تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نـادانى، مايـه مرگ زندگان و دوام بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802511313




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسي: براي قهرماني به برزيل مي‌رويم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: مسي: براي قهرماني به برزيل مي‌رويم
ليونل مسي با اعلام اين که هنوز چيزهاي زيادي مانده تا ياد بگيرد، مي‌گويد براي قهرماني به برزيل خواهد رفت.

ليونل مسي تاکنون در هشت بازي در رقابت‌هاي جام جهاني همراه آرژانتين حضور داشته، اما تنها يک بار موفق به گلزني شده است، آن هم در پيروزي شش بر صفر آرژانتين برابر صربستان و مونته نگرو در ورزشگاه گلزن کرشن. اگر ليونل مسي براي تيم ملي آرژانتين نيز مانند بارسا گلزني مي‌کرد اکنون بايد در اين هشت ديدار هفت گل را به ثمر مي‌رساند.

ليونل مسي در گفت و گويي با بي بي سي درباره حضور در جام جهاني 2014 برزيل به صحبت پرداخت.

به گزارش ايسنا، مهاجم 26 ساله آرژانتيني که نسبت به جام جهاني 2010 آفريقاي جنوبي پخته تر شده است، درباره آمادگي‌اش براي حضور در جام جهاني گفت: بعد از مصدوميتي که داشتم توانستم کم‌کم شرايط مطلوب خودم را به دست بياورم. اميدوارم بتوانم تا آغاز جام جهاني 2014 در بهترين شرايط فوتبالي خودم قرار داشته باشم. دوست دارم که با قدرت در جام جهاني برزيل باشم. فکر مي‌کنم که سال 2014 نه تنها براي من که براي بارسلونا و آرژانتين سال بزرگي خواهد بود.مسي معتقد است آرژانتين توانايي قهرماني در جام جهاني را دارد و مي‌تواند برزيل رقيب سرسخت خود را کنار بزند و براي سومين بار به قهرماني در جام جهاني برسد.

مسي در اين باره مي‌گويد جام جهاني 2014 جامي بسيار خاص و از تمام جام‌هاي جهاني قبل برتر خواهد بود. مي‌دانيم که هوادارانمان ما را در برزيل تنها نخواهند گذاشت و به حمايت از ما خواهند پرداخت. مطمئنم که ما در جام جهاني کارهاي بزرگي خواهيم کرد و اميدوارم که اين جام به قهرماني تيم ما منجر شود.

آرژانتين از سال 1990 تاکنون نتوانسته است از مرحله يک چهارم نهايي بالاتر برود. آنها در اين سال‌ها رقابت سختي با آلمان در جام‌هاي جهاني داشتند.

مسي درباره حضور کشورش در جام جهاني ادامه داد: فکر مي‌کنم که اين جام جهاني زمان خوبي براي آرژانتيني‌ها است. ما به عنوان تيم پيشرفت خوبي کرديم چه در داخل زمين و چه در خارج از زمين. تيم ما پيشرفت کرده است. بازيکنان بسيار خوبي در تيم ما حضور دارند که عاشق بازي کردن براي تيم ملي‌شان هستند. به نظر من تيم ما با قدرت کامل به برزيل خواهد رفت. همه ما مي‌دانيم جام جهاني چه ارزشي دارد و به همين خاطر تمام تلاشمان را خواهيم کرد که بهترين عملکرد را در اين رقابت مهم داشته باشيم.

مهاجم بارسلوناي اسپانيا در ادامه گفت: ما در مرحله انتخابي جام جهاني عملکرد بسيار خوبي از خودمان نشان داديم و توانستيم با قدرت اکثر بازي‌هايمان را با پيروزي پشت سر بگذاريم. براي من به شخصه انتخابي جام جهاني يک نقطه عطف بود. در حال حاضر مي‌دانيم که شرايط جام جهاني با رقابت‌هاي انتخابي فرق مي‌کند و هر اتفاقي از زماني که سوت ديدار افتتاحيه زده مي‌شود مي‌تواند رخ دهد. به همين خاطر براي موفقيت در جام جهاني به شانس هم نياز داريم. فقط اميدوارم که تمام بازيکنان ما که به جام جهاني مي‌روند در بهترين فرم ممکن خودشان باشند، زيرا ما به همه آنها نياز داريم.

مسي که در 24 بازي براي بارسلونا در اين فصل 19 گل به ثمر رسانده با مصدوميت از ناحيه همسترينگ دو ماه خانه نشين بود، اما در ماه فوريه به مستطيل سبز برگشت و مجددا در ترکيب بارسلونا به ميدان رفت.

مسي درباره آخرين شرايط خود نيز گفت: کاملا آماده هستم. کاملا پر انرژي و با کوهي از اميد و آرزو. توانستم پس از مدت‌ها غيبت در ترکيب تيم به ميدان بروم. از شرايط فعلي خودم راضي هستم. هر فصلي که در بارسلونا پشت سر مي‌گذارم چالش جديدي براي من است. بازي براي بارسلونا افتخار بزرگي است و ما هميشه به دنبال کسب افتخار با تيم هستيم. هنوز چيزهاي زيادي را بايد ياد بگيرم و جاي زيادي براي پيشرفت دارم. اميدوارم که بتوانم در جام جهاني نيز عملکرد خوبي با آرژانتين داشته باشم. انگيزه اصلي من قهرماني با آرژانتين در جام جهاني است. مي‌خواهيم براي قهرماني به برزيل برويم.

جمعه 1392/11/18 10:24





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن