تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشا بحال كسانى كه براى خدا گرسنه و تشنه شده‏اند اينان در روز قيامت سير مى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

صندوق تضمین

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803356489




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توزیع سبد کالا تحقیرآمیز و زیبنده مردم نبود/ منتقدان رئیس جمهور بیسواد نیستند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قزوین حجت الاسلام عابدینی:
توزیع سبد کالا تحقیرآمیز و زیبنده مردم نبود/ منتقدان رئیس جمهور بیسواد نیستند
قزوین- خبرگزاری مهر: امام جمعه موقت قزوین گفت: توزیع سبد کالا در ایام دهه فجر با این وضعیت زیبنده مردم نبود و عذرخواهی رئیس جمهور کار پسندیده ای بود که شان ایشان را کم نکرد.



به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالکریم عابدینی در خطبه های این هفته نماز جمعه قزوین که در مسجدالنبی برگزار شد با اشاره به مناسبتهای تاریخی ایام دهه فجر اظهارداشت: در 19 بهمن 57 همافران نیروی هوایی با ایمانی راسخ به ملت پیوستند و با امام راحل بیعت کردند و این کار جسورانه کمر شاه را شکست.

وی افزود: در 21 بهمن هم با فرمان تاریخی و دوراندیشانه امام مردم به خیابانها ریختند و با حضور خود در صحنه کار رژیم شاه را یک سره کردند و بساط رژیم ظالم از کشور برچیده و انقلاب اسلامی در ایران حکمفرما شد.

راهپیمایی 22 بهمن انتقال پیام مردم به جهان است

حجت الاسلام عابدینی تصریح کرد: 22 بهمن روز انتقال پیام همبستگی، ایستادگی و پشتیبانی دوباره ملت به جهان است و لحظه شماری می کنیم تا در سالروز پیروزی اتقلاب اسلامی بار دیگر با حضور باشکوه و مثال زدنی مردم به جهانیان ثابت کنیم که همانند دوران انقلاب و سال 57 مردم در صحنه هستند و با پشتیبانی از رهبر معظم انقلاب در مسیر صیانت از ارزشها حرکت می کنند.

وی بیان کرد: در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر دشمنان پیام استقامت و پایمردی مردم را خواهند شنید و تکلیف خود را خواهند فهمید.

توزیع سبد کالا تحقیرانه بود

خطیب جمعه قزوین ضمن انتقاد از توزیع تحقیرانه سبد کالا اظهارداشت: توزیع سبد کالا در این ایام بسیار تحقیرآمیز بود هرچند باید از رئیس جمهور به دلیل عذرخواهی از ملت تشکر کرد اما این شیوه نامناسب و در شان مردم نبود.

امام جمعه موقت قزوین یادآور شد: عذرخواهی ریاست جمهور هیچ چیزی از شان ایشان کمک نکرد و باید بپذیریم هر جا دچار اشتباه شدیم از مردم عذرخواهی کنیم.

وی اظهارداشت: اینکه خانم اشتون از نمایندگان مجلس ما بیشتر در جریان مفاد قرارداد ژنو هستند تاسف آور است لذا انتظار داریم شفافیت قراردادهای منعقده برای نمایندگان مشخص شود تا منتخبان ملت در جریان جزئیات توافق نامه ها قرار گیرند. منتقدان رئیس جمهور مراجع تقلید و اساتید دانشگاهی هستند

عابدینی از بیسواد خواندن مردم  منتقد از سوی رئیس جمهور هم انتقاد کرد و گفت: آقای رئیس جمهور منتقدان را مردم کم سواد و بیسواد خواند که درست نبود زیرا این طور نیست که شما گفتید و منتقدان شما مراجع تقلید، ائمه جمعه، روحانیت، مدرسان عالی مقام حوزه علمیه هستند و کسانی که در جلسات قرآنی و عاشورایی شرکت می کنند بیسواد نیستند و این شیوه شما درست نبود.

امام جمعه موقت قزوین همچنین به حوادث اخیر در استانهای گیلان و مازندران اشاره کرد و اظهارداشت: در این حادثه امدادگران استان قزوین به یاری آسیب دیدگان ناشی از برف شتافتند و جا دارد از استاندار و مسئولان استان که امکانات قزوین را برای کمک به مردم این استانها بسیج کردند تشکر کنیم که با کمک های انسان دوستانه خود موجب نجات جان انسانها و ابراز همدردی با آنها شدند.

 








 


۱۳۹۲/۱۱/۱۸ - ۱۴:۱۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن