تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به خاطر خداى سبحان از چيزى بگذرد، خداوند بهتر از آن را به او عوض خواهد داد. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802991863




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهترین بازی‌های تلفن همراه و رايانه در هفته‌ای که گذشت + دانلود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: آخر هفته با بسته هفتگی دریچه – شماره 42؛
بهترین بازی‌های تلفن همراه و رايانه در هفته‌ای که گذشت + دانلود
از اینجا می‌توانيد بهترين و جالب‌ترین بازی‌های اين هفته دريچه را دانلود کنيد؛ بازی‌هایی که به انتخاب شما کاربران محترم جمع آوری شده است.
به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات؛ بسته هفتگی دریچه شما را در جریان بهترین و جالب‌ترین بازی‌ها قرار می دهد. آن دسته از کاربرانی که در طول هفته نمی توانند به صفحه دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران سر بزنند می‌توانند آخر هفته بهترین‌ها را در قالب یک بسته خبری دریافت کنند.









برای اندروید؛
در تلفن همراهتان اسکیت بازی کنید + دانلود
بازی پرطرفدار True Skate ساخت شرکت True Axis است. این بازی با طراحی که دارد شما را سوار بر اسکیت می‌کند و در مکان های مختلف شهر به گردش در می‌آورد. کنترل یک اسکیت به عهده شما قرار گرفته است و باید با تمرکز کامل اسکیت را در پیست های بازی به حرکت در آورید، از موانع و پله ها عبور دهید و به مقصد برسانید. ابتدا بازی سخت به نظر خواهد رسید اما با تمرین می‌توانید به راحتی از موانع عبور کنید.









  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


میوه ها را تکه تکه کنید؛
بازی Fruit Ninja برای اندروید + دانلود
اگر از علاقمندان به بازی‌های اندرویدی باشید حتما نام بازی Fruit Ninja برای شما آشناست. بازی که در آن شما به عنوان یک نینجا به جنگ میوه ها می روید، سرعت عمل خود را در نشانه گیری میوه‌های آبدار افزایش داده و با ضربه زدن به موقع، آن‌ها را به چند قسمت تبدیل کنید. شاید این کار ابتدا ساده به نظر برسد ولی رفته رفته مراحل سخت‌تر می‌شود و شما باید حواستان را جمع کنید تا به اشتباه ششمیر را به بمب نزنید چرا که بمب منفجر می‌شود.









  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


Candy Crush Saga؛
یکی از پر طرفدارترین بازی‌های اندرویدی + دانلود
 بازی Candy Crush Saga یکی از محبوب ترین و البته سرگرم کننده‌ترین بازی‌ها برای گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی است، که با بیش از 300 میلیون بار دانلود توانسته امتیاز 4.4 را در گوگل پلی از آن خود کند. Candy Crush Saga در سبک Marble Blast  می‌باشد و باید با کنار هم قرار دادن آبنبات‌های رنگی مراحل بازی را به پایان برسانید.










  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


10 بازی جذاب و هیجانی برای سیمبین + دانلود
بازی های معرفی شده در این گزارش جزو برترین بازی های سیستم عامل سیمبین هستند، که می توانند شما را برای ساعت ها سرگرم کنند.








  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید

سرعت مغز و حافظه خود را با این تست بسنجید + دانلود
متعجب می شوید اگر بدانید سن واقعی مغز شما چقدر است. این بازی ساده  سن مغز شما را به چالش می کشد،که یکی از بهترین بازی‌های اعتیاد‌آور در این زمینه می باشد. سرعت مغز و حافظه خود را با یک سری تست، بسنجید.









  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


بازی "انفجار میوه ها" برای پلتفرم جاوا + دانلود
انفجار میوه ها یک بازی جالب برای پلتفرم جاوا است، در این بازی شما وظیفه دارید به سوی میوه های مشابه تیراندازی کنید و با قراردان آن ها در کنار هم، میوه ها را نابود کنید. بازی Fruity blast دارای مراحل مختلفی است، که با پیشرفت در بازی سرعت حرکت میوه ها افزایش خواهد یافت، این ویژگی سبب سخت تر شدن کار شما برای پیروزی می شود و باید برای پیروزی سرعت عمل بالایی داشته باشید.




 

 





  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


اندرويد، ويندوزفون و آيفون؛
دانلود بازی Dungeon Hunter 4 + ديتا
بازی Dungeon Hunter 4 یک بازی اکشن و زیبا از شرکت بزرگ گیم لافت است که نسبت به نسخه های قبل تغییر عمده ای کرده است. در این بازی قهرمان داستان در مقابل شیاطین می جنگد و سعی دارد آنها را از پا در بیاورید تا امپراطوری را حفظ کند. در بازی شما مجبور به مبارزه با دیگر رزمندگان از نژاد شیطان هستید. سوارها در ماجراجویی حماسی در سطوح انفرادی و چند نفره در مقابل دشمنان در مناطق مختلف و سیاه چال ها قرار می گیرند. این بازی امکان سفارشی کردن تجهیزات مبارزه و بازی همزمان چند نفره را دارد.
 






  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


بازی "جنگ ویروس ها" برای پلتفرم جاوا + دانلود
جنگ ویروس ها یک بازی خنده دار برای سیستم عامل جاوا است، بازی Virus war که در ابتدا برای سیستم عامل اندروید ارائه شده بود با توجه به استقبال کاربران نسخه جاوا آن نیز ارائه شده است. سبک بازی مانند بازی های پازل است و در آن شما وظیفه دارید، ویروس ها را به ترتیب رنگ جداسازی و مرتب کنید، شرط اول در موفقیت سرعت عمل است. کافی است شما سرعت عمل پایینی داشته باشید تا ویروس ها با هم درگیر شوند. این درگیری به ضرر شما خواهد بود زیرا موجب کاهش امتیازات شما می شود.








  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


بازی "بیگانه 3" برای سیمبین + دانلود
داستان بازی Alien 3 هیجانی و ترسناک برگرفته شده از داستان فیلم سینمایی بیگانه است. 161 سیاره فضایی به کره زمین حمله کرده اند و قصد از بین بدن کره ی زمین را دارند، شما وظیفه دارید به تنهایی با تمامی موجودات فضایی مبارزه کنید. با استفاده از نیرو خود سعی کنید بیگانگان را از کره ی زمین خارج کنید و امنیت را بار دیگر به کره ی زمین هدیه دهید. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: شبیه سازی زیبا، داستان هیجان انگیز، وجود مراحل متعدد و ... اشاره کرد. بازی معرفی شده یکی از محبوب ترین بازی های موجود برای سیستم عامل سیمبین است و می تواند برای ساعت ها شما را سرگرم کند.




 





  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید

رایانه؛
بازی زیبا و کم حجم + دانلود
Smuggle Truckیک بازی بر اساس فیزیک رانندگی است که در آن شما باید در حداقل زمان ممکن، مسافران خود را با جابه جایی آن ها به صورت قاچاق در سراسر مرز، نجات دهید. تکان های شدید ماشین، گرفتن نوزادان تازه متولد شده، رانندگی در مکان های خطرناک و ناهموار مانند کوه ها، بیابان ها و جنگل ها، در انتظار شما خواهد بود. شما هم اکنون می توانید این بازی مهیج را که در آن نقش یک قاچاق چی انسان را دارید ،دانلود کنید.









  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید

برای رایانه؛
به صورت سه بعدی شطرنج بازی کنید + دانلود
شطرنج یک بازی دونفره است که بر روی صفحهٔ ۸×۸ شطرنج و با استفاده از مهره‌های شطرنج (شاه، وزیر، رخ، فیل، اسب و سرباز) انجام می‌گیرد. هر یک از مهره‌های شطرنج به شکل مخصوصی حرکت کرده و قادر به زدن مهره‌های حریف نیز هستند. هدف این بازی شه‌مات کردن حریف است یعنی ایجاد وضعیتی که شاه حریف هیچ راهی برای فرار نداشته باشد. در Chess3D محیطی سه بعدی در اختیار شماست که امکان انتخاب نوع مهره و تخته برای شما فراهم است. اگر بخواهید با رایانه بازی کنید، باید تجربه صدها نوع بازی را به همراه داشته باشید تا پیروز از میدان خارج شوید.









  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


گردآوری از: سالار واعظی





















تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 164]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن