: داروخانه جمعیت هلال احمر استان اصفهان در راستای اهداف بشردوستانه خود جهت تامین داروهای کمیاب بیماران خاص اقدامی جدی کرده است، به نحوی که هم اکنون علاوه بر پاسخگویی نیاز بیماران استان، پاسخگوی بیماران استان های دیگر نیز است. وی افزود : از ابتدای سال جاری نیز در جهت حمایت از بیماران ام اس ، داروهای ایرانی این بیماران به صورت رایگان عرضه می شود. مومنی تصریح کرد : هم اکنون نیز انواع داروهای شیمی درمانی ساخت معتبرترین شرکت های اروپایی جهت بیماران سرطانی در داروخانه موجود است. مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان ساعات کار داروخانه هلال احمر اصفهان را همه روزه از ساعت 7:30 لغایت 21 عنوان نمود و ادامه داد : پنج شنبه ها نیز از ساعت 7:30 لغایت 18 و جمعه ها و روزهای تعطیل این داروخانه از ساعت 8:30 لغایت 12 آماده خدمت رسانی به هموطنان است. وی در پایان یادآور شد : تلفن تماس داروخانه هلال احمر 6617797 است که در ساعات فعالیت داروخانه پاسخگوی سوالات بیماران خواهد بود و سیستم پشتیبانی آنلاین این داروخانه در آینده ای نزدیک بر روی پورتال جمعیت هلال احمر استان اصفهان به نشانی  www.rcs-isf.ir و www.rcs-esf.ir قابل دسترسی خواهد شد.
 


۱۳۹۲/۱۱/۲۰ - ۱۴:۳۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن