تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):زراعت در زمين هموار مى رويد، نه بر سنگ سخت و چنين است كه حكمت، در دل هاى متواضع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803949617




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صالح: عليرغم مشکلات تمرين را تعطيل نکرديم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: صالح: عليرغم مشکلات تمرين را تعطيل نکرديم
مربي تيم فوتبال استقلال گفت: با وجود شرايط سخت مالي چه در اين فصل و چه در فصل گذشته، يک جلسه هم تمرين را تعطيل نکرده‌ايم.

مجيد صالح درباره شرايط استقلال پس از شکست مقابل مس کرمان و بازماندن از راهيابي به فينال جام حذفي اظهار داشت: روز گذشته در ابتداي تمرين، امير قلعه‌نويي با بازيکنان صحبت کرد که بايد از اين پس حرفه‌اي فکر کنيم. قطعاً مرتکب اشتباهاتي شديم که مغلوب مس شديم اما مسئله اين است که بدانيم راه‌مان به پايان نرسيده و تمرکزمان بايد به ادامه مسابقات ليگ برتر معطوف باشد.

به گزارش تسنيم، وي در ادامه افزود: در اين فصل شايد ليگ از لحاظ کيفيتي در سطح بالايي نيست اما به لحاظ کميتي رقابت چه در بالاي جدول و چه پايين جدول سخت است. اگر به تيم‌هاي تراکتورسازي، پرسپوليس و سپاهان دقت کرده باشيد، متوجه مي‌شويد که اين تيم‌ها در مقطعي اًفت داشته‌اند اما دوباره اوج گرفته‌اند. اکنون نيز ما در صدر جدول قرار داريم و همه چيز در اختيار خودمان است.

مربي تيم فوتبال استقلال با اشاره به شکست آبي‌پوشان مقابل مس کرمان تصريح کرد: حذف شدن از رقابت‌هاي جام حذفي سخت بود ولي اتفاقي است که افتاده و بايد ذهن‌مان متمرکز مسابقات ليگ و ليگ قهرمانان آسيا باشد. بايد ديدگاهي حرفه‌اي داشته باشيم و شکست مقابل مس را فراموش کنيم. خوشبختانه بازيکناني که در اختيار داريم، حرفه‌اي هستند و مي‌دانند در ادامه مسابقات بايد چه کنند.

صالح در مورد ديدار روز يک‌شنبه استقلال مقابل سايپاي البرز، تيم سابق خود خاطرنشان کرد: سايپا طي سال‌هاي گذشته عملکرد خوبي داشته و نمايشي قابل قبول داشته است. در اين فصل نيز سايپا با حضور فيرات اين روند را ادامه داده و با استفاده از چند مهره جوان و باتجربه مجموعه خوبي را تشکيل داده است. ما در کرج با وجود شکست اين تيم، تحت فشار قرار گرفتيم و بازيکنان جوان سايپا عملکرد خوبي داشتند. سايپا تيم سختکوشي است اما همه تلاش‌مان را براي شکست اين تيم انجام مي‌دهيم.

وي در واکنش به انتقادات مطرح شده پيرامون ميانگين سني بالاي تيم استقلال عنوان کرد: فکر کردن به اين موضوع در حال حاضر هيچ دردي را دوا نمي‌کند. اکنون بايد با اين مجموعه ليگ را ادامه داده و مسابقات ليگ قهرمانان آسيا را آغاز کنيم. به اين مسئله بايد در فصل نقل‌وانتقالات که پيش از آغاز فصل بود، اشاره مي‌شد نه اکنون که در جريان مسابقات هستيم. ما همين چيزي هستيم که مي‌بينيد و ديگر نمي‌توانيم راجع به شرايط سني تيم صحبت کنيم. ضمن اينکه بازيکناني که در اختيار داريم، به لحاظ تجربه در سطح بالايي هستند و مي‌توانند به تيم کمک کنند.

مربي تيم فوتبال استقلال همچنين درباره انتقاداتي که به بازي‌هاي استقلال مي‌شود، اينچنين واکنش نشان داد: ما در زمين بازي همه تلاش‌مان را انجام مي‌دهيم اما اين مسئله را در نظر بگيريد که بازيکنان شرايط تعيين کننده‌اي دارند و در استراتژي تيم نقش ايفا مي‌کنند. در اين فصل به ندرت در 2 مسابقه پشت سر کليه بازيکنان را در اختيار داشته‌ايم.

صالح با اشاره به بازيکناني که از استقلال جدا شده‌اند، گفت: بازيکناني که از ما جدا شده‌اند، بازيکناني کمي نبودند. فرهاد مجيدي، پژمان منتظري و جواد نکونام در مقاطعي از فصل از تيم جدا شدند و بازيکناني چون هاشم بيک‌زاده و خسرو حيدري را نيز به دليل مصدوميت در اختيار نداشتيم. منتقدان منصفانه نگاه کنند. ما در چند ديدار تنها با 13 بازيکن به مصاف حريفان رفتيم و کار به جايي کشيد که تصميم داشتيم در يک بازي دروازه‌بان دوم‌مان را به جاي بازيکن به زمين بفرستيم.

وي با بيان اينکه هميشه از تيم‌هاي قهرمان انتقادات مي‌شود، اضافه کرد: ما پس از هر پيروزي به انتقادات توجه مي‌کنيم. به عنوان مثال اتفاق افتاده که امير قلعه‌نويي پس از پيروزي عنوان کرده ما برديم اما در حد استقلال نبوديم. در ديدارهايي که پيروز شديم، باز هم فيلم بازي‌هاي خود را تماشا مي‌کنيم تا نقاط ضعف‌مان را پيدا کنيم. از طرفي اين مسئله را در نظر بگيريد که با وجود شرايط سخت مالي چه در اين فصل و چه در فصل گذشته، يک جلسه هم تمرين را تعطيل نکرده‌ايم!

مربي تيم فوتبال استقلال در مورد مطالبات خود از اين باشگاه تصريح کرد: بخشي از مطالبات‌مان را دريافت کرده‌ايم اما هنوز از سال گذشته طلب داريم. با اين وجود فتح‌الله‌زاده و مديريت باشگاه تلاش زيادي براي پرداخت مطالبات بازيکنان که به حق هم هست، انجام مي‌دهند.

صالح در ادامه افزود: در ديدار مقابل مس شرمنده هواداراني شديم که در هواي سرد و برفي به ورزشگاه آمده بودند. آنها با وجود شکست استقلال، تيم را تشويق کردند. برخي از تماشاگران استقلالي‌ بودن خود را نشان دادند. آنها بدانند در استقلال هيچ‌کس کم‌کاري نمي‌کند به خاطر آنها راه‌مان را در ليگ ادامه مي‌دهيم.

وي در پايان گفت: از فتح‌الله‌زاده و مديران استقلال تشکر مي‌کنم که تلاش زيادي براي انجام نياز تيم انجام مي‌دهند

جمعه 1392/11/18 13:23





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن