تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص): طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803300969




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بخشداری ها نسبت به جمع آوری و دفن پسماند در سمیرم اقدام کنند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > اصفهان قبادپور:
بخشداری ها نسبت به جمع آوری و دفن پسماند در سمیرم اقدام کنند
سمیرم - خبرگزاری مهر: کارشناس اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان سمیرم گفت: به منظور تامین بهداشت روستاها در شهرستان سمیرم بخشداری ها نسبت به جمع آوری و دفن پسماند عادی بین راهی اطراف راه ها و حریم راهها اقدام کنند.



به گزارش خبرنگار مهر، رمضان قبادپور صبح شنبه در نخستین جلسه مدیریت پسماند که در اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان سمیرم برگزار شد با اشاره به اینکه در سال 1383 قانون پسماند به تصویب رسید و آئین نامه این قانون در سال 1384 تهیه شد،اظهار داشت: این  قانون بر لزوم تشکیل مدیریت پسماند بر طبق آئین نامه مصوب دلالت دارد. وی افزود: در حالیکه پسماند سهم چشمگیری برای ایجاد مشکلات دارد و با پیشرفت جوامع هم ابعاد تازه ای پیدا می کند، مدیریت غیراصولی  معضلات زیست محیطی را موجب شده است. کارشناس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سمیرم از تشریح تعاریف اصطلاحات کلیدی در ماده دو آئین نامه سخن گفت و اذعان داشت: در ماده سه آئین نامه هم تعداد اعضای کارگروه مدیریت پسماند مشخص شده است. وی با بیان اینکه طبق ماده سه آئین نامه پیشنهاد برای گسترش استفاده از مواد بازیافتی خیلی مهم ارزیابی شده، اضافه کرد: در تبصره شش قانون مدیریت پسماند هم  وظایف اداره جهاد کشاورزی تشریح شده است. قباد پور بیان داشت: طبق ماده چهار باید تا سال 1390 مراکز استانی و شهرهای بالای یک میلیون نفر و تا سال 1392 هم برای سایر شهرها و روستاها پسماندها به صورت تفکیک شده جمع آوری شوند. وی تصریح کرد: در قالب این قانون و بندهای موجود در آئین نامه مدیریت پسماند اعتبار لازم و مورد نیاز برای موضوع آموزش و اطلاع رسانی توسط وزارت کشور تامین می شود. قبادپور پسماندها را به پنج بخش عادی پزشکی ویژه کشاورزی و صنعتی تقسیم کرد و گفت: پسماند شامل مواد جامد مایع و گاز می شود و فاضلاب را در بر نمی گیرد. وی اذعان داشت: در حالیکه پسماندهای پزشکی شامل پسماندهای زیان آور و عفونی می شود پسماندهای ویژه هم دارای خاصیت سمیت و بیماری زائی و قابلیت انفجار است. کارشناس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سمیرم تصریح کرد: پسماندهای کشاورزی اعم از همه فعالیت های ناشی از فعالیت کشاورز ی است پسماند صنعتی هم ناشی از فعالیت کارخانه ای و مواد معدنی و پالایشگاهی است. وی در رابطه با مدیریت پسماند در شهرستان سمیرم از فقدان وجود طرح تفصیلی و جامع مدیریت پسماند در شهرستان سمیرم خبر داد و اظهار داشت: فعالیت سال گذشته اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان  سمیرم هم با مشکل اجرائی روبرو شد و اجرا نشد. محمدرضا عسگریان  معاون فرماندار شهرستان سمیرم هم مدیریت پسماند را دغدغه شهرستان دانست و گفت: مدیریت پسماند نقشی اساسی برای  درآمدزائی محسوب می شود و نقطه قوت برای مدیریت شهری است. وی تصریح کرد: در این رابطه بهتر است با تبیین قوانین مدیریت پسماند وظایف اعضا تشریح و متمرکز شود.
 


۱۳۹۲/۱۱/۱۹ - ۱۰:۲۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن