تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براستى كه قرآن ظاهرش زيباست و باطنش عميق، عجايبش پايان ندارد، اسرار نهفته آن پايان نم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802792590




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهنازی: باید در کرسی های بین المللی ورزش حضور داشته باشیم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

شهنازی: باید در کرسی های بین المللی ورزش حضور داشته باشیم تهران- ایرنا- دبیرکل کمیته ملی المپیک با بیان اینکه حضور در کرسی های بین المللی ورزش کمک می کند در کسب مدال نیز موفق شویم گفت: در فدراسیون های افراد شایسته داریم و برای کسب این کرسی ها باید از ظرفیت های کشور استفاده کنیم.


به گزارش ایرنا، شاهرخ شهنازی که به تازگی این مسئولیت را پذیرفته در یک گفت و گوی تلویزیونی در برنامه ورزش و مردم سابقه ای از فعالیتهای مدیریتی خود را بیان کرد.
شهنازی در خصوص سوابق خود گفت: مدت 6 یا 7 سال مسئولیت باشگاه ذوب آهن را به عهده داشته ام. در یک دوره چهار ساله نایب رییس فدراسیون فوتبال بودم. در بازیهای المپیک سیدنی سرپرست کاروان المپیک ایران را به عهده داشتم و در المپیک آتن رییس هیئت ژوری مسابقات تنیس روی میز بودم. در المپیک لندن نیز در این هیئت عضویت داشتم. در حال حاضر به عنوان مشاور ارشد و دائمی رئیس فدراسیون جهانی در بخش المپیک و قائم مقام کنفدراسیون آسیا فعالیت می کنم.
وی در خصوص مناظره ای که در چند سال گذشته بین او و کفاشیان وجود داشته گفت در آن مقطع دیدم کفاشیان بهتر می تواند این مجموعه را اداره کند که دیدیم موفق شدند به جام جهانی بروند. از این پس نیز در کمیته المپیک در خدمت وی خواهیم بود.
شهنازی در خصوص انتخاب خود با کسب 34 رای از مجموع 60 رای در مرحله دوم گفت: از قبل اعلام کردم با حضور افشار زاده از شرکت در انتخابات انصراف می دهم. وی به علت محدودیت های قانونی در صحنه انتخابات نماند و من از او رخصت گرفتم که مجددا به صحنه انتخابات برگشت کنم.
دبیرکل کمیته المپیک گفت افشار زاده بخش بزرگی از تاریخ ورزشی ماست. نام ایشان ماندگار است و به شاگردی ایشان افتخار می کنم.
وی در مورد رقابت با داور زنی و مرادی در انتخابات کمیته ملی المپیک که به ترتیب دوم و سوم شدند گفت هر کدام در عرصه های ورزشی کشور بسیار موفق بوده اند و افتخاری بزرگتر از رقابت با این افراد نیست.
وی در مورد اعضای جدید کمیته المپیک گفت: تیمی بسیار منسجم و هماهنگ در کمیته وجود دارد. کیومرث هاشمی رییس کمیته ملی المپیک سالهای طولانی در ورزش سابقه دارد و از کارکشته های ورزش کشور است. ما کار تیمی انجام می دهیم و من سخنگو هستم و دستورات آنها را اجرا خواهم کرد.
وی در مورد فضای حاکم بر انتخابات گفت جامعه ورزش ما قضاوت خوبی از این انتخابات داشت. فضای آزاد حاکم بود. همه احساس آزادی می کردند که کسی از طرف مسئولان کشور مورد حمایت قرار نگرفته و با آزادی فکر و اندیشه رای دادند. با این حال شخصا معتقدم دولت و وزارت ورزش باید در ورزش نقش داشته باشند. مفهوم شعارهای کمیته بین المللی المپیک در مورد کمیته های ملی کشورها این نیست که تکیه به دولتها نکنیم. دولت باید حمایت کند.
شهنازی همچنین ورود هندبال ایران را به جامعه جهانی که حاصل سالها تلاش مسئولان بوده است، تبریک گفت.
وی در خصوص این مطلب که شنیده شده افشار زاده از شما خواستار فرصتی شده تا وسایلش را جمع کند، گفت: افشار زاده بعد از انتخابات تعبیری به کار برد که ناراحت شدم و چند روز خجالت می کشیدم به محل کارم بروم.
وی در مورد فضای کنونی میان وزارت ورزش و کمیته المپیک گفت در حال حاضر فضای همدلی و وفاق وجود دارد و پیام ورزش هم همین است.
شهنازی همچنین خاطر نشان کرد که ستاد مشترکی برای بازیهای آسیایی تشکیل می شود که شاید برای بازیهای دیگر نیز ادامه یابد.
وی گفت: در ترکیب جدید کمیته از پیشکسوتان و با تجربه های ورزش حضور دارند که این شناخت عمیق به حل مسائل کمک می کند. حضور علیرضا دبیر و رسول خادم که المپیکی هستند در هیئت اجرایی، در سطح آی او سی برای ما امتیاز است. ما در این هیئت ترکیب با تجربه ها و جوان ها را داریم. در این انتخابات رای بسیار بالایی برای نماینده بانوان کشور داشتیم که پیام بسیار خوبی است به دنیا. نایب رییس ما یک خانم هستند که از با تجربه های ورزش هستند. امیدواریم شهریان بتواند از حقوق بانوان دفاع کند.
وی گفت: سایر دوستان نظیر کفاشیان، علی پور در ورزش کشور سوابق درخشانی دارند. مشحون یکی از ماندگارترین چهره های ورزش است. باقرزاده اهل رسانه است و سابقه طولانی در ورزش دارد.
دبیرکل کمیته المپیک همچنین گفت: انتخابات کمیته المپیک با 14 ماه تاخیر برگزار شد.این تاخیر بر حرکت ما و آمادگی فدراسیون ها تاثیر گذاشته است. ما با مشکلات مالی مواجه هستیم. البته در جلسه ای که با مجلس برگزار شد آنها حمایت خود را اعلام کردند.
وی افزود: مدت هفت ماه تا بازیهای آسیایی کره جنوبی باقی مانده است که مدت کوتاهی است. نیاز به تزریق منابع مالی برای حمایت از فدراسیون ها و برگزاری اردوها داریم.
شهنازی در مورد پاداش های المپیکی های مدال آور که هنوز پرداخت نشده گفت ما با چالش های مالی مواجه هستیم و بخشی از بودجه امسال ما به کمیته ملی المپیک اختصاص نیافته است. ما بازیهای آسیایی و بازیهای جوانان نانجینگ و نیز پرداخت پاداش های المپیکی ها را در دستور کار داریم و برای تامین منابع مالی آنها تلاش می کنیم.
وی در مورد جایگاه ورزش ما در کرسی های بین المللی گفت: حضور ما در کرسی های بین المللی می تواند کمک کند در کسب مدال ها موفق تر باشیم. در فدراسیون ها افراد شایسته داریم اما باید تلاش مضاعف کنیم و از ظرفیت های کشور، وزارت خارجه برای ایجاد ارتباط با نهادها و محافظت و حراست از کسانی که کرسی بین المللی دارند تلاش کنیم.
وی با اشاره به دیدار اخیر خود با خادم و نفر دوم فیلا گفت: با توجه به جایگاه کشتی ما در جهان از آنان خواستیم که در کرسی های بین المللی هم جایگاهی داشته باشیم. در این زمینه فدراسیون ها از ما بخواهند و ما هم دنبال می کنیم. حتی اگر لازم باشد مسابقات و جلساتی را در ایران برگزار می کنیم.
شهنازی در مورد کاهش بودجه ورزش در سال آینده گفت: به دنبال رفع مضیفه ها هستیم. اگر بودجه ای که لازم داریم محقق نشود ناچار خواهیم شد به سراغ ورزش های مدال آور برویم.
در بازیهای آسیایی و المپیک ، رده بندی براساس مدال طلاست و حتی نقره هم تاثیر ندارد. تلاش می کنیم برنامه ای در این زمینه داشته باشیم. ما از تک ستاره ها ، رشته های مدال آور و افراد مدال آور حمایت می کنیم. به فدراسیون های دیگر هم کمک کنیم رده بندی خود را در آسیا و جهان بالا ببرند.
ورزشی(3)**1584**
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




18/11/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن