تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):نشانه هاى مؤمن پنج چيز است: ... و بلند گفتن بسم اللّه  الرحمن الرحيم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819168757




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فینالیست های وزن های 61 و 70 کیلوگرم مشخص شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

کشتی آزاد جام بین المللی تختی؛ فینالیست های وزن های 61 و 70 کیلوگرم مشخص شدند تهران - ایرنا - نفرات راه یافته به دیدار نهایی وزن های 61 و 70 کیلوگرم مسابقه های بین المللی کشتی آزاد جام جهان پهلوان تختی مشخص شدند.


به گزارش ایرنا، بعدازظهر امروز (جمعه) در مبارزه های مرحله نیمه نهایی وزن 61 کیلوگرم، واسیلی فدروشین از اوکراین با نتیجه 8 بر 3 نوری یوکی تاکاسوکا از ژاپن را شکست داد و فینالیست شد.
همچنین دولت نیازبیکوف از قزاقستان در یک کشتی حساس و نزدیک با حساب 10 بر 9 از سد سیداحمد محمدی از ایران گذشت و راهی دیدار نهایی شد. در این وزن 24 کشتی گیر حضور داشتند.
در وزن 70 کیلوگرم، مصطفی حسین خانی از ایران با نتیجه 12 بر 6بولات ساکایف از قزاقستان را شکست داد و به دیدار نهایی راه یافت.
همچنین پیمان یاراحمدی با برتری 5 بر 3 مقابل سعید داداش پور راهی دیدار نهایی شد.
در مرحله نیمه نهایی وزن 86 کیلوگرم نیز جلال زمان با اسماعیل نجاتیان و علیرضا کریمی با میثم مصطفی جوکار روبرو می شوند. در این وزن 24 کشتی گیر حضور داشتند.
همچنین در مرحله نیمه نهایی وزن 120 کیلوگرم، پرویز هادی با عبدالله قمی و کمیل قاسمی با دولت شعبان اف از قزاقستان مبارزه می کنند. در این وزن 19 کشتی گیر حضور داشتند.
همچنین دو داور بین المللی کشورمان به نام های حسین تام از خراسان رضوی و علی اصغر رامبد از لرستان در مراسمی از دنیای داوری کشتی خداحافظی کردند و فدراسیون کشتی از آنها تجلیل کرد.
تیم کشتی آزاد ایران روز پنجشنبه در نخستین روز این مسابقه ها و در رقابت های چهار وزن نخست صاحب سه مدال طلا شد.
سی و چهارمین دوره مسابقه های بین المللی کشتی آزاد جام جهان پهلوان تختی با حضور 16 تیم در سالن ورزشی شهدای هفتم تیر تهران در حال برگزاری است.
ورزشی (3). ** 1067 ** 7537 ** 1589
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




18/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن