تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه مؤمن به برادر [دينى] خود تهمت بزند، ايمان در قلب او از ميان مى‏رود، همچنان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818913057




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درخشش دانش آموزان قدس در مسابقات قهرمانی طناب زنی شهرستانهای استان تهران


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > تهران
درخشش دانش آموزان قدس در مسابقات قهرمانی طناب زنی شهرستانهای استان تهران
قدس- خبرگزاری مهر: مسابقات استانی طناب زنی قهرمانی دختران دانش آموز شهرستانهای استان تهران روز شنبه در سالن ورزشی الغدیر شهرستان قدس برگزار شد.



به گزارش خبرنگار مهر، عصر دیروز هشتمین دوره مسابقات طناب زنی قهرمانی دختران دانش آموز شهرستانهای استان تهران به همت آموزش و پرورش در دو مقطع ابتدایی و راهنمایی به مناسبت دهه مبارک فجر در سالن ورزشی الغدیر شهرستان قدس برگزار شد.

مسئول و سرپرست برگزاری این مسابقات به خبرنگار مهر گفت: این مسابقات با حضور 12 تیم از مقطع ابتدایی و پنج تیم از مقطع راهنمایی از صبح شنبه در چهار ماده سرعت 30 ثانیه، سرعت و دوبل امدادی تیمی، سرعت دبل داچ امدادی تیمی، نمایشی انفرادی و نمایشی تیمی برگزار شد.

نیتا شفیعی افزود: از شهرستان قدس دو تیم راهنمایی و ابتدایی در این مسابقات شرکت کرده اند، تیمهای قدس در تمام ادوار گذشته این مسابقات موفق به کسب مقام و قهرمانی شده اند و در حال حاظر چهار بازیکن تیم دبیرستان شهرستان قدس عضو تیم ملی طناب زنی هستند که توانستند در تابستان گذشته در مسابقات آسیایی سنگاپور مقام ششم تیمی را کسب کنند.

وی ادامه داد: 14 داور از شهرستانهای مختلف استان تهران این مسابقات را داوری می کنند، شرکت کنندگان در این مسابقات نفرات برتر مناطق خود هستند و در مسابقات مدارس برای حضور در این مسابقات انتخاب شدند و نفرات برتر این مسابقات هم به مسابقات کشوری راه پیدا خواهند کرد. در پایان مسابقات نفرات و تیمهای برتر شناخته شدند، در سرعت 30 ثانیه مقطع ابتدایی مونا جوادیان از شهریار، فرشته جوادزاده از شهرقدس و مهدیه اصلان پور از ورامین نفرات اول تا سوم شدند، در همین ماده مقطع راهنمایی فاطمه نبوی از شهریار، شیما یزدان پناه و مهسا رجبی نفرات برتر شدند.

در ماده سرعت دبل داچ تیمی مقطع ابتدایی شهریار، شهرقدس و فیروزکوه مقام های اول تا سوم را کسب کردند، در همین ماده در مقطع راهنمایی تیمی شهرقدس، شهریار و ورامین تیم های برتر شدند، در ماده سرعت دوبل امدادی تیمی مقطع ابتدایی شهریار، شهرقدس و رودهن مقامهای اول و در مقطع راهنمایی شهرقدس، شهریار و ورامین تیم های برتر شناخته شدند.

در ماده نمایش انفرادی در مقطع ابتدایی هانیه دلفانی از شهریار، آیدا اسماعیلی از شهرقدس و آناهیتا مبینی از فیروزکوه نفرات اول تا سوم و در مقطع راهنمایی مائده دلفانی از شهریار، رقیه جلیل پور از شهرقدس و هانیه اولاد محمود از ری 2 روی سکوی رفتند، در ماده نمایشی تیمی در مقطع ابتدایی تیم های شهریار، شهرقدس اول و دوم و ورامین و قرچک به طور مشترک سوم شدند، در همین ماده مقطع راهنمایی شهرقدس، شهریار و ورامین اول تا سوم شدند.

در مجموع مسابقات در مقطع ابتدایی تیم های شهریار، شهرقدس و قرچک اول تا سوم و در مقطع راهنمایی شهرقدس، شهریار و ورامین روی سکوی قهرمانی قرار گرفتند.


۱۳۹۲/۱۱/۲۰ - ۰۸:۳۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 158]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن