تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):خدايا ... نيّتم را به بهترين نيّت ها و عملم را به بهترين اعمال برسان، خدايا به لطف خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802893908




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کرانچار: سرمربی تیم ملی فوتبال منشا شایعات است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

کرانچار: سرمربی تیم ملی فوتبال منشا شایعات است اصفهان - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال سپاهان، ˈکارلوس کی روشˈ سرمربی تیم ملی را به شایعه پراکنی پیرامون تیم ملی متهم کرد و گفت : سرمربی تیم ملی منشا شایعات پیرامون این تیم است.


به گزارش ایرنا، ˈزلاتکو کرانچارˈ عصر جمعه پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل ذوب آهن اصفهان در لیگ برتر باشگاههای کشور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سرمربی تیم ملی منشا اصلی شایعات پیرامون این تیم است و رسانه ها همگام با وی این شایعات را منتشر می کنند.
وی این مطلب را در پاسخ به این پرسش که چنانچه کی روش از تیم ملی برود ، آیا شما حاضرید مسوولیت تیم ملی را برعهده بگیرید بیان کرد.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان افزود: این شایعات به سود تیم ملی نیست و رسانه ها نباید به این شایعات دامن بزنند..
وی با اشاره به برنامه های اعلام شده از سوی ˈکی روشˈ، گفت: سرمربی تیم ملی چند دیدار دوستانه برای تیم ملی در فصل بهار در نظرگرفته است که موجب تعطیلی لیگ ایران می شود و به نظرم این دیدارها هیچ سودی برای تیم ملی ندارد.
کرانچار تصریح کرد: اگر ˈکی روش ˈ مرا به جلسه هم اندیشی دعوت کند به ایشان خواهم گفت که برنامه هایش بی پایه و اساس است و برای تیم ملی مفید نیست.
وی افزود: در حالیکه چهار تیم ایران در لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا باید حضور یابند تدوین چنین برنامه هایی برای فوتبال ایران مفید نیست و نمایندگان ایران از این برنامه ها ضرر خواهند کرد.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره دیدار شهرآورد اصفهان نیز اظهار کرد: این دیدار بسیار با کیفیت تر از شهرآورد تهران بود و دو تیم بازی جوانمردانه ای را انجام دادند.
وی با اشاره به حساسیت این دیدار، افزود: هر دو تیم به سه امتیاز این دیدار نیاز داشتند و به همین دلیل دوتیم بازی زیبایی انجام دادند.
کرانچار با بیان اینکه از ذوب آهن انتظار یک بازی دفاعی داشتیم، تصریح کرد: این انتظار در ابتدای نیمه اول برآورده شد و ذوب آهن بازی بسته ای را انجام داد اما این تیم پس از دریافت گل، انجام بازی تهاجمی را در دستور کار خود قرار داد.
وی درباره وضعیت ذوب آهن در لیگ برتر نیز گفت: این تیم توان آن را دارد تا در لیگ برتر حفظ شود اما ترس از سقوط ، فشار روانی به این تیم تحمیل کرده است و به همین دلیل بازیکنان این تیم بازی انتحاری در زمین انجام می دهند.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: به همین دلیل بازیکنان ذوب آهن تمرکز خود را از دست می دهند.
وی به بازیکنان و کادرفنی ذوب آهن اصفهان توصیه کرد: هر بازی را مرگ و زندگی ندانید زیرا خلاف آن فشار روانی را تشدید می کند و تمرکز بازیکنان را از بین می برد.
کرانچار از ذوب آهن به عنوان یک تیم ریشه دار در فوتبال ایران نامبرد و تاکید کرد: حیف است که این تیم با سابقه که یکی از برندهای فوتبال ایران در آسیا به شمار می آید به راحتی از لیگ برتر فوتبال ایران خارج شود.
وی از استقلال تهران، فولاد خوزستان و پرسپولیس تهران به عنونا حریفان اصلی تیمش برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر باشگاههای کشور نامبرد و تصریح کرد: هر سه تیم یاد شده بازی های سختی در پیش دارند و این موضوع شانس ما را برای کسب قهرمانی افزایش می دهد.
تیم سپاهان عصر جمعه در شهرآورد اصفهان در هفته بیست و ششم لیگ برتر باشگاههای کشور در ورزشگاه فولاد شهر با نتیجه یک بر صفر ذوب آهن را شکست داد.
پ / 7132
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




18/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن