تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق و باطل به مردم (و شخصيت افراد) شناخته نمى شوند بلكه حق را به پيروى كسى كه از آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802910942




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هدف ما کشف نابغه‌های فوتبال ایران است/ استقلال زمینه پیشرفت را دارد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


ورزشی > فوتبال - فوتسال مدیر اجرایی باشگاه اوسر فرانسه در گفتگو با مهر:
هدف ما کشف نابغه‌های فوتبال ایران است/ استقلال زمینه پیشرفت را دارد
مدیر اجرایی و یکی از سهامداران باشگاه اوسر فرانسه اعلام کرد یکی از اهدفش برای سفر به ایران مذاکره با مسئولان باشگاه استقلال و ایجاد شرایط لازم برای کشف استعدادها و بازیکنان نابغه فوتبال ایران و رساندن آنها به سطح اول فوتبال دنیاست.



به گزارش خبرنگار مهر، "فابریس هرا" مدیر اجرایی و یکی از سهامداران باشگاه اوسر فرانسه که روز چهارشنبه با مدیرعامل باشگاه استقلال دیدار کرده بود در خصوص سفرش به ایران و مذاکره با این باشگاه ایرانی به سئوالات خبرنگار مهر پاسخ داد که متن این گفتگو را در زیر می خوانید: * خبرگزاری مهر : دلیل سفر شما به ایران چیست؟
- فابریس هرا: من به همراه کارگروه اقتصادی فرانسه برای مذاکره با مسئولان ایرانی به تهران آمدم و یکی از اهدافم مراوده با باشگاههای بزرگ شما بود. در این خصوص هماهنگی‌های اولیه توسط سعید آلوسی صورت گرفت و من توانستم به دیدار علی فتح الله‌زاده مدیرعامل استقلال بروم. * در خصوص مذاکره با فتح الله صحبت کنید آیا به اهدافی که داشتید رسید.
- جلسه بسیار خوبی بود و من در این جلسه متوجه شدم که فتح الله زاده مدیری قابل و تونمند بوده و شرایط همکاری بین طرفین مساعد است. او برخورد بسیار خوبی داشت و از همکاری دو طرف در تمامی زمینه ها استقبال کرد و من از این مسئله بسیار خوشحالم. * شرایط باشگاه استقلال را چطور دیدید؟
- آنطور که آقای مدیرعامل توضیح داد باید بگویم استقلال ساختار خوبی دارد و زمینه پیشرفت در آن فراهم است. ما باید پتانسیل های نهفته را پیدا کنیم و یک جایی استارت کارمان را بزنیم. قطعا با یک ارزیابی و برنامه ریزی اصولی و تکیه بر کارگروه تخصصی تر کارمان را آغاز خواهیم کرد. * چه شناختی از فوتبال ایران داشتید؟
- ایران بازیکنان بزرگ زیادی در این سالها داشته که در اروپا بازی کرده اند. قطعا تیمی که به جام جهانی می رود یعنی بازیکنانش خوب هستند و می توانیم با توجه به داشته های موجود فوتبال ایران به اهدافمان برسیم. * می توانید در خصوص این اهداف بیشتر توضیح دهید؟
- هدف ما کشف بازیکنان مستعد و نابغه است و اینکه با برنامه ریزی مناسب آنها را به سطح اول فوتبال دنیا برسانیم. بازیکن خوب، خوب است اما اینکه بتوانیم استعدادیابی مناسب انجام داده و شرایط پیشرفت یک بازیکن را فراهم و آن را به اوج برسانیم اتفاق مهمی است. اینکه بازیکنان گمنام را پیدا و به فوتبال دنیا معرفی کنیم یک هنر است. * نخستین برنامه ای که در ایران قصد انجام آن را دارید چیست؟
- اولین برنامه ما مذاکره با یک باشگاه بود که انجام شد. هدف بعدی ما ایجاد آکادمی و مدرسه فوتبال و راه اندازی یک کمپ مجهز است که امیدوارم شرایط برای ایجاد چنین کمپی فراهم شود و همچنین دو باشگاه تعامل نزدیکی با همدیگر داشته باشند. * ایران را چطور دیدید؟
- از حضور در ایران بسیار لذت بردم . شما کشور بی نظیری دارید. ایران آدم های خیلی خوبی دارد. من دوست دارم بیشتر با مردم و فوتبال ایران آشنا شوم و پتانسیل های نهفته آن را پیدا  و شرایط پیشرفتشان را فراهم سازم.


۱۳۹۲/۱۱/۱۸ - ۱۰:۲۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن