تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):آن که در کاری که نافرمانی خداست بکوشد امیدش را از دست می دهد و ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819357333




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرامرزي: دربي اصفهان بهتر از دربي تهران بود


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: فرامرزي: دربي اصفهان بهتر از دربي تهران بود
سرپرست تيم فوتبال سپاهان گفت: با نتايجي که کسب مي‌کنيم شانس بالايي براي قهرماني در ليگ برتر داريم.

محمد فرامرزي در خصوص پيروزي يک بر صفر سپاهان برابر ذوب‌آهن عنوان کرد: پيش‌بيني مي‌شد که بازي حساسي براي هر 2 تيم باشد، چون ما براي ماندن در کورس قهرماني به 3 امتياز نياز داشتيم و ذوب‌آهن هم به خاطر شرايطي که داشت براي کسب امتياز تلاش مي‌کرد.

به گزارش تسنيم، وي با ابراز رضايت از نمايش 2 تيم اصفهاني افزود: به نظرم از لحاظ کيفيتي و آمار، دربي اصفهان به عنوان يکي از بهترين ديدارهاي هفته انتحاب مي‌شود چون 2 تيم فوتبال تاکتيکي به نمايش گذاشتند و ذوب‌آهن هم با اينکه بازنده ميدان بود اما بازي بسيار خوبي انجام داد و حتي مي‌توانست برنده باشد، اما انگيزه بازيکنان سپاهان به خصوص در نيمه دوم بيشتر از بازيکنان ذوب‌آهن بود و همين موضوع باعث شد برنده شويم.

سرپرست سپاهان با بيان اينکه دربي اصفهان به مراتب جذاب‌تر از دربي تهران شد، گفت: امکانات زيادي براي تجزيه و تحليل بازي نداريم، اما اگر کارشناسان به خوبي ديدار سپاهان و ذوب‌آهن را تحليل کنند، مشخص خواهد شد که دربي اصفهان به مراتب بهتر از ديدار پرسپوليس و استقلال بود. دربي اصفهان بدون حاشيه برگزار شد و بازي بدون درگيري و توقف 90 دقيقه در جريان بود و 2 تيم تنها فوتبال بازي کردند و کيفيت فني بازي بسيار بالا بود.

فرامرزي ادامه داد: آقاي تقوي واقعا ذوب‌آهن را متحول کرده و اين تيم فوتبال زيبايي را بازي مي‌کند. خوشحاليم که با شرايط بازي توانستيم از دربي اصفهان سربلند بيرون بياييم و در کورس باقي بمانيم.

وي با اشاره به شانس قهرماني سپاهان در ليگ برتر اظهار داشت: هدف تيم ما تنها پيروزي در تمام بازي‌ها است و کسب 3 امتياز در هر 4 ديدار باقي مانده اهميت زيادي براي ما دارد. کاري به نتايج ساير تيم‌ها نداريم اما نيم نگاهي به نتايج رقيبان خواهيم داشت تا در صورت لغزش بتوانيم به صدر جدول برسيم.

فرامرزي شرايط را براي قهرماني سخت دانست و خاطرنشان کرد: شايد در سال‌هاي قبل به دليل فاصله زياد مدعيان با تيم‌هاي ديگر مي‌توانستيم 4،5 هفته زودتر تيم‌هاي صعود کننده به ليگ قهرمانان آسيا را حدس بزنيم و چهره تيم قهرمان هم مشخص مي‌شد اما اين فصل به هيچ‌وجه چنين شرايطي نيست و همه تيم‌هاي بالاي جدول براي قهرماني شانس دارند.

سرپرست سپاهان گفت: در بالا و پايين جدول رتبه تيم‌ها با 2 برد تغيير مي‌کند اما با توجه به بازي‌هاي باقي مانده و تجربه‌اي که تيم سپاهان در رقابت‌هاي ليگ دارد، شانس بالايي براي قهرماني داريم.

شنبه 1392/11/19 11:00





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن