تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشا بحال كسانى كه براى خدا گرسنه و تشنه شده‏اند اينان در روز قيامت سير مى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802990514




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در هفته 19 جام آزادگان صورت می‌گیرد داربی غرب کشور با طعم انتقام


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در هفته 19 جام آزادگان صورت می‌گیرد
داربی غرب کشور با طعم انتقام
در هفته 19 لیگ دسته یک فوتبال دو تیم پاس همدان و راهیان کرمانشاه برگزارکننده یکی از دیدار‌های حساس و جنجالی این هفته خواهد بود.

خبرگزاری فارس: داربی غرب کشور با طعم انتقام


به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مسابقات فوتبال لیگ دسته یک فوتبال ایران موسوم به جام آزادگان هفته‌های حساس خود را پشت سر می‌گذارند و تیم‌ها برای صعود و عدم سقوط رقابت‌ سختی را با هم دارند. تیم بحران‌زده پاس همدان که این روزها اوضاع نه چندان دلچسبی دارد با تغییر سرمربی خود نتوانست انتظارات اهالی فوتبال همدان و هواداران این تیم را برآورده کند و وضعیت نابسامانی را در جدول گروه خود دارد. سبزپوشان همدانی امسال کار سختی را در لیگ یک دارند و در گروه دوم جام آزادگان با تیم‌های آلومینیوم هرمزگان، پیکان تهران، نفت مسجد سلیمان، راهیان کرمانشاه، ابومسلم مشهد، ایرانجوان بوشهر، آهن بافق‌یزد، سایپا شمال، داماش ایرانیان، مس رفسنجان، نفت گاز گچساران و البدر بندرکنگ هم‌گروه هستند.

پاسی‌ها که عملکرد نسبتاً خوبی در دور رفت داشتند اما در دور برگشت افت بسیار محسوسی داشتند و ضمن از دست دادن جایگاه میانه جدولی خود این روزها خطر سقوط به دسته پایین‌تر را به شدت احساس می‌کنند. بعد از جدایی مجتبی خورشیدی، محسن عاشوری به عنوان سرمربی سکاندار جدید پاسی‌ها شد اما حضور عاشوری و همراهی محسن گروسی از بازیکنان دوران طلایی فوتبال کشور در تیم پاس نتوانسته مشکل این تیم را حل کند و روند ناکامی این تیم ریشه‌دار فوتبال ایران همچنان ادامه دارد. در هفته نوزدهم جدال سخت و حساس تیم‌های پاس همدان و راهیان کرمانشاه به عنوان داربی لقب گرفته و هر دو تیم برای رسیدن به پیروزی در این بازی به شدت نیازمند هر سه امتیاز این مسابقه هستند.

راهیان کرمانشاه که در یک بازی پربرخورد و حاشیه نتیجه را به سبزپوشان همدانی واگذار کردند امروز برای انتقام و جبران شکست به میدان خواهند رفت و این موضوع بر حساسیت این مسابقه تأثیر زیادی خواهد داشت. نماینده فوتبال کرمانشاه در سه هفته اخیر خود به ترتیب یک شکست، یک برد و یک تساوی را در کارنامه داشته برای رسیدن به تیم‌های بالای جدول به دنبال کسب پیروزی در این مسابقه است. در مقابل پاسی‌ها بعد از مدت‌ها با رسیدن بازیکنان مصدوم خود و همچنین نداشتن بازیکن محروم وضعیت خوبی را از نظر نفرات برای این بازی دارند و تنها مصطفی عاقلی به این بازی نخواهد رسید. برد پاس در این مسابقه حساس قطعاً بسیار شیرین خواهد بود و با وضعیتی که در جدول دارد می‌تواند از خط بحران و از منطقه خطر سقوط نجات پیدا کند. مسابقات راهیان کرمانشاه و پاس همدان از زمان حضور هر دو تیم در لیگ برتر و دسته یک همیشه با حواشی روبرو بوده و در بیشتر از موارد به جنجال کشیده شده که امیدواریم در مسابقه امروز نتیجه در میدان مسابقه و فوتبال و بدون مسائل حاشیه‌ای به پایان برسد.

بنابر اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال قضاوت مسابقه بین راهیان کرمانشاه و پاس همدان را وحید کاظمی (داور وسط)، محمدرضا مدیرروستا و حسینعلی عابدینی (کمک‌داور) و مرتضی عابدی (داور چهارم) عهده‌دار هستند و همچنین صادق نوری نظارت بر کار تیم داوری را انجام خواهد داد. تا قبل از این مسابقه و پایان هفته هجدهم لیگ دسته یک فوتبال کشور تیم پاس همدان با کسب 17 امتیاز در رده یازدهم جدول قرار دارد و در مقابل تیم راهیان کرمانشاه با 24 امتیاز در جایگاه پنجم جاخوش کرده است. در چارچوب هفته نوزدهم جام آزادگان مسابقه بین راهیان کرمانشاه و پاس همدان عصر امروز یکشنبه 20 بهمن از ساعت 14:15 در ورزشگاه آزادی کرمانشاه برگزار خواهد شد. انتهای پیام/89020/ی40

92/11/20 - 12:52





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن