تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):گناهانى كه باعث نزول عذاب مى‏شوند، عبارت‏اند از: ستم كردن شخص از روى آگاهى، تجاوز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819603371




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عوامل اجتماعی و اقتصادی از فاکتوری های شیوع بیماری ایدز هستند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > کرمانشاه دکتر خادمی در گفتگو با مهر:
عوامل اجتماعی و اقتصادی از فاکتوری های شیوع بیماری ایدز هستند
کرمانشاه ـ خبرنگار مهر: مدیر گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری معاونت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: با توجه به اینکه در بروز بیماری ایدز فاکتورهای اجتماعی و اقتصادی دخیل هستند، گفت: ضرورت دارد تمام ادارات و سازمانها در این زمینه برای شناسایی به موقع و کنترل این بیماری، اقدامات همه جانبه لازم را طراحی و به مرحله اجرا در آوردند.



مدیر گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری معاونت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بیماری ایدز به عنوان یکی از چالش های هزاره سوم در جهان محسوب می شود و کشور ایران هم از این قضیه مستثنی نیست.

دکتر ناهید خادمی گفت: با توجه به اینکه در بروز بیماری ایدز فاکتورهای اجتماعی و اقتصادی دخیل هستند، ضرورت دارد تمام ادارات و سازمانها در این زمینه برای شناسایی به موقع و کنترل این بیماری، اقدامات همه جانبه لازم را طراحی و به مرحله اجرا در آوردند.

وی افزود: در این راستا مهمترین اقدام آموزش و اطلاع رسانی به تمام گره های جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان است که این قشر باید در اولویت قرار گیرند و همچنین دانشگاه ها و مدارس علاوه بر آموزش و اطلاع رسانی باید شرایط ایجاد مشاوره برای شناسایی گروه های آسیب پذیر را فراهم کنند.

وی گفت: معاونت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه آمادگی خود را در استان برای برگزاری دوره های آموزشی و انجام مشاوره های لازم و ارائه خدمات شناسایی و درمان گروهای آسیب پذیر و در معرض خطر را اعلام می کند.

خادمی در پایان تاکید کرد: امیدواریم با مشارکت مردم و همه دلسوزان استان بتوان بیماری ایدز و اعتیاد که خطر آن بیشتر متوجه نوجوانان و جوانان است را کنترل کنیم تا شاهد نسل بیدار، هوشیار و سالم در کشور و استان کرمانشاه باشیم.


۱۳۹۲/۱۱/۲۰ - ۱۲:۱۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن