تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):توفيق [انجام كار نيك] از خوشبختى و بى توفيقى از بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819800062




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مولايي: 5 ماه بدترين سختي‌ها را تحمل کردم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: مولايي: 5 ماه بدترين سختي‌ها را تحمل کردم
مربي بدنساز تيم فوتبال پرسپوليس گفت: به خاطر احترام به حکمي که درباره من صادر شد 5 ماه بدون فعاليت در پرسپوليس بدترين روزهاي فوتبالي‌ام را پشت سر گذاشتم.

محمدرضا مولايي اظهار داشت: متاسفانه پس از اتفاقاتي که برايم افتاد سعي کردم همواره با سکوت کامل اين روزهاي سخت را پشت سر بگذارم اما متاسفانه آقايان نظرهاي شخصي‌شان را در قبال من در رسانه‌ها منتشر مي‌کنند.

به نقل از فارس، وي افزود: اعلام کرده‌اند که من در کنار بازيکنان پرسپوليس عکس مي‌گيرم و تخلف مي‌کنم. هميشه خدا را شکر چند خبرنگار در تمرين ما حضور دارند و به گواه همان خبرنگاران هيچ دخالتي در تمرين ندارم.

مولايي ادامه داد: هميشه در کنار زمين ايستاده‌ام و براي احترام به قانون تنها نظاره‌گر کار بچه‌ها بودم البته اگر سوالي از من شده جواب هم داده‌ام اما عکسي منتشر و نوشته‌اند من در تمرين دايي فعاليت مي‌کنم و کارم تخلف است چون محروميتم به پايان نرسيده اما دوستان عزيز! عکسي که منتشر کرديد مربوط به جشن تولد يکي از بازيکنان و علي دايي است که من هم بابت تبريک و با درخواست دوستانم در آن عکس حضور پيدا کردم حالا به نظر شما گناه کردم؟ در اين چند مدت که به من خيلي سخت گذشت هميشه با حسرت خاصي در کنار تيم بوده‌ام و دخالتي نکردم تا خدايي‌ناکرده به تيم مشکلي وارد نشود اما دوست دارم همه در قبال خبرها و عکس‌هايي که چاپ مي‌کنند صداقت داشته باشند.

وي خاطرنشان کرد: 25 روز ديگر محروميتم تمام مي‌شود و انشاءالله با قدرت براي کمک به پرسپوليس وارد عمل مي‌شوم. به قانون احترام گذاشتم و دخالتي در تمرينات نداشتم. فقط اين را بدانيد کساني بودند که محروم شدند اما راحت به ورزشگاه‌ها رفتند، عکس گرفتند و حتي روي نيمکت هم نشستند ولي از آنها چيزي ننوشتند.

جمعه 1392/11/18 08:31





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن