تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هیچ تهیدستی سخت تر از نادانی و هیچ مالی سودمندتر از عقل نیست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819120830




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ايران و آژانس امروز مذاکره می‌کنند


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: ايران و آژانس امروز مذاکره می‌کنند
سخنگوی سازمان انرژی اتمی از آغاز مذاکرات ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی در پیش از ظهر امروز خبر داد.
آفتاب: بهروز کمالوندی در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزی خبر گفت: این مذاکرات برای ارزیابی شش مورد از همکاری‌های ایران و آژانس در چارچوب بیانیه تهران از ساعت 11 در سازمان انرژی اتمی آغاز می شود.

وی افزود : دو مورد از این همکاری‌ها مربوط به دسترسی به کارخانه آب سنگین اراک و بازرسی از معدن گچین بندرعباس و چهار مورد مربوط به ارائه اطلاعات به آژانس است.

کمالوندی گفت: بخشی از مذاکرات امروز برای بررسی نتایج این اقدامات و بخش دیگر در زمینه همکاری‌های آینده با آژانس است.

سخنگوی سازمان انرژی اتمی تأکید کرد: همان طور که بارها اعلام کرده‌ایم این مذاکرات و همکاری‌ها داوطلبانه است وگرنه از نظر پادمانی، جمهوری اسلامی ایران هیچ تعهد و وظیفه‌ای برای این گونه همکاری‌ها ندارد.

کمالوندی گفت: این گونه همکاری‌ها صرفاً برای این است که اگر ابهام مشروعی در فعالیت های ما باشد به‌تدریج و با حوصله و تدبیر آن را برطرف کنیم گرچه از نظر ما ابهامی در فعالیت‌های ما نیست و این ابهامات ناشی از ارائه اطلاعات غلط و تصنعی به آژانس است.

وی افزود: مسئولیت گروه کارشناسی ما را در این مذاکرات آقای نجفی نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و ریاست گروه کارشناسی آژانس را معاون آقای آمانو بر عهده دارند.

بیانیه تهران سند همکاری‌های تهران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی است که آبان امسال با حضور یوکیا آمانو مدیرکل آژانس در تهران امضا شد.




تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن