تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس وصيت ميت را در كار حج بر عهده بگيرد، نبايد در آن كوتاهى كند، زيرا عقوبت آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819416984




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزایش شهریه دانشگاه آزاد قطعی نشده است


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: افزایش شهریه دانشگاه آزاد قطعی نشده است
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت : افزایش میزان شهریه این دانشگاه برای سال آینده هنوز قطعی نشده است و درباره این موضوع در جلسه آینده هیئت امنای مرکزی این دانشگاه تصمیم گیری می شود.
آفتاب: به گزارش خبرنگار واحد مرکزی خبر، حمید میرزاده در حاشیه مراسم جشن پیروزی انقلاب اسلامی و رونمایی از لوح کتابخانه این دانشگاه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه جلسه آینده هیئت امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی هفتم اسفند برگزار می‌شود، افزود: قرار بود این جلسه 23 بهمن تشکیل شود اما با توجه به اینکه میان دو تعطیلی بود ترجیح دادیم جلسه در هفتم اسفند برگزار شود که در آن موضوع بودجه سال آینده و افزایش شهریه نیز مطرح می‌شود.

وی درباره بودجه سال 93 دانشگاه آزاد گفت: هنوز تلفیق، گزارش را به ما ارائه نکرده است که برای هیئت امنا بفرستیم اما در سال آینده تحولی از نظر بودجه عمرانی و پایان طرح های در حال ساخت خواهیم داشت.

میرزاده افزود: در نظر داریم یک میلیون و 750 هزار متر مربع از فضاهایی را که به طور میانگین 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارند تا پایان سال آینده به پایان برسانیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی درباره میزان بودجه فرهنگی این دانشگاه نیز گفت: بودجه خوبی برای این منظور پیشنهاد شده است که می‌تواند تحولی در توسعه کارهای فرهنگی و حمایت از تشکل‌های علمی، دانشجویی و سیاسی در چارچوب مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی ایجاد کند.

وی گفت: صندوق رفاه نیز برای حمایت از دانشجویان با هماهنگی وزارت علوم،تحقیقات و فناوری، بیشتر فعال خواهد شد که جزئیات آن اعلام می شود.

میرزاده افزود: احتمال دارد سقف وام‌های پرداختی به دانشجویان افزایش پیدا کند اما با این افزایش تعداد کمتری از آنها تحت پوشش قرار می‌گیرند.

وی درباره ارائه وام به دانشجویان دکتری هم گفت:‌ با برخی بانک‌ها در این باره صحبت کرده‌ایم تا تفاهم نامه‌ای برای این منظور امضا شود.



تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 101]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن