تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):راست ترين سخن، رساترين پند و زيباترين حكايت، كتاب خدا (قرآن) است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803193512




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کیوان صادقی: جهانی شدن هندبال ایران نتیجه زحمات سال های گذشته است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

کیوان صادقی: جهانی شدن هندبال ایران نتیجه زحمات سال های گذشته است تهران - ایرنا - کارشناس برجسته و مربی اسبق تیم ملی هندبال ایران با بیان اینکه اکثر ملی پوشان کنونی بازیکنان سال های گذشته تیم های نوجوانان و جوانان کشورمان هستند، گفت: کسب مقام سومی آسیا و جهانی شدن هندبال ایران نتیجه زحمات افرادی است که سالها قبل برای این رشته زحمت کشیده اند.


کیوان صادقی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: از اینکه تیم ملی کشورمان برای نخستین بار در آسیا سوم شده و به مسابقه های قهرمانی جهانی صعود کرده است بسیار خوشحالیم، اما باید توجه داشته باشیم که یکی از دلایل مهم این موفقیت نتیجه زحمات افرادی بوده که از سالها قبل برای هندبال کشیده اند و این تلاش ها اکنون به ثمر رسیده است.
وی افزود: در وهله نخست باید این موفقیت را به ملی پوشانی که در رقابت های بحرین تلاش کردند، تبریک بگویم و پس از آن به تمامی افرادی که در این رشته فعالیت می کنند.
وی ادامه داد: معتقدم سطح کیفی شانزدهمین دوره مسابقه های هندبال قهرمانی آسیا در بحرین نسبت به دوره های قبلی پایین تر بود. به طور مثال تیم امارات که سطح پایین تری داشت به مرحله نیمه نهایی صعود کرد، اما عربستان و کره جنوبی راهی این مرحله نشدند.
وی اضافه کرد: هر چند اصلی ترین دلیل حضور تیم ملی هندبال در نیمه نهایی عملکرد بازیکنان بسیار خوب و باغیرت این تیم بود، اما باید بدانیم بحرین هم لطف بزرگی در حق ما کرد.
مربی اسبق تیم ملی هندبال ایران گفت: اگر می خواهیم شایستگی های خود را جهان هندبال نشان دهیم با این مربی اسپانیایی (رافائل کاستلو) به هدف نمی رسیم.
صادقی افزود: اگر با دقت به بازی های تیم ملی ایران در بحرین توجه کنیم به خوبی مشخص است که باید مقابل عربستان، کره جنوبی و بحرین عملکرد بسیار بهتری به نمایش می گذاشتیم و پیروز می شدیم، اما باز هم خوشحالیم که با کسب مقام سومی آسیا به مسابقه های قهرمانی جهان راه یافته ایم.
وی ادامه داد: با توجه به بازیکنان بسیار خوب و باتجربه ای که در اختیار داریم، اگر تیم ملی هندبال کشورمان سرمربی کاربلد و باتجربه ای داشت به طور حتم می توانستیم در شانزدهمین دوره مسابقه های قهرمانی آسیا و انتخابی جهان در بحرین فینالیست شویم.
وی خاطرنشان کرد: اکثر ملی پوشان کنونی کشورمان بازیکنانی هستند که از رده سنی نوجوانان و جوانان همواره در تیم های کشورمان حضور داشتند و اکنون برای نخستین بار است که در قالب تیم ملی کنار یکدیگر و در یک رویداد ملی ظاهر شدند.
مربی اسبق تیم ملی هندبال ایران اظهار داشت: باید از حامی تیم ملی هندبال کشورمان که ملی پوشان را در یکسال اخیر در کنار یکدیگر جمع کرده است، قدردانی ویژه ای داشته باشیم.
صادقی افزود: امیدواریم صعود تیم ملی هندبال کشورمان به مسابقه های قهرمانی جهان سبب شود حامیان مالی جدید و بیشتری جذب رشته هندبال شوند؛ وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک نیز باید نگاه وی‍ژه ای به این رشته ورزشی داشته باشند و با درایت به درد و دل اهالی هندبال برسد.
وی تصریح کرد: هر چند همه اهالی هندبال از صعود تیم ملی به مسابقه های قهرمانی جهان خوشحالند، اما بسیاری از پیشکسوتان، مربیان و ورزشکاران چشم به راه تغییر و تحول در فدراسیون هندبال هستند، چرا که مدیریت ضعیف کنونی سبب شده بسیاری از اعضا و مسوولان کمیته های فدراسیون از مسوولیت های خود کنار بروند.
وی افزود: باشگاه های متعددی نیز که پیشتر از هندبال حمایت می کردند از دور خارج شده اند که باید دلیل آن از سوی مسوولان وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک بررسی و نتایج اعلام شود.
وی اضافه کرد: هندبال کشورمان باید از وجود افراد باسابقه و تحصیل کرده ای همچون ابوالحسن مهدوی به خوبی استفاده کند و مسوولان ورزش کشور باید این موضوع توجه داشته باشند.
«کیوان صادقی» کارشناس ارشد مدیریت تربیت بدنی و بازیکن و مربی اسبق تیم ملی هندبال ایران است که حدود 15 سال به عنوان بازیکن و 4 سال به عنوان مربی، تیم ملی هندبال کشورمان را در مسابقه های مختلف همراهی کرده است.
وی که در رده باشگاهی سابقه سرمربیگری تیم های هندبال ذوب آهن اصفهان، شهید قندی یزد و پارس جنوبی نیز در کارنامه خود دارد همراه با این تیم ها در مجموع 5 دوره نایب قهرمان لیگ برتر هندبال باشگاه های ایران شده است.
تیم ملی هندبال ایران روز پنجشنبه با برتری 29 بر 23 مقابل امارات عربی متحده در دیدار رده بندی شانزدهمین دوره مسابقه های هندبال قهرمانی آسیا و انتخابی جهان در بحرین، برای نخستین بار به مقام سوم آسیا دست یافت.
ملی پوشان هندبال کشورمان روز سه شنبه با قبول شکست 23 بر 22 مقابل تیم چند ملیتی قطر از صعود به دیدار پایانی بازمانده بودند.
در دیدار نهایی این رقابت ها نیز تیم چندملیتی قطر با ترکیبی از بازیکنان اروپایی که به تابعیت خود در آورده است با برتری 27 بر 26 مقابل بحرین میزبان رقابت ها برای نخستین بار قهرمان آسیا شد.
تیم ملی هندبال ایران در شانزدهمین دوره مسابقه های قهرمانی آسیا و انتخابی جهان در بحرین، بر خلاف دوره قبلی در عربستان سعودی که 7 بازیکن اصلی خود را به دلایل مختلف به همراه نداشت و به مقامی بهتر از پنجم نرسید، این بار با قدرت گام به رقابت ها گذاشت و با کسب مدال برنز، جهانی شد.
تنها بازیکن مطرحی که تیم ملی هندبال ایران را در بحرین همراهی نکرد، ایمان جمالی بود. گفته می شود این لژیونر ایرانی که در باشگاه های مجارستان عضویت دارد به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیم ملی ایران نبوده است.
تیم ملی هندبال ایران روز یکشنبه (13 بهمن ماه) با تساوی 30 بر 30 مقابل بحرین در شانزدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی آسیا و انتخابی قهرمانی جهان، بدون قبول شکست در این رقابت ها برای نخستین بار به مسابقه های قهرمانی جهان صعود کرد تا هندبالیست های غیور کشورمان که کمتر توجه رسانه ها به آنان جلب می شود، در ادامه راهیابی تیم های ورزشی کشورمان به مسابقه های جهانی، آنان نیز برای ایران افتخارآفرینی کنند.
هندبالیست های کشورمان در چهار مسابقه قبلی خود در مرحله گروهی این مسابقه ها نیز مقابل کره جنوبی قهرمان 9 دوره آسیا و پرافتخارترین تیم قاره کهن به تساوی 24 بر 24 رسیدند، در مصاف با عربستان سعودی نیز به تساوی 22 بر 22 رضایت دادند و مقابل چین و ازبکستان به ترتیب با نتایج 34 بر 27 و 54 بر 22 پیروز شدند.
شانزدهمین دوره مسابقه های هندبال قهرمانی آسیا و انتخابی قهرمانی جهان از 5 تا 17 بهمن ماه با شرکت 12 تیم در دو گروه در شهر منامه پایتخت کشور بحرین برگزار شد.
در گروه نخست این رقابت ها، تیم های ایران، ازبکستان، کره جنوبی، چین، عربستان سعودی و بحرین و در گروه دوم نیز تیم های عمان، امارات عربی متحده، کویت، عراق، ژاپن و قطر حضور داشتند.
سه تیم برتر این رقابت ها به مسابقات هندبال قهرمانی جهان در سال 2015 در قطر صعود کردند.
با توجه به اینکه تیم قطر توانسته است به مرحله نیمه نهایی صعود کند، به دلیل میزبانی در رقابت های جهانی، سه تیم دیگر که به مرحله نیمه نهایی صعود کردند (بحرین، ایران و امارات عربی متحده) به مسابقه های قهرمانی مردان جهان راه یافتند.
ورزشی(4)**7537**1379
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




19/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 135]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن