تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانايى سرآمد همه خوبى‏ها و نادانى سرآمد همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802986935




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدافع سپاهان: هر بازیکنی آرزو دارد با قلعه نویی کار کند!


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:



مدافع سپاهان: هر بازیکنی آرزو دارد با قلعه نویی کار کند!
شرایط خوبی داریم و تمام هدف ما قهرمانی بازی هاست . محرم و سوکای هم به جمع ما اضافه شدند و نسبت به قبل تیم کاملتری هم در اختیار داریم




به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، تیم فوتبال سپاهان اصفهان با پیروزی که مقابل تیم همشهری خود یعنی ذوب آهن بدست آورد ، 46 امتیازی شده و با یک امتیاز کمتر نسبت به دو تیم بالانشین جدول بازی های لیگ سیزدهم در رده سوم رقابت ها قرار گرفت . علی حمودی ، بازیکن سپاهان در خصوص شرایط این تیم و مسائل مختلف با سایت گل گفت و گویی کرده که می خوانید :
*شرایط سپاهان را چطور می بینی ؟
خب وضعیت تیم که شکر خدا بد نیست ، ما  بازی این هفته مان را با برد پشت سر گذاشیتم و توانستیم خودمان را به صدرجدول بازی ها نزدیک تر کنیم . در این هفته هم برنامه های تمرینی خوبی داریم که امیدوارم با مرور آنها بتوانیم به مرز آمادگی مطلوب برسیم و با جمع آوری امتیازات در هفته های آتی به قهرمانی بازی ها برسیم .
*فارغ از جایگاه ذوب آهن در جدول ، توانستید دربی دوم ایران را ببرید ، این بازی را چطور دیدی ؟
خب ما بازی را از همان ابتدا خوب شروع کردیم و توانستیم موقعیت های خوبی را هم خلق کنیم . هدف ما در این بازی کسب 3 امتیاز بود که خوشحالم به آن رسیدیم . به نظر من اگر تیم مس را هم ببریم به قهرمانی بازی ها نزدیک تر می شویم .
*به بازی با مس اشاره کردی ، فکر نمی کنی بردن استقلال و صعود به فینال جام حذفی ، انگیزه های این تیم را بیشتر و کار شما را سخت تر کند ؟
البته تیم مس ، تیم خوبی است که از کادرفنی و بازیکنان خوبی بهره می برد و به نظر من حقش نیست که در این جای جدول بازی ها باشد . مسلما رفتن آنها به فینال جام حذفی ، آن هم با شکستت استقلال ، همانطور که گفتی انگیزه های شان را بیشتر می کند ولی در هر حال ما هم سپاهان هستیم و برای برد به این بازی می رویم و امیدوارم بتوانیم دست پر از این میدان هم خارج شویم .
*اخیرا شنیده شده که جو اصفهان برای غلامی چندان خوب نیست و برخی تماشاگران علیه این بازیکن شعارهایی می دهند ، این مسئله را تا چه اندازه درست می دانی ؟
خب هیچ بازیکنی دوست ندارد که گل نزند یا نتواند با تمام توانایی اش بازی کند ولی فکر می کنم غلامی با توجه به تغییر فضای بازی خود کمی از شرایط آرمانی اش دور شده که امیدوارم هرچه سریعتر به روند مطلوب مدنظر خود برگردد . به عقیده من او بازیکن محبوبی در اصفهان است و من به شخصه نشنیدم که علیه او حرف ناروایی زده شود .
*فکر می کنی بتوانید به قهرمانی برسید ؟
همانطور که در ابتدای حرف ها گفتم ، شرایط خوبی داریم و تمام هدف ما قهرمانی بازی هاست . محرم و سوکای هم به جمع ما اضافه شدند و نسبت به قبل تیم کاملتری هم در اختیار داریم و من امیدوارم با همین روند بتوانیم به قهرمانی لیگ برسیم و در آسیا هم حرف هایی برای گفتن داشته باشیم .
*تغییرات مدیریتی را در سپاهان چطور می بینی ؟
خب آمدن آقای خلیلیان که خودشان از بدنه ورزش هستند را من شخصا به فال نیک می گیرم و تصورم این است که حضور ایشان می تواند برای سپاهان خوب باشد . در عین حال انصافا نباید از زحمات آقای ترابیان و آقای رحیمی هم بگذریم و باید از آنها هم تقدیر کرد .
*به نظرت ، علی حمودی در لیست مسافران برزیل خواهد بود ؟
خب من تمام تلاشم را می کنم و با تمام تمرکزم تمرینات را پشت سر می گذارم تا بهترین آمادگی را در بازی ها داشته باشم . من هیچ حامی برای حضور در تیم ملی ندارم و توکلم به خداست و امیدوارم با اعتماد کادرفنی تیم ملی بتوانم به تیم ملی کشورم کمک کنم .
*تفاوت کار در استقلال با کار در سپاهان را در چه می بینی ؟
خب سپاهان از تیم های بزرگ لیگ است و همیشه شخصیت و پرستیژ قهرمانی را داشته و هرجا که ما می رویم ، آن را به عنوان تیم قهرمان می شناسند . البته تفاوت این تیم در کل ایران با استقلال در طرفدارانش است که خب طبعا استقلال هواداران ملیونی در ایران دارد و همین می تواند بزرگترین تفاوت دو تیم باشد . به هر حال تمام تمرکزم روی انجام بهترین بازی برای تیمی است که پیراهن آن را بر تن دارم .
*تفاوت کار با قلعه نویی و کرانچار را در چه می بینی ؟
البته هرکدام از این دو مربی ، شیوه خاص خودشان را دارند . کرانچار مربی با رزومه و با دانشی است و یک شیوه را دارد و امیرخان هم که هر بازیکنی آرزوی شاگردی ایشان را دارد ، شیوه خاص خودشان را دارند . در هر صورت من در کار با هردو مربی راحت بودم . گل 116
 




۱۳۹۲/۱۱/۱۹ - ۱۵:۵۷




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن