تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگر بنده «خدا» مى‏دانست كه در ماه رمضان چيست [چه بركتى وجود دارد] دوست مى‏داشت كه تم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818897086




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پایگاه انتقال خون شهرستان قرچک به بهره برداری رسید


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

پایگاه انتقال خون شهرستان قرچک به بهره برداری رسید ورامین- ایرنا – همزمان با هشتمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر ، پایگاه ثابت انتقال خون شهرستان قرچک به بهره برداری رسید .


به گزارش ایرنا ، در این آیین که روز شنبه در محل دارالشفاء حضرت مهدی(عج) قرچک برگزار شد ، نخستین پایگاه انتقال خون و مرکز تخصصی درمانی قلب شهرستان قرچک فعالیت خود را آغاز کرد .
مدیرعامل دارالشفاء حضرت مهدی(عج) قرچک در حاشیه این آیین به خبرنگار ایرنا گفت:ساختمان مرکز انتقال خون شهرستان قرچک به عنوان نخستین پایگاه توسط جمعی از خیرین شهرستان قرچک احداث و در اختیار سازمان انتقال خون قرار گرفته است .
محسن کهزادی گفت:این مرکز در زمینی به مساحت 105 مترمربع و با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد ریال از سوی خیرین احداث و راه اندازی شده است .
وی افزود:در پایگاه انتقال خون هشت تخت خون گیری مستقر شده و همه روز پذیرای اهداء کنندگان خون می باشد .
مدیرعامل دارالشفاء حضرت مهدی(عج) قرچک گفت:نیروی انسانی این پایگاه شامل سه نفر پزشک ، یک نفر خون گیر و مسوول پذیرش به مدت یک سال توسط دارالشفاء تأمین شده و لوازم و تجهیزات پزشکی توسط سازمان انتقال خون در اختیار این مرکز قرار گرفته است .
وی در خصوص درمانگاه تخصصی قلب این دارالشفاء گفت : این مرکز تخصصی در زمینی به مساحت 120 متر مربع و با هزینه ای بالغ بر پنج میلیارد ریال از سوی خیرین احداث و راه اندازی شده است .
کهزادی گفت:در این مرکز، خدمات تخصصی قلب از جمله تست ورزش ، اکوکاردیوگرافی و نوار قلب انجام می شود.
وی تصریح کرد:خدمات پزشکی ارائه شده از سوی این مرکز حداقل 35درصد ارزان تر از سایر مراکز پزشکی می باشد .
تهرام/7254 /1600/
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




19/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن