تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):نشانه‏هاى مؤمن پنج چيز است: ... و بلند گفتن بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819224349




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سجادی: حسابرس به پرسپولیس فرستادیم/ هیچ گزارش مالی از باشگاه نداریم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


ورزشی > فوتبال - فوتسال به دنبال ادعاهای متفاوت پروین و رویانیان؛
سجادی: حسابرس به پرسپولیس فرستادیم/ هیچ گزارش مالی از باشگاه نداریم
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه طی سه ماه گذشته صورت دریافت و پرداخت مشخصی از سوی هیئت مدیره پرسپولیس به این وزارتخانه داده نشده، گفت: حسابرس به باشگاه فرستادیم که به موضوع رسیدگی کرده و ببینیم وضعیت دقیقا به چه صورت است.



به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، نصرالله سجادی با مهم خواندن برنامه ریزی و مدیریت بودجه در باشگاه‌ها اظهار داشت: باید توجه داشت که هر باشگاه در طول یک فصل باید به گونه‌ای برنامه ریزی کند که بتواند دخل و خرجش را مشخص و بتواند اسپانسرهای خوبی جذب کند. سجادی در خصوص کمک مالی به دو تیم پایتخت تصریح کرد: کمک مستقیم وزارت ورزش و جوانان به عنوان دولت به تیم‌ها، منع قانونی دارد اما اگر بتوانیم کمک کنیم حتما انجام می‌دهیم. به تمام بازیکنان و کادر فنی قول می‌دهیم که وزارت ورزش و جوانان حافظ منافع آنهاست و مشکلی پیش نمی‌آید. وی در پاسخ به ادعای علی پروین مبنی بر بدهی 60 میلیاردی باشگاه پرسپولیس گفت: متاسفانه در سه ماه گذشته صورت دریافت و پرداخت مشخصی از سوی هیئت مدیره پرسپولیس به وزارت ورزش و جوانان داده نشد. ما الان مجبور شدیم مداخله کنیم و حسابرس به باشگاه فرستادیم که واقعا رسیدگی کند تا ببینیم وضعیت دقیقا به چه صورت است. معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان افزود: قبلا آقای رویانیان گفته بودند 6 - 5 میلیارد بدهی داریم و یک رقم زیادی هم در این 2 سالی که مدیرعامل بودند درآمدزایی داشتیم، از طرفی سرپرست جدید ادعا می‌کند به همین میزان که باشگاه درآمد داشته بدهی دارد، در اینجا وزارت ورزش و جوانان سکوت کرده و حسابرس فرستاده تا رسیدگی کند. سجادی در پایان گفت: ما در این سه ماه اخیر کتبا از هیئت مدیره خواستیم تا صورت حساب‌های سال 91 و 92 را به ما گزارش کند و لی متاسفانه این اقدام از طرف مدیر عامل انجام نشد.
 


۱۳۹۲/۱۱/۲۰ - ۱۳:۱۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن