تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوانات...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803151319




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرودگاه مهرآباد زیر ذره بین وزارت راه و شهرسازی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فرودگاه مهرآباد زیر ذره بین وزارت راه و شهرسازی تهران - ایرنا - وزیر راه و شهرسازی به همراه رییس سازمان هواپیمایی کشوری، مدیر عامل شرکت فرودگاه ها، امروز (جمعه) به منظور بازنگری در فرایندهای فرودگاهی به خصوص در بخش های خدمات رسانی، از بخش های مختلف فرودگاه مهرآباد تهران به ویژه راه های دسترسی به آن بازدید کرد.


به گزارش ایرنا از وزارت راه و شهرسازی، عباس آخوندی از تمام مسیرهای منتهی به فرودگاه مهرآباد از جمله خیابان های پرواز، اوج و معراج بازدید و تردد و پارک وسایل نقلیه را در این خیابان ها مورد بررسی قرار داد.
در ادامه این بازدید وزیر راه و شهرسازی و هیات همراه در مقابل ترمینال های یک، دو، سه و چهار فرودگاه مهرآباد حضور یافتند و از نزدیک روند تردد و خدمات رسانی را مشاهده و مورد بررسی قرار دادند.
همچنین امروز وزیر راه و شهرسازی و هیات همراه از محوطه ایرساید، تاکسی وی الفا و اپرون غربی و شرقی فرودگاه مهرآباد بازدید کردند.
بنابر این گزارش، وزیر راه و شهرسازی در این بازدید از روند احداث پارکینگ های طبقاتی مقابل ترمینال 2 مطلع شد.
این پارکینگ از ظرفیت 2500 دستگاه برخوردار است و پیش بینی می شود تا پایان شهریور سال آینده تکمیل و به صورت کامل به بهره برداری برسد. با بهره برداری از این پارکینگ ظرفیت پارکینگ های موجود در مقابل ترمینال دو فرودگاه مهرآباد به 3800 موقعیت پارک خواهد رسید.
این پارکینگ به صورت BOT با اعتبار 315 میلیارد ریال توسط بخش خصوصی در حال ساخت است.
پس از این بازدید، رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها به اتفاق هیات همراه با حضور در اداره کل فرودگاه مهرآباد در نشستی به بررسی مسایل این فرودگاه پرداختند.
فرودگاه مهرآباد دارای 40 موقعیت پارک هواپیمای مورد استفاده ایرلاین های داخلی و خارجی است (با احتساب 6 موقعیت پارک هواپیمایی صها که موقعیت اختصاصی شرکت صها است و طبق قرارداد درآمدی و طبق نظر کارشناس رسمی دادگستری بابت سرریز پارک هواپیماهای هدایت شده به پارکینگ صها به فرودگاه مهرآباد حق السهم پرداخت می شود.)
همچنین فرودگاه مهرآباد دارای 38 تاکسی وی است که تعدادی از آن در رمپ نظامی نیروی هوایی بوده و مورد استفاده هواپیماهای نظامی قرار می گیرند و تعدادی ما بین دو باند هستند که زمانی که نشست و برخاست نباشد ،مورد استفاده قرار می گیرد (کمتر مورد بهره برداری قرار می گیرد) و تعدادی در طرف رمپ کشوری هستندکه بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند .
تاکسی وی های مورد استفاده شامل تاکسی وی 1 ابتدای باند، تاکسی وی 3 در کنار تاکسی وی 1، تاکسی وی 5 از پست 29 به موازات باند تا ابتدای باند، تاکسی وی 33 از رمپ Neiv تا پست 29 به موازات باند، تاکسی وی 34 بین موقعیت شمال و جنوب پارکینگ شرقی به موازات باند، تاکسی وی 13 ساختمان جدید ایمنی زمینی (جلوی آشیانه ایران ایر عبور می کند)، تاکسی وی 37 از باند 29 راست و رمپ صها، تاکسی وی 38 انتهای باند 29 راست تا پایگاه قدر و تاکسی وی 11 از باند 29 راست خارج و تا پارکینگ ایمنی زمینی است.
فرودگاه مهرآباد در حال حاضر دارای دو باند با مشخصات باند 29 چپ یا 11 راست با ابعاد 60×4038 متر و باند 29 راست یا 11 چپ به ابعاد 45×3992 متر است.
فرودگاه مهرآباد در سال 1317 ساخته شده است. این فرودگاه در بخش غربی تهران واقع شده و نام خود را از روستای مهرآباد که پیشتر در آن منطقه قرار داشت ،گرفته است. این فرودگاه مجهز به سامانه های آی ال اس و وی اوآر است.
اقتصام(1)9186**1581
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




18/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن