تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر که از آبروی برادر مسلمان خود دفاع کند مطمئناً بهشت بر او واجب می شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802411775




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شرکت کنندگان مسابقات قرآنی در قزوین 300 درصد رشد یافت


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قزوین حجت الاسلام نوروزی:
شرکت کنندگان مسابقات قرآنی در قزوین 300 درصد رشد یافت
قزوین - خبرگزاری مهر: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: با حضور بیش از هفت هزار و 500 نفر در مسابقات قرآنی امسال شاهد رشد 300 درصد شرکت کنندگان قزوینی در این رقابتها بودیم که بیانگر علاقه جوانان به این کتاب آسمانی است.



حجت الاسلام مصطفی نوروزی در پایان نمایشگاه قرآنی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: حضور خوب مردم در یازدهمین نمایشگاه قرآنی استان علیرغم برودت هوا نشان می دهد مردم تشنه علوم قرآنی هستند و اگر مسئولان بتوانند بخوبی برنامه ریزی و نمایشگاههای قرآنی را با کیفیت و کمیت مناسبی برگزار کنند مورد توجه مردم قرار می گیرد. مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین تصریح کرد: در این نمایشگاه نرم افزارها و کتب مربوط به علوم قرآنی و قلم هوشمند هم عرضه شد و مورد توجه بازدیدکنندگان قرار گرفت و اختصاص غرفه ویژه کودک و مشاوره از کارهای جدیدی بود که توانست مخاطب را راضی کند.

رشد 300 درصدی شرکت کنندگان در مسابقات قرآنی

نوروزی بیان کرد: در سال گذشته در مسابقات قرآنی که از سوی اوقاف برگزار شد حدود دو هزار و 500 نفر شرکت کردند که امسال هفت هزار و 500 نفر از این رقابتها استقبال کردندکه با رشد 300 درصدی شاهد سه برابر شدن این افراد هستیم که جای خوشحالی دارد.

وی افزود: با استقبال خوب حافظان و قاریان قرآن کریم و وجود افراد مستعد امیدواریم بتوانیم در مسابقات کشوری هم بدرخشیم و جایگاه خود را ارتقاء بخشیم.

این مسئول تصریح کرد: با کسب مقام دوم در مسابقات قرائت قرآن در کشور کویت توسط قاری قزوینی بستر مناسبی برای بروز استعدادهای ملی در استان فراهم شده که امیدواریم با برنامه ریزی انجام شده بتوان مراحل رشد و تعالی در این مسیر را بخوبی طی کرد.

تربیت پنج هزار قاری قرآن در بقاع متبرکه

نوروزی اظهارداشت: یکی از فعالیتهای اداره اوقاف استان آموزش قرآن آموزی در جوار بقاع متبرکه است که روان خوانی و حفظ آیات قرآنی توسط مربیان مجرب به علاقمندان گروههای مختلف آموزش داده می شود.

وی افزود: طرح تربیت 10 میلیون حافظ قرآن کریم که از سوی مقام معظم رهبری مطرح شده در مسیر اجرایی است که در این طرح سهم استان قزوین پنج هزار نفر است که برای حضور این افراد در کلاس ها برنامه ریزی شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین یادآورشد: برای آموزش مدرسان این کلاس ها تاکنون 60 نفر از مربیان به قم اعزام شده اند تا پس از آموزش تخصصی آماده تدریس در جوار بقاع متبرکه شوند.

راه اندازی دانشگاه علوم قرآنی در قزوین

حجت الاسلام نوروزی اظهارداشت: یکی از کارهای مهم اداره اوقاف برای شناسایی و تربیت استعدادهای قرانی راه اندازی دانشگاه علوم ومعارف قرآنی در استان قزوین است که این کار با جدیت پیگیری می شود.

وی افزود: این دانشگاه در صورت راه اندازی در دو رشته علوم قرآنی، تفسیر در مقطع کارشناسی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد که در مرحله بعدی مقطع کارشناسی ارشد هم پیش بینی شده است.

نوروزی گفت: در عرصه قرآنی آنچه برای ما مهم است اینکه قرآن آموزی در جامعه ترویج شود و مردم به این کتاب آسمانی توجه بیشتری کنند و با آن انس بگیرند لذا همه برنامه ها در این راستا اجرا می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین تصریح کرد: قرآن، نیاز دیروز، امروز و آینده همه انسانهاست و اگر بتوانیم الگوهای رفتاری قرآنی را در جامعه ترویج و نهادینه کنیم به سعادت خواهیم رسید.

وی اضافه کرد: قرآن باید به صورت کاربردی در زندگی همه ما وارد شود و در خانواده ها مورد توجه جدی قرار گیرد و قصص قرآنی در میان کودکان جای خود را باز کند و دستورات انسان ساز آن در زندگی به کار گرفته شود.

نوروزی با بیان اهمیت برگزاری نمایشگاههای قرآنی در ترویج این فرهنگ دینی بیان کرد: در نمایشگاهها فعالیت های انجام شده در قالب بسته های مختلف هنری، کتاب، نشریه، نرم افزار، انیمیشن، فیلم، پوستر و سایر هنرها به تصویر کشیده می شود که می تواند با ایجاد جذابیت زمینه توجه و تعمق بیشتر به این کتاب آسمانی را در همه افراد فراهم کند.

وی اظهارداشت: برپایی نمایشگاههای قرآنی در مسیر اشاعه فرهنگ قرآنی است لذا از مردم انتظار داریم از این فرصت بخوبی برای انس بیشتر خود و فرزندانشان استفاده کنند.


۱۳۹۲/۱۱/۱۸ - ۱۱:۵۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن