تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن همواره خانواده خود را از دانش و ادب شايسته بهره مند مى سازد تا همه آنان را وارد ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819202804




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرحله سوم اردوی آمادگی تیم ملی ووشو در زنجان پایان یافت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مرحله سوم اردوی آمادگی تیم ملی ووشو در زنجان پایان یافت زنجان - ایرنا - مرحله سوم اردوی آمادگی و انتخابی تیم ملی ووشو رده های سنی ˈنونهال ، نوجوان و جوانˈ در زنجان به پایان رسید.


به گزارش ایرنا، این مرحله از اردوی آمادگی و انتخابی تیم ملی ووشو که از هفتم بهمن ماه جاری در شهر زنجان آغاز شده
بود ، شامگاه شنبه خاتمه یافت.
در این مرحله از اردوی تیم ملی 15 ووشوکار حاضر زیرنظر مربیان مجرب تیم ملی به انجام تمرینات تکنیکی، تاکتیکی و میدانی پرداختند.
تمرینات تاکتیکی و تکنیکی در محل آکادمی ووشو واقع در مجموعه ورزشی انقلاب زنجان و تمرینات میدانی نیز در سالن دو و میدانی صمد ایپکچی زنجان برگزار شد.
ˈرامین موحدنیاˈ به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان ، ˈمنصور نوروزی و کیوان شیرآقاییˈ و ˈتیمور بنی طالبیˈ نیز به ترتیب به عنوان مربیان بخش ساندا و تالو در این اردو حضور داشتند.
مرحله نخست اردوی آمادگی و انتخابی تیم ملی ووشو مردان ایران با حضور 27 ووشوکار از سوم تا شانزدهم دی ماه و مرحله دوم نیز از 22 دی ماه تا سوم بهمن ماه جاری با حضور 18 ووشوکار ˈ16 سانداکار و 11 تالوکارˈ در زنجان برگزار شد.
هدف از برپایی این اردوها که در چهار مرحله برگزار می شود انتخاب نفرات برتر جهت اعزام به پنجمین دوره مسابقات قهرمانی ووشو جوانان جهان می باشد.
این رقابت ها از 20 تا 27 اسفند ماه سالجاری در شهر ˈآنتالیاˈ ترکیه برگزار و تیم ملی ایران در قالب پنج سانداکار و شش تالوکار حاضر خواهد شد.
597/522/245
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




20/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن