تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى خواهد دعايش مستجاب شود و غمش از بين برود بايد گره از كار گرفتارى باز كند....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818861581




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام راحل به همه بشریت و آزادی خواهان سود رساند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام راحل به همه بشریت و آزادی خواهان سود رساند رودبار جنوب - ایرنا - امام جمعه رودبار جنوب گفت: امام خمینی (ره) شخصی مومن بود که به همه بشریت و به تمامی آزادی خواهان جهان سود رساند.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام ˈعباس گروهیˈ در خطبه های نمازجمعه رودبارجنوب ضمن تبریک به مناسبت ایام الله دهه فجر و میلاد امام حسن عسکری (ع) افزود: در روایات آمده است که مومن مانند کوهی استوار و مقاوم است که با هیچ بادی نمی توان مومن را حرکت داد و امام خمینی مصداق بارز این مورد است.
وی تصریح کرد: اگر به زندگی سیاسی و دوران مبارزات امام خمینی (ره) چه قبل و چه بعد از انقلاب توجه کنیم متوجه خواهیم شد که امام راحل نیز لحظه ای با طاغوت کنار نیامد و نه تنها در دوران مرجعیت بلکه در اوایل طلبگی ایشان حاضر نشدند با طاغوت کنار بیایند.
امام جمعه رودبار جنوب گفت: ایشان بعد از انقلاب اسلامی نیز همانند قبل استوارتر و مقاوم تر در برابر جنگ، تحریم و تهاجم های فرهنگی دشمنان ایستادگی کرد و انسانی که الگوی صبر و مقاومت بود، نفع های بسیاری را نصیب نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از جمله تشکیل حکومت اسلامی کرد و استقلال و آزادی که امروز تمام کشورهای آزادی خواه جهان انقلاب اسلامی کشورمان را الگوی خود قرار داده اند.
وی به 19 بهمن روز نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی اشاره و بیان کرد: یکی از روزهایی که ملت فراموش نمی کند و روز بسیار شیرینی است روز 19 بهمن است که چون این حکومت فکر چنین چیزی را هرگز نمی کرد از این ناحیه به آنها ضربه بخورد، امتیاز بزرگی برای نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی بود زیرا که آنها قبل از پیروزی انقلاب با امام عهد بسته بودند.
حجت الاسلام گروهی، تصریح کرد: 22 بهمن امسال دارای پیام هایی است که مردم حساب انقلاب را جدای از همه مسائل می دانند و آنچه اصل و مهم است حفظ انقلاب و تبعیت از رهبر معظم انقلاب است.
وی افزود: مردم ایران به توطئه های دشمنان واقف هستند و توطئه هایی مانند فشارهای اقتصادی و تحریم ها نمی تواند مردم را از انقلاب و نظام جدا کند و با حضور گسترده خود در راهپیمایی بویژه مردم شریف این شهرستان که زبانزد عام و خاص هستند به دشمنان خواهند فهماند که این پاسخ محکم است.ک/2
7443/8154/2624
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




18/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن