تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):نزدیکترین حالات بنده به پروردگارت حالت سجده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819175935




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه اردبیل: مردم ایران نماد مقاومت در برابر استکبارند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه اردبیل: مردم ایران نماد مقاومت در برابر استکبارند خلخال ، اردبیل - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی نماد مقاومت و پایداری در برابر همه قدرت های استکباری جهان امروزی هستند.


به گزارش روز شنبه خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام سیدحسن عاملی در یادواره شهدای روستای لمعه دشت خلخال افزود: همه بیداری های اسلامی شکل گرفته امروزی در مناطق مختلف جهان با تاسی از انقلاب اسلامی ایران بوده است.
وی گفت: ملت ایران امروز بر خود افتخار می کنند که پرچم دار نهضت بیداری نهضت های شکل گرفته در مناطق مختلف جهان هستند.
وی افزود: مردم ایران اسلامی همچنان که از اول انقلاب پشتیبان انقلاب و نظام اسلامی
بوده اند با داشتن بصیرت کافی همچنان به راه استکبار ستیزی خود ادامه خواهند داد.
وی همچنین با گرامیداشت دهه فجر و یاد و خاطره شهدای روستای لمعه دشت و 500 شهید والامقام شهرستان خلخال گفت: ایستادگی در برابر استکبار از آرمان های بزرگ امام راحل و شهدای عظیم الشان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بوده و راه امام راحل و شهدای گرانقدر با درک انقلابی مردم از وضعیت سیاسی کشور و جهان همچنان ادامه خواهد داشت.
وی اظهار کرد: دشمنان نظام اسلامی در 35 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی تمام امکانات را علیه انقلاب اسلامی بسیج کرده و تلاش کردند پایه ها و اساس نظام را مورد هدف قرار دهند ولی همچنان که در کار خود موفق نبوده اند پس از این نیز با رهبری مدبرانه رهبر معظم انقلاب و حضور آگاهانه ملت هوشیار ایران در صحنه از دستیابی به اهداف شوم و پلید خود باز خواهند ماند.
وی افزود: اکنون شاهد تحقق آرمان های امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب و دفاع مقدس ایران و در جهان هستیم و همه این دستاوردهای ارزشمند مدیون اعتقاد توحیدی امام راحل و شهدا است.
وی گفت: ملت ایران 35 سال مقاومت در برابر سخت ترین هجمه های فرهنگی و اقتصادی دشمن را به جان خریده و در برابر دشمن سر تسلیم فرود نیاوردند و همه این عزت ، اقتدار و عظمت ملت به برکت ریخته شدن خون شهدایی بود که از روستاها و شهرهای کشور به حرکت درآمده و در مقابل دشمن صف آرایی کردند.
امام جمعه اردبیل الگوگیری از نحوه زندگانی و شهادت شهدا را وظیفه آحاد مردم دانست و بر لزوم تکریم خانواده های شهدا تاکید کرد.
به گزارش ایرنا ، در این یادواره برنامه های مختلفی از جمله شعر و سرود و پخش کلیپ شهدا اجرا و شرکت کنندگان با برپایی آیین عزاداری یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند.
7119/594/530
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




19/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن