تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 14 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ايمان مؤمن كامل نمى شود، مگر آن كه 103 صفت در او باشد:... باطل را از دوستش نمى پذيرد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

طراحی سایت تهران سایت

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

سایت نوید

کود مایع

سایت نوید

Future Innovate Tech

باند اکتیو

بلیط هواپیما

بلیط هواپیما

صمغ های دارویی

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1800172492




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آخرين وضعيت مناطق برفي گيلان با حضور معاون رئيس جمهور بررسی شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > گیلان در رشت؛
آخرين وضعيت مناطق برفي گيلان با حضور معاون رئيس جمهور بررسی شد
رشت - خبرگزاری مهر: آخرين وضعيت مناطق برفي گيلان با حضور "محمد باقر نوبخت" معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردي رئيس جمهور در رشت بررسی شد.



به گزارش خبرنگار مهر، محمد باقر نوبخت شامگاه جمعه در نشست ستاد بحران استان در رشت با اشاره به اينكه حامل پيام سلام گرم وتشكر صميمانه رياست جمهوري در سفر به گيلان است، گفت: آداب، همكاري، مودت، صميميت مردم این استان زیبایی شمالی در برابر مشكلات برف تشكر مي كنم.

 وي ادامه داد: ابراز همدردي و صميميتي که بين مردم و مسولان اين استان پس از بارش برف سنگين مشاهده شده حاکي از فهيم بودن و فرهنگ بالاي مردم اين مناطق است.

معاون رئیس جمهوری همچنين با قدرداني از تلاش هاي استاندار گيلان ومديران دستگاه هاي اجرايي، نمايندگان وائمه جمعه گفت: از صداو سيما و رسانه ها نيز بايد تشكر كرد كه به دقت از وضعيت مناطق برفي گزارش كردند.

 وی افزود: از استاندار گيلان كه در سال‌هاي متمادي حسن تدبير خود را نشان داده است و به همين دليل به عنوان نماينده عالي دولت در گيلان منصوب شد، سپاسگزارم.

 نوبخت اظهارداشت: نتيجه اين صميميت در بيش از سه دهه اي که از عمر پربرکت نظام اسلامي مي گذرد، پيشرفت کشور و تلاش براي گذر از بحران ها و رفع مشکلات است.

 وی تصریح کرد: همه تلاش و کوشش مسئولان بر اين محور است تا شرايطي فراهم شود که مورد رضايت و تائيد مقام معظم رهبري باشد.

 معاون برنامه ريزي ونظارت راهبردي رئيس جمهمور  هدف از سفر به استان هاي گيلان و مازندران را آگاهي از نتايج فعاليت گسترده در مناطق برف گرفته و ارزيابي خسارات ناشي از برف به اين دو استان و نحوه امداد رساني به اين مناطق اعلام کرد.

 وی خواستار تهيه گزارشي کامل و دقيق از ميزان خسارات در بخش هاي مختلف صنعتي، کشاورزي و مسکوني تا دو روز آينده براي ارائه به هيئت دولت شد.

نوبخت همچنين با اشاره به بازديد وزراي راه و شهرسازي و نيرو از مناطق برف زده گيلان و مازندران افزود: علاوه بر وزراي مزبور مسئولان وزارت جهادکشاورزي و هلال احمر نيز در اين مناطق حضور يافتند که اين امر، نشان دهنده اهتمام دولت به پيگيري وضعيت استان هاي شمالي است.

 به گفته معاون برنامه ريزي و نظارت راهبردي رئيس جمهوري به منظور سرعت در بازسازي مناطق آسيب ديده و تقويت مالي، تنخواه گرداني بزودي براي اين امر اختصاص و ابلاغ مي شود.

 استاندار گیلان در این نشست با بيان اينكه تلاش كرديم تا در بحران برف مردم مشكلات كمتري داشته باشند، گفت: هرآن چيزي که تاکنون براي مردم انجام داده ايم کم است چرا که حق مردم بيشتر از اينهاست و همان طوريکه امام راحل و مقام معظم رهبري فرمودند مردم ولي نعمتان مسئولان هستند.

محمد علی نجفی به بازديدهاي ميداني خود از مناطق برف زده اشاره كرد و  افزود: خدارا شاکريم که مي توانيم به مردم عزيز خدمت بي منتي را انجام دهيم.

وی تاکيد کرد: ماشين آلات استان فرسوده است و اگربار ديگر شاهد چنين شرايطي باشيم ، امکانات استان جوابگو نيست و نيازمند نوسازي فوري ماشين آلات سنگين و نيمه سنگين و موتوري هستيم.

 استاندار گیلان ادامه داد: خسارات زيادي نیز به بخش هاي زيربنايي، مسكوني و کشاورزي وارد شد که براي جبران اين خسارات هم بايد اعتبار کافي اختصاص يابد. وی افزود : نقاط ضعف و قوت ستاد بحران بايد ارزيابي شود و با برنامه‌ريزي و آمادگي کامل دستگاه‌هاي اجرايي، مسائل و مشکلات موجود در اينگونه موارد از ميان برداشته شود زيرا مردم از مسئولان انتظار دارند هيچ گونه کم کاري انجام نشود.

نجفی با بيان اينکه حجم بارش برفي که تمامي شهرستان هاي استان درگير آن باشند بي سابقه است، اظهار داشت: شهرستان هاي انزلي، صومعه سرا و فومن بيشتري خسارات و صدمات را در بحران برف اخير ديده  اند.

 وی با اشاره به تماس هاي معاون اول و رئيس دفتر  رئيس جمهور از سوي دکتر روحاني در ايام بارش برف گفت: رياست جمهور در ايامي که شاهد بحران برف بوديم بارها پيگير مشکلات استان بودند و ابراز نگراني از وضعيت بوجود آمده داشته اند.

 استاندار گیلان ادامه داد: معاون برنامه ريزي و نظارت راهبردي رياست جمهور هم با تماس هاي مکررخود و ائمه جمعه و نمايندگان استان در مجلس نيز با تماس هاي تلفني با وی پيگير مسائل و مشکلات بودند و به مسئولان دلگرمي مي دادند.

 وي با اشاره به بارش شديد برف در مرکز استان اظهار داشت: با وجود حجم وسيع برفي که در رشت داشتيم اما با مديريت خوبي که صورت گرفت در همان روز نخست شاهد بازشدن معابر اصلي بوديم .

 نجفی با تقدير از همراهي و همدلي مديران و فرماندران در مديريت بحران گفت: کمتر ساعاتي در شبانه روز بود که با مديران و فرمانداران استان تماس بگيرم و پاي کار و در ميدان کار نباشد.

 وی همچنين با اشاره به حضور همه جانبه نيروهاي نظامي و انتظامي در کنار مردم و مسئولان اذعان داشت: نيروهاي انتظامي،سپاه پاسداران و بسيج، ارتش و وزارت دفاع همه جانبه پاي کار بودند و امکانات خود را براي کاهش مشکلات مردم و خدمت رساني به مناطق مختلف استان به کار گرفتند که جاي تقدير و تشکر دارد.

استاندار گیلان ادامه داد: در اين ايام نيروهاي جمعيت هلال احمر در صحنه امداد رساني با عشق و شجاعت، ايثارگرانه براي خدمت به مردم تلاش کردند.

وی با بيان اينکه مديران موفق خود را در بحران ها نشان مي دهند، گفت: از حضور پر رنگ و خوب شرکت توزيع برق، بنياد مسکن، دانشگاه علوم پزشکي، آب منطقه اي، آب و فاضلاب شهري و روستايي، آموزش و پرورش و همه بخش هاي دولتي و خصوصي در بحران برف تشکر مي کنم.

رئيس مجمع نمايندگان گيلان نيز با اشاره به دغدغه ويژه نمايندگان براي پيگيري مشكلات مردم گفت: مجموعه مديرت استانداري و مديران نيز تلاش بسياري در اين ايام كردند.

 حسن تامینی با انتقاد از منفي گرايي از سفر كوتاه استاندار گيلان به رامسر گفت: خيلي ها به دنبال منفي گرايي هستند در حاليكه آنان نيز هموطنانمان هستند و بايد به آنان نيز كمك شود و استاندار گيلان به دلیل پيگيري جدي كه در بحران برف داشتند، تشكر مي كنم

 وی همچنين سفر دكتر نوبخت به گيلان را موجب دلگرمي دانست واز وي خواست در جبران خسارت برف و كاهش مشكلات مردم تمام تلاش خود را انجام دهد.


۱۳۹۲/۱۱/۱۹ - ۰۹:۱۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن